Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nah, kleren voor honden kunnen best voor die beftekkels en zo, die vriezen namelijk hardstikke dood in de winter met uitlaten. maar ja, dat zijn ook geen echte honden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind dat toch wel zo sneu... Hondenkleding... Een hond is een hond. Geen mens. Een hond heeft zijn eigen kleding al: zijn vacht en heeft er totaal geen behoefte aan om te worden opgesloten in kleding die em totaal niet staat en voor het beestje ook niet lekker kan zitten. Bah!
|
Verwijderd
|
nee, dan is het niet koel.
Ik vind eigenlijk "een hond is een hond, geen mens" niet altijd opgaan, veel soorten honden zin onwijs doorgefokt door mensen om ze aan te passen aan onze wensen. daardoor zijn ze vaak ook op sommige punten erg zwak. Zie jij al van die door de bossen rennen en op beesten jagen in de winter als ze hun hele leven lang voor de kachel hebben gelegen? |
![]() |
||
Citaat:
Toch niet dus ... |
![]() |
|
![]() |
Wat vind jij daar nu van?
Belachelijk is het alweer passé of is het nieuwe mode in hondenland? Hm, volgens mij doen mensen dat al best lang doe je er aan mee? Nee, heb geen hond en al had ik er 1 dan deed ik er nog niet aan mee ![]() Zou je er veel geld aan uitgeven, of doe je dat al? Zie bovenstaande antwoord wat denk je als je een aangekleed hondje ziet? omg hoe zielig ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
cutie (hondenkleding) kribbeltje1234 | 10 | 30-10-2006 13:16 | |
Lifestyle |
Het grote CAMP/WANSMAAK/KITSCH fototopic deel II Pan Am | 364 | 28-10-2003 18:05 | |
Psychologie |
Ze heeft voor hem gekozen :s (over thuissituatie) Verwijderd | 36 | 22-09-2003 13:01 | |
Liefde & Relatie |
60 openingszinnen/versiertrucs voor ons mannen Mark | 49 | 08-04-2003 06:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |