Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maja, moet je maar geen eyeliner op doen he ![]() blaat ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Bij epd en ieme ook trouwens. Er zijn heel veel jongens bij wie het heel erg mooi staat, maar je moet natuurlijk ook weten hoe je het moet gebruiken. Als je zo'n panda effect krijgt is het natuurlijk niet mooi meer... maar dat is ook bij meisjes zo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind makeup bij jongetjes mooi, mits ze er mee om kunnen gaan. corpsepaint is ronduit smerig, maar een beetje eyeliner, poeder, mascara en oogschaduw is prachtig. Meisjes gebruiken makeup om er mooier uit te zien, dus waarom jongens niet?
Je gebruikt makeup om knapper te zijn, je mooier te voelen. en om aandacht te krijgen. Ik zie niet in waarom jongens zich niet net zo mooi als meisjes mogen voelen. |
![]() |
||
Citaat:
niet alleen jij maar de rest heeft er ook veel optegen. Maar waarom dat zou ik wel graag willen weten je lichaam men versiert het grootste deel bv met kleren en accesoires en het gezicht zou dan maar kaal blijven??? ik vind het juist 1 van de plekken om jezelf het beste uit te drukken of iig je gevoel.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
het maakt ze niet mooier en bij het merendeel zien ze er ook niet mooier uit ofzo het maakt ze eerder lelijk en met die Corpsepaint lijken ze net een lijk... waarom zou je op een lijk willen lijken... dat vraag ik me nogsteeds af eigenlijk... maar ze moeten het vooral zelf weten hoor is alleen mijn mening... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed. Het gaat er (zoals bij heel veel) om, dat het past bij het geheel. Wanneer jij je gezicht helemaal wil volproppen met het een of ander, in een gewone situatie vind ik het ook niet zo geweldig. Maar zoals ~(S-|-)2v!lL~ aandroeg, bij een optreden, kan het misschien best een grote bijdrage leveren aan het geheel. Maar zoals Lisa al zei, is het tijdens uitgaan ofzo niet zo handig. Maar dat versta ik dan ook onder een gewone situatie, waarin het VAAK (dus lang niet altijd) enigszins overdreven is.
|
corpsepaint wordt vaak alleen bij optredens en dergelijke gebruikt..het gaat om het principer erachter
er zijn niet veel mensen..die altijd corpsepaint dragen.. en het altijd dragen..zie ik meer als het verkrachten van de betekenis..die het moet oproepen ofsow
||
Citaat:
Maar ik doe het gewoon om me uit te drukken meestal een verward of chaotisch iets op me gezicht echte corpsepaint zijn meestal van die symmetrische vlakken waardoor je gelijk zown boowze kop krijgt.
||
![]() |
Citaat:
jaaaaa,nagellak bij jongens is koeeeeeel!
|
![]() |
zo vind ik t mooi
http://millionairesweeper.tripod.com/makeup1.jpg heeft ook wel wat http://millionairesweeper.tripod.com/direngrey.jpg en dit is dus weet teveel panda imho http://millionairesweeper.tripod.com/sean.gif |
![]() |
|
Ik vind make-up bij jongens echt heel gaaf (en soms ook sexy
![]() ![]() Maar minder mooi vind ik velle kleurtjes of rood ofzow. Gewoon zwart is het mooist ![]() Maar ik vind niet alleen make-up mooi bij jongens, ook rokken vind ik zooow gaaf ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ff vraagje aan de jongens.. Verwijderd | 39 | 07-07-2012 22:26 | |
Liefde & Relatie |
steeds geen vriendje... lisssse | 25 | 05-10-2010 16:45 | |