![]() |
|
Misschien wist je het niet, maar het forum is niet het enige onderdeel van scholieren.com.
nee? nee. de meesten weten wel dat je veel verslagen kan vinden hier en uittreksels en dergelijke, maar er zijn ook nog andere onderdelen, zoals een muziek-gedeelte en een films-gedeelte. misschien is het leuk daar ook eens rond te kijken en in dit topic je kritiek te geven op die onderdelen. kortom: dit is een discusieer-topic over alle niet-forum-gerelateerde-scholieren-punt-com-zaken.
|
![]() |
||
Citaat:
Duidelijk aangeven dat het er ook werkelijk is. Als mensen het schijnbaar niet weten dat het er is, moet dat toch duidelijker gemaakt worden.
||
Citaat:
![]()
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=714492
dit topic in ieder geval weglaten, het mag dan wel een onderdeel van S.com zijn, maar reclame maken op een serieus subforum vind ik iets te ver gaan. Waarom nemen jullie niet gewoon een opvallende, leuke banner op in het systeem van Webads om zo meer mensen te trekken? Nu heeft alleen nog muziek een topic op M&M, maar straks wil het onderdeel films ook zo'n topic, en het onderdeel fun, en het onderdeel huiswerk... etc. etc. |
![]() |
||
Citaat:
en hoe meer bezoekers, hoe meer intresse van platenmaatschappijen, etc.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik dacht even dat Conan weer postte, schrok me dood joh
![]() *lees: waarom up je zo'n oud topic, post dan een nieuwe...* mij interesseren die film en muziek afdeling in elk geval niet, als ik naar de bioscoop ga, ga ik daarvoor niet eerst op s.com kijken wat iemand er daar over zegt. Dan zou ik nog eerder naar het Films & TV forum gaan, dan naar die aparte film-afdeling. CD's koop ik ook zelden, dus.. de werkstukken/verslagen afdeling vind ik dan veel nuttiger, ook al ben ik nu zelf student en maak ik er geen gebruik meer van. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Het minpunt aan de frontpage vind ik ook de aantrekkelijkheid. Ik vind het forum en film onderdeel totaal niet aantrekkelijk. Niet echt up to date, weinig informatie. Ik denk dat je eerst daar meer energie in moet steken voordat er meer bezoekers komen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iets van 3,5 jaar geleden zei Jon dat ie aan een layout bezig was.. Hij had een deadline zei die, maar kort voor die deaadline melde hij dat een deadline er is om verbroken te worden.. Daarna heb ik nooit meer iets gehoord van een nieuwe layout ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De rets van de site intereseert me niet.. De werkstukken heb ik niks aan, dat gebruikte ik vroegr overigens wel op de MAVO.. De CD en Film recensies komen meestal te laat, en ik bepaal liever zelf gewoon of ik iets koop of download.. |
![]() |
||
Citaat:
ja dat is een goeie. "Scholieren.com, de paddestoel in het bos waar je de bomen niet meer kan zien"
||
Het is wel opvallend hoe weinig opbouwende kritiek hier gegeven wordt. Neem nog eens een kijkje op films:
http://fun.scholieren.com/films/ Wat vind je leuk? Wat vind je suf? Wat kan beter? Hoe? Waarom ga je liever naar een andere site? Reacties als: 'ik kom er nooit' hebben we niet zoveel aan. Citaat:
||
Citaat:
PErsoonlijk ben ik ook alleen op eht forum te vinden, vroeger gebruikte ik de site regelmatig voor boekverslagen en dat gedeelte vond ik gewoon goed. Ik vind ik een sectie 'spiektips' een fout signaal afgeven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik mis een goede zoekfunctie.
Er is er wel een, maar die zoekt dan weer alleen op werkstukken en uittreksels. Maar soms ook niet, want dan zoekt hij op muziek. En op films zoekt hij helemaal nooit. Het zou handig zijn als je kon kiezen tussen het doorzoeken van de muziek, film, of uittrekseldatabase. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Ik vind dat jullie leuke prijsvragen hebben.
![]() Verder vind ik de columns gaaf, de leesverslagen handig, de concert- en cd-recensies goed. Maar soms is het een beetje kinderachtig. Zoals de spiektips. Ik weet dat scholieren.com een scholierensite is, maar niet iedere scholier spiekt natuurlijk. En zo zijn er soms nog wat dingen waarvan ik denk: moet dat nou? Ik vind trouwens dat wat er staat, vaak wel van hoge kwaliteit is, de manier waarop het geschreven is dan. Er zitten wel een paar journalisten in spé tussen, hoor. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Een flinke dosis humor, relativeringsvermogen en scherpe opmerkingen lijkt me trouwens niet een 'eigen mening.' Dat is gewoon goed. ![]() |
![]() |
|
www.scholieren.com/muziek -> ctrl+D
wat zijn de leuke/ niet leuke dingen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
De lay out vind ik raar. Waarom staat "event" in het midden, en er niets naast enzo? Beetje loos. De poll vind ik stom. Wat als je een andere rapper beter vindt? De cd recensies vind ik erg cool. Veel, goed geschreven en er worden vaak nummers genoemd, zodat je die kan downloaden om ff te luisteren (naja zo vat ik het op ![]() De database is ook erg handig. Ik vind dat oranje echt afschuwelijk, maar dat is een kwestie van smaak denk ik. Het is wel overzichtelijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Vacature Scholieren.com: Web developer Simon | 0 | 17-11-2011 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Uittreksels schrijven voor Scholieren.com? Simon | 3 | 29-04-2004 12:59 | |
De Kantine |
Wat is scholieren.com (voor jou dan)? Zoulou | 39 | 23-01-2003 16:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Toevoegingen voor links-sectie Scholieren.com Verwijderd | 7 | 03-03-2002 10:47 |