Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hoi,
Ik heb mijn vriend niet via het internet leren kennen, maar zonder het internet waren we nooit samen geweest... Twee jaar geleden, was ik op vakantie, op een oersaaie camping.. maar goed, dr was wel 1 leuke jongen.. ik vond hem de hele tijd al leuk... maar goed, ik lekker verlegen.. en achteraf vond hij mij ook wel leuk.. maar ik was smoorverliefd, en de laatste avond hebben we (samen met zn broer + vriendin) tot een uur of 1 gepraat... maar ja, de volgende dag ging hij weg.. maar gelukkig had ik zn telefoonnummer gehad, en hij had die van mij in zn hoofd zitten... en dat heeft ie onthouden.. toen hebben we een jaar gesmst, maar dat was natuurlijk heel oppervlakkig contact.. op het laatst was het 1x in de maand een smsje, met alles goed met jou?? ja met mij wel en met jou.?? en dan 'xxx' ... Maar goed.. toen vroeg ik op een dag of hij misschien msn had, en dat had ie ![]() Toen heb ik hem op 23 februari weer voor het eerst ontmoet.. en dat voelde meteen heel goed en vertrouwt.. gelijk 2 nachtjes blijven slapen, want we wonen wel 300 km bij elkaar vandaan.. het was als ik er achteraf over nadenk wel heftig.. zomaar 2 nachten slapen bij eigenlijk wildvreemde mensen in huis... en nu ga ik over 4 nachtjes weer naar hem toe... van donderdag tot zondag.. heb er echt zin in ![]() zoo.. mijn love story ![]() kus
|
Ik ken mijn vriend nu zo'n anderhalf jaar, en we hebben net iets meer dan 7 maanden. We hebben het allemaal rustig aan gedaan,en het is echt zo gegroeid. Er is altijd iets speciaals tussen ons geweest, en dat heeft zich alleen maar meer ontwikkeld.
Ik zie hem jammer genoeg niet zo vaak (vooral vanwege de afstand (250 km), en het feit dat we het allebei druk hebben) Maar toch, de relatie is sterker dan ooit, en we hebben allebei het gevoel dat dit nog wel eens heel lang kon gaan duren ![]() |
![]() |
|
Ik heb 14 maanden verkering met mijn vriend, die ik via Cu2 heb leren kennen. Verder gepraat op ICQ en mailtjes, uiteindelijk heel veel SMSen. Toen is hij me komen opzoeken in Gran Dorado en sindsdien zijn we samen
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja ik heb mijn vriend ontmeot via internet....normaal zou ik het nooit doen en het duurde ook een vrij lange tijd tot we elkaar zagen maar toch...We hebben al bijna anderhalf jaar iets! |
![]() |
|
Verwijderd
|
jan en ik leerden elkaar voor het eerst kennen op msn! het hele verhaal valt te lezen op: http://www.scholieren.be/forum/viewtopic.php?t=3984
of, voor degenen die liever niet ontrouw zijn aan scholieren.com en scholieren.be mijden als de pest: 't Begon allemaal, ondertussen een jaar geleden, aan de spoorweg. Ik kwam den Bart tegen met z'n gitaar op zijne rug, en ik vraag hoe het met hem gaat, en waar hij naartoe gaat met zijn tennisracket ![]() ![]() Bart: "Jawel jawel, ge waart de eerste aan wie ik dacht, ma ja, da meiske is de beste vriendin van 't lief van ne maat en ja..." Een weekske later kom ik dieje terug tegen, en ik vraag of 't meiske goe kon zingen. Nee dus. Kattegejank was het woord dat hij gebruikte geloof ik zelfs. En dus stelde hij voor of ik eens zou komen solliciteren. Da was dik in orde. Ma 't was heel druk die tijd, dus voor 't eerst hadden we geen tijd om af te spreken, denk da het examens waren. 'k Ben nie zeker. Ma in ieder geval: Bart had Jan toen mijn mailadres gegeven, en hij voegde mij toe op msn. Dat klikte *geweldig* goed! Twee weken aant chatten geweest, en ik was zo verliefd als iets... Maaaaaarrrrrrrrrrrrrr... Ik had nog ne vrijer... Maar dat doet er nu nog ff niet toe. Op een bepaald moment zat ik in Mol, en zag den Bart voorbijrijden op zijn fietske, met naast zich het lekkerste kontje dat ik ooit al had gezien (dat van Jan dus), en ik dacht: "aloha!!" ![]() Ik stuur een sms'ke naar den bart of ze nie mee op café wilden gaan, ma den bart kon nie. Twee minuten later belde Jan. (*hemelse stem*) Hij zei dat hij wel tijd had... En toen spraken wij af, om kwart na drie in den avenue, dat was den achttienden