Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
heb een paar post gelezen. serieus type, denkt meestal na voordat hij wat zegt, en weet mensen over het algemeen juist te intepreteren.
||
Citaat:
![]() Enne, niet zo negatief he Meis kop op! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 28-01-2004 om 16:16. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Owjah.. en die van tupac houdt? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
offtopic: wow... ik heb wel weer genoeg complimentjes gekregen vandaag, dus als iemand vandaag nog reageert hierin mag je me overslaan, anders word ik verlegen ![]()
||
Citaat:
![]() maar light fighter... over jou dan nu: je hebt ook zo je eigen problemen, wat ik me van jou herinner was volgens mij ook die topic van die brief aan je mentor, maar je blijft optimistisch en steunt anderen op het forum. ![]() EN DE REST GAAT NOU MAAR IETS POSITIEFS OVER LIGHTFIGHTER ZEGGEN, WANT IK BEN GENOEG AAN DE BEURT GEWEEST, IK GEEF ALLEEN ANDEREN WEL FF COMPLIMENTJES ![]()
||
Citaat:
![]() ~~Fantôme~~ is erg sterk. Meis, ik weet hoe verdrietig je vaak bent en hoe ernorm goed je ermee om gaat vaak. ![]()
||
![]() |
Citaat:
ja lomp misschien maar die vind ik echt tof die naam! dat is goed toch?
|
Eend heeft het volgens mij meer moeilijk gehad, en nu doet ze haar best om er weer bovenop te komen, ookal is het moeilijk. Dat is knap.
![]() Ook ziet ze er gewoon lief uit, qua uitstraling. Krummeltje schrijft heerlijke verhalen, vooral die ene over Yara. Dat liep erg lekker, ging goed door enzo. 't Werd niet langdradig. Verder komt ze op mij over als een prettig persoon, qua gelezen verhalen en posts. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind het heel lief van Damaetas dat ze mij lief vind want ik ken haar niet en zij mij denk ik ook niet..
Verder is ze een Belg en ik ben dol op Belgen dus nog een extra reden waarom ze lief is. O ja, ze is ook wel een beetje nep-Belg want ze eet haar friet het liefst in een bakje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() PS. Deze moet ik onthouden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een stukje waarheid over de Islam Kaka8 | 4 | 23-01-2011 10:18 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
omdat je het zocht een verhaal te schrijven Visjeblieb | 2 | 27-02-2006 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De discussie. Kerboga | 9 | 06-07-2005 21:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |