|
|
Bekijk resultaten poll: Wil jij donor worden? | |||
Ja, ik vind het niet erg. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
98 | 62.42% |
Nee, absoluut niet. |
40 | 25.48% |
Geen mening, ik weet het nog niet. |
19 | 12.10% |
Aantal stemmers: 157. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben al donor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Via de post is ook fraudegevoelig, bovendien erg traag
|
Verwijderd
|
mee eens, de meeste mensen willen eigenlijk wel donor zijn, maar zijn te lui om zo'n papiertje in te vullen, als je automatisch donor wordt en je wilt het absoluut niet doe je er iets tegen maar maakt het je niet uit of wil je wel, dan laat je het zo (logisch maar goed) ik denk dat er hierdoor een heleboel meer donoren komen. ow en even over de leeftijdgrens, ik denk dat je die moet stellen op een leeftijd waarbij je echt goed bezwaar kunt maken 16 ofzo. als je er echt goed over na kunt denken. eerder stellen wel de ouders gewoon verantwoordelijk
|
![]() |
|
![]() |
De mensen die niet meedoen aan orgaandonatie mogen ook geen organen ontvangen. Doe eens niet zo egoistisch
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
kijk opzich is hget best simpel
ik denk dat er mensen zijn die per se geen donor willen zijn dus die zullen dan ook zorgen dat ze in alle gevallen dat verkomen en dan heb je nog de mensen die zo sociaal zijn om graag donor te worden en die zorgen er voor en dan heb je nog een grote groep mensen die het gewoon niet weet . en die groep mensen zijn of te lui of hebben geen mening en . k vind dan gewoon maak deze groep maar donor dan worden er teminste levens gered het lijk me een prima systeem om iedereen gelijk donor te maken van af hun 18de ![]() |
![]() |
|
Lijkt me een puik plan. De enige reden dat ik nog geen donor ben is omdat ik een lui varken ben die de moeite niet neemt om zo'n formuliertje in te vullen.
![]()
|
Ik hoorde vanmorgen op het nieuws ergens voorbij komen dat er zo een plan lag. Het gaat er hier dus om dat je bij het afhalen van je rijbewijs of paspoort laat weten of je wel of geen donor wil zijn.
Wat vinden we hier van? Ik vind het op zich wel een goede mogelijkheid. Zo geeft tenminste iedereen zijn voorkeur op en bestaat er geen twijfel bij overlijden. |
![]() |
|
|