|
|
Bekijk resultaten poll: zo ja wat vonden jullie eraan | |||
super zeker nog een keer waard |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 16.22% |
tja was wel leuk |
5 | 13.51% |
het kon beter |
0 | 0% |
er was geen zak aan |
26 | 70.27% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
We hebben alle vijf dagen goed weer gehad, wel kouder maar dat heb je altijd aan de kust door die tering wind. Camping ging wel, sanitair was niet mooi maar dat krijg je op jongerenterreinen. Er was niet zo veel te doen (geen zwembad of zo, maar ja daarvoor heb je het strand), maar de meesten zitten daar gewoon in groepjes bij elkaar (lekker drinken, chillen, kletsen etc.) of je gaat het eiland bekijken. Je maakt dus snel contact. En het lag echt vlak bij het strand. Ook het plaatsje er vlak bij, De Koog, was best dicht bij (10 minuten lopen). De Koog en Den Burg zijn wel leuke plaatsjes.
||
Citaat:
k ben er nog nooit geweest dit word dus me 1e keer maar je maakt der wel gauw contact ???? en hoe zijn de mensen daar |
![]() |
|
was echt leuk daar, alleen het gezelschap waar ik me was is me zwaar tegen gevallen en een enkele gebeurtenis daar. jammer maar zeker de moeite waard om te gaan (nog een te gaan)
de camping opzich is leuk, maar de wc's enzo zijn ff wennen ![]() de wind die er staat is hard en al het zand ![]()
||
Citaat:
ik ben ook nog nooit in lutjebroek geweest maar dat betekent niet dat het daar niet leuk kan zijn. als je ergens woont is het altijd anders dan voor vakantiegangers
||
![]() |
Citaat:
* Ik drink geen alcohol. * Ik hou niet van stranden. * Ik wil in de trein kunnen stappen en naar de stad kunnen gaan. Zonder dat ik er ooit ben geweest weet ik dus al dat Texel niets voor mij is. ![]() |
![]() |
|
HET lijkt!! saai zegt ze.
en volgens mij is dat intrepeteren (en het kan best zo zijn dat het jou niet ligt, daar zeg ik niets over. )maar ik hou ook niet van strand, zee en zo. maar het was daar toch gezellig ![]() tis een soort klein nederland ![]() ![]() schapen en zelfs koeien ![]()
||
Citaat:
Texel is leuk uitgaan (vooral de koog, persoonlijke mening dan), gezellige mensen (wel veel duitsers maar die zul je op een jongerencamping niet tegenkomen) en gewoon lekker zon, zee en strand (maar niet boos worden als het een week regent, kan gebeuren op Texel, blijft Nederland, maar dan is er nog genoeg "cultureels" te doen zoals zeehondjes kijken, de winkels van de koog/den burg verkennen of zwemmen bij Calluna)
||
Citaat:
Ja, zoals eerder gezegd: De Koog is leuk uitgaan. Je hebt twee discotheken (Metro en Toekomst) en verder nog een apres ski cafeetje, De Wijsneus heet dat. Vorig jaar werd er trouwens elke woensdag speciaal voor de mensen van De Koog / het jongerenterrein bussen georganiseerd voor naar Question Plaza (discotheek in Den Burg, de grootste stad van Texel) te gaan. Elke woensdag was daar een 538-show of zoiets d8 ik. Was een leuke discotheek, vond ik toen de gezelligste avond van de avonden dat we daar waren uit geweest.
||
Citaat:
Moet wel zeggen dat de busverbindingen en zo slecht zijn. Meestal rijdt er maar een bus op het uur (vanaf de Koog dan). En je moet er rekening houden dat tussen het moment dat je op Den Helder CS aan komt en het moment dat je op je plaat op de camping Kogerstrand aankomt nog 2 uur tijd zit ongeveer (als je met het openbaar vervoer dan reist). - Wachten op de bus naar de veerpont - Met de bus van het station in Den Helder naar de veerpont - Dan een dik kwartier met de veerpont - Dan een half uur à drie kwartier met de bus naar De Koog (eventueel daar tussen in ook nog wachten op de bus) - Dan nog lopen met je bagage naar het Kogerstrand en als je de weg niet weet bestaat de kans dat je de verkeerde kant op loopt, dan mot je maar ff onderweg aan iemand vragen, hebben wij ook gedaan. - En wanneer je ingecheckt bent is ook al weer een half uur voorbij, als daar tenminste een rij staat zoals bij ons.
||
yup je kan er iedere avond uit
![]() en je kan van de camping lopen naar het uitgaans gebied....... Citaat:
![]() flunkiball!! en begonnen om 10 uur al met bier ![]()
||
Citaat:
![]() Terugreis hebben we trouwens van 12 uur tot 7 uur 's avonds over gedaan, kwam dus onder anderen door dat openbaar vervoer, we moesten nog een half uur wachten totdat de trein uit Den Helder vertrok en in Utrecht moesten we drie kwartier wachten op een trein naar Maastricht. Hadden ook vertraging. Ach ja, maakt nix uit.
||
Citaat:
En het kan ook nog altijd zijn dat we naar het buitenland gaan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Camping kogerstrand jallihordijk | 4 | 05-01-2014 10:51 | |
De Kantine |
Camping! kaarinetjuh | 44 | 22-01-2004 22:00 | |
De Kantine |
Waar ga jij naartoe op vakantie dit jaar? - DeJa - Vu - | 133 | 16-07-2003 20:37 |