april. Jaja, ik weet het nog goed... ![]() Ik zat te wachten en te wachten en ineens kwam daar een lekker ding binnen!!! (* waaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh *) Bleek toch wel nie da da de *jan* was zeker!!! ...liefde op het eerste gezicht... Dus, ik in zak en as natuurlijk, ik vreej die dag net twee maanden, dus ik kweeniehoe-depressed... Ik had net de man van mijn leven ontmoet, maar ik vreej nog... Ik was nog niet lang thuis of ik kreeg een berichtje van mijn toen-toekomstige, dat hij het ongelofelijk leuk vond in den avenue, en dat we dat nog eens moesten doen. Ik stuur daarop terug, dat ik het ook heeeeeeeeeeel erg gezellig vond, en dat we zeker nog zouden afspreken. Toen kreeg ik een berichtje: "ik mis je eigenlijk nu al... de warmte in je stem, de eerlijkheid in je ogen, ..." (etc... ik ken het niet helemaal van buiten ![]() 't Is ook al zo lang geleden hé! ) Ik begon prompt te huilen... Ik stuurde terug: "oh alsjeblieft, zeg zo'n lieve dingen niet...! straks krijg ik nog voor de eerste keer in mijn leven spijt dat ik een lief heb... ![]() En hij: "maar als ik het niet zeg, krijg ik straks misschien heel mijn leven spijt dat ik het niet heb gezegd... ![]() (* bleit bleit *) Ik heb daar gesprekken over gehouden met zoooveeeeeeeeeel vrienden en vriendinnen... Iedereen steunde me ongelofelijk, gaf me raad, ... Sam (toenmalig lief) voelde ook wel dat er iets aan de hand was, ik zag er niet uit, sliep amper, at amper ( behalve wanneer het spaghetti was, dat laat ik nergens voor ![]() De zaterdag daarop hadden we weer afgesproken in den avenue (drie dagen later was dat), en weer was het zooooooooo gezellig... Ik had echt de ware gevonden, over alles kunnen praten, met dezelfde dingen lachen, dezelfde interesses... En toen gingen we muziek maken bij den bart thuis, voor de rest weinig gebeurd De dag daarna, de zondag dus, gingen we weer muziek maken, maar deze keer bij jan thuis Ik met mijn fietsken helemaal naar balen-wezel (drie kwartier onderweg geweest! ![]() We hadden ons keigoed geamuseerd, en toen Kelly, Dieter (publiek) en Bart (basgitaar) er vandoor gingen, bleef ik daar nog even. Ik had echt nog geen zin om naar huis te gaan, en dus zaten we daar met z'n tweeën... Cd'tje op... Zalige knuffelrock... We wisten allebei niet goed wat zeggen of doen, en toen stelde jan voor om te dansen We hebben een uur staan dansen, op de meest romantische muziek die je je kan inbeelden... Elkaar strelen, kusjes in de hals, minutenlang in elkaars ogen kijken... Het was zalig... En toen wist ik het zeker... Sam zou niet veel langer bij mij blijven horen... Ik had er wel de moed niet voor, de maandag erna (de volgende dag dus) heb ik Sam een beetje ontweken, na het school (normaal bleven we altijd een half uur drie kwartier staan plakken), ben ik direct huilend naar huis gereden, zonder kus, zonder knuffel... Diezelfde avond kreeg ik van jan het berichtje dat me de moed gaf Sam vaarwel te zeggen (zit nog altijd in mijn gsm): "Lieveke ge zijt de eerste waar ik dit zo rap tegen ga zeggen, maar van u ben ik zeker: schatteke ik hou van je!! dikke knuffel en kusjes jan" De dag erna waren jan en ik een koppel, en dat zijn we nu nog altijd... Mucho in love... We hebben ups, we hebben downs, maar we blijven ervoor gaan... *blue* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb mijn vriend leren kennen via dit forum, maar ik kende hem niet.. zegmaar. ![]() Op 13 januari was er een meeting van DoP (dansen op papier) en in die tijd kwam ik enkel en alleen maar op DoP. Verder had ik niets met het forum. Tim (Soullar) had ik daar nog nooit gezien, ik had ook nog nooit van een Soullar gehoord ![]() Uiteindelijk bleek Secreet hem meegesleurd te hebben naar de meeting.. Maar wanyway,toen ik aankwam op Utrecht Centraal ging ik me voorstellen enzow, en ik hoorde allemaal bekende namen, maar Soullar ![]() ![]() Naja ik had hem neit eens echt opgemerkt, want ook al ziet ie er goed uit, ik let niet echt op uiterlijk. Goed, later zaten we in Stairway en op een