Advertentie | |
|
![]() |
|
Daar slaat arjan de spijker op z'n kop. Waarom eet je geen vlees, waarom drink je niet, waarom doe je niet mee met de rest etc.
Mensen zijn benieuwd naar de redenen i guess, maar ik kan er inkomen dat men het superirritant vind om zich telkens te moeten verantwoorden.
||
Citaat:
en tja iemand die drinkt hoeft zich idd niet te verantwoorden, maar waarom iemand die niet drinkt wel? er wordt altijd naar gevraagd, bij mij althans...
||
Citaat:
das een goede vraag... Ik vraag er alleen maar naar als iemand te vaak te veel drinkt en ik er last van heb ![]()
||
Citaat:
vooral bij die militante edgers, die wat mij betreft dood mogen. ![]() zo bijzonder ben je niet omdat je niet gebruikt, zijn er genoeg op deze aardkloot die dat niet doen en zich geen edge noemen. je hoeft je ook niet te verantwoorden voor het niet drinken trouwens, maar draag 't alsjeblieft ook niet uit. dat is zo sneu. ik drink, dat draag ik verder toch ook niet uit. ik sta met 'n biertje aan de bar, jij met 'n colaa'tje... ik zie 't probleem niet? "jullie" kennelijk wel. sXe = loos.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik ben sXe,bewust...en waarom? gwn uit respect voor men lichaam... al drie jaar trws
![]() xxxxxxxxxx xxxxxxxx ![]()
||
Citaat:
als ik lompe beerpunk songs quote, staan er in die lyrics iig niet dat mensen die niet drinken lame en dom zijn. nogal 'n nuance verschil dude.
|||
![]() |
Citaat:
![]() shoot me.. Citaat:
.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
achja he, ieder zn feestje, maar owee als iemand mij vuil aankijkt als ik een wijntje drink
![]() verder, op wijn na drink ik geen alcohol, rook niet en gebruik al helemaal geen drugs. maar ik ben geen sxe, geen behoefte aan, zowieso niet om het een naam te geven. en zowieso kan ik al vanwege mijn muzieksmaak geen sxe zijn, naast de hardcore en emo die ik luister, luister ik veel dingen die in die scene, niet geacepteerd worden, om het zo maar te zeggen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als je niet in de wetenschap gelooft tja das jouw probleem |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat gewauwel over respect hebben voor je lichaam is ook een complete load of asswank. De inzichten in de voedingswetenschap, wat goed is voor je lichaam en wat niet, veranderen sneller dan de gemiddelde managementtheorie. Dus ik zou me maar niet teveel voorstellen dat jíj objectief het beste doet voor je lichaam. Het is bijvoorbeeld allang statistisch aangetoond dat mensen die regelmatig een matige hoeveelheid alcohol drinken (denk elke avond een goed glas bier of wijn) zo'n vijf ŕ zes jaar langer leven dan geheelonthouders. Zeg dan gewoon dat je 'sXe' bent omdat je je anders niet kunt profileren. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het probleem van straightedgers is gewoon, zoals het probleem van zoveel mensen, dat ze niet kunnen nuanceren en relativeren. Er is helemaal niets mis met het doen van naar hun aard schadelijke dingen, als je er maar verstandig en voorzichtig mee omgaat. Maar nee, het moet meteen weer drastisch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|