Advertentie | |
|
![]() |
|
Inhoudelijk:
Ik vermoed niet dat het aan je DVD-ROM ligt. Tenzij je CD gewoon rot is. Om dat uit te sluiten kun je het beste de film even naar je hardeschijf kopiëren. Verder raad ik je aan de nieuwste codecpack te installeren. Uninstall eerst alle codecs en codecpacks, reboot en dan een nieuwe codecpack installeren. Ik heb goede ervaringen met KaZaA Lite Codec Pack (KLCP): http://www.k-litecodecpack.com Mocht dat niet helpen, kijk dan hoe hoog je processorbelasting is (lager dan 100% moet dat zijn) en post hier je hardwareconfiguratie.
|
![]() |
Download MPlayer (de opensource media player) voor Windows. Wanneer het te traag gaat, krijg je een aantal opties te zien om het te versnellen. MPlayer is iig sneller dan WMP9.
mplayer -cache 8192 werkt hier iig aardig. Een andere video output, bijv directx of sdl, kan ook nogal 'ns helpen. En tenslotte heb je nog altijd iets als -framedrop maar dat is dan wel kwaliteitverlies. http://www.mplayerhq.hu link voor Win32 binaries staat in de howto of documentatie IIRC, en anders op Google.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik heb normaal gezien nog de laatste codecpacks, heb die nog maar 2 weken geleden ofzo ge-update... ![]() ![]() Processorbelasting was minder dan 100%. Hardwareconfiguratie: GeForce 4 MX 440 (64MB), 256MB DDR, XP1700+. ![]() Citaat:
![]() WMP9 heb ik trouwens niet, ik heb nog de oudere, maar ik speel eigenlijk al m'n films af met BSplayer... ![]() ![]()
|
![]() |
Ja goed, stabieler in de zin van vloeiender dan. In dat geval -framedrop gebruiken of iets soortgelijks in een of andere andere media player.
MPlayer port voor Windows was bij mij ~een jaar geleden, _zonder_ hardware rendering, sneller dan WMP9.
|
|