gegeven moment gingen een paar mensen weg, dus iedereen schoof door, zegmaar, en toen kwam ie tegenover mij te zitten, en toen ontstond er een fantastisch goed gesprek, en ik vergat de hele groep erom heem ![]() Op een gegeven moment schrok ik "wakker" doordat iemand me een schop onder de tafel gaf ![]() Naja, later op de dag, 's avonds, moest ik weg en ik had de eerste trein al gemist, en miste toen bijna de tweede trein ook nog eens ![]() Mar toen bracht ie me naar de trein en toen gaven we elkaar drie zoenen.. Maar ik merkte toen al dat we allebei stonden te twijfelen of we zouden gaan zoenen.. En ik merkte ook dat al de drie zoenen steeds dichter bij de mond kwamen ![]() Maja niet gezoend toen, netjes hè? ![]() Maja ik wilde hem niet laten schieten en hij mocht me natuurlijk echt niet vergeten haha. Dus ik pakte pen en papier, schreef mijn email-adres en telefoonnummer op en douwde hem dat papiertje in zijn handen ![]() En zo verlegen als ik ben stapte ik lekker snel de trein in, haha, durfde hem niet eens meer aan te kijken... ![]() Maargoed, die avond op MSN gesproken, en ook gelijk die avond gebeld tot de volgende ochtend, de hele nacht lang!! En maandag avond kregen we officieel iets.. Dat ging ook over de telefoon, maar toen besloten we dat we het gingen proberen.. De afstand is jammergenoeg wel heel groot, Deventer - Rotterdam.. Tis echt heel moeilijk, maar we houden vol, en we hebben dinsdag alweer 4 maanden ![]() ![]() Zonder internet, en zonder dit forum had ik hem nooit ontmoet.. En ook al had ik hem wel ontmoet, zonder internet (chatten) zou het een heeel stuk moeilijker zijn geweest.. So thank God for internet ![]() Nja dit was mijn verhaal.. Niet echt superromantisch ofzo... Maja, voor mij is het heel veel waard en staat echt in m'n geheugen gebrand ![]() Waar ik wel blij mee ben is dat ik hem wel IRL heb ontmoet, en dat ik dus zeker wist dat de lichamelijke aantrekkingskracht er wel was.. want je weet natuurlijk nooit of je je aangetrokken voelt tot iemand die je nooit hebt gezien ![]() Nja ik stop met lullen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
heb ut wel eens gehad, met een jongen in Israel. Maar was eigenlijk nooit echt serieus, nouw jah, kwas wel echt verliefd, voor zover dat kan, en kvind hem nog steeds een lekker ding, maar vind het een niet te overbruggen afstand enzow.. Contact is toen weg gegaan toen ik 2 weken weg was en in die tijd zijn internet werd afgesloten..
Kheb nu wel weer contact met hem, zo af en toe, en is nog steeds heel leuk. Ik heb zn tel. ook en bel owk echt heeeeeel errug soms omdat ie owk gwoon een lekkere stem heeft, maar verliefd benk niet meer ofzow. Heb nu gewoon hier ene vriend die ik nooit meer kwijt wil. Ik geloof echter wel dat het mogelijk is.. just not for me |
Advertentie |
|
![]() |
|
kheb vriendinnetjuh via forum leren kennen.......en we hebebn al iets sinds 19 april en digitaal vonden we al een tijdje elkaar leuk..
maaj het gaat wel goed..en ik ben van plan bij haar in de stad te gaan studeren.zijn we iets dichter bij elkaar....(zij studeert nog niet maar wilt daar wel gaan studeren, khoop dat ze een blijvertje is kwil haar nie echt kwijt ![]()
|
![]() |
Toen wij pas internet hadden was ik de boel een beetje aan het verkennen en was chats aan het af gaan en toen kwam ik op chatpoint terecht in de metal room en daar was 1 iemand en die sprak ik aan en we hebben msn uit gewisselt.
Hij had toen een vriendin waar hij niet zo blij mee was en toen het uit ging had hij mij uit genodigd om een film bij hem te komen kijken en ik zei ja maar ik dacht dat gebeurt toch niet maar wel dus. Ik heb nu bijna 13 maanden een relatie met hem alleen ik had dus het geluk dat hiij niet zo verweg woont ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De bijbel, interpretatie van controversiële verzen LB06 | 43 | 07-08-2007 16:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
ARTistiek |
deel 4&5 van vervolg verhaal! fruitmand | 3 | 31-12-2001 17:42 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |