Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoorde net een nummer op Arrow, en ik ken het en ik weet ook van wie het is en hoe het heet, en volgens mij heb ik het zelfs als mp3, maar ik kan er even echt niet op komen..
Er wordt niet in gezongen, alleen een keer in het nummer wordt er even wat geschreeuwd ofzo, maar dat kan ik niet verstaan.. |
![]() |
||
Citaat:
damn die zijn zo walgelijk
||
Citaat:
|
![]() |
ik zoek een nummer wat ik ooit op ID-T Radio gehoord heb, tis een dance liedje, wel ''funky'', er komt een hoog stemmetje (als in versneld stemmetje) in voor die iets als "...man with a second face.." en er nog meer tussen brabbelt, en vrij snel achter elkaar...haha ja érg duidelijk, had m al eerder gevraagd maar nog niet op gereageerd...! dus ben erg benieuwd...
![]() |
![]() |
|
my insanity schreef op 27-01-2004 @ 21:00:
hmz ik heb er ook nog een, ik weet de tekst nog een beetje maar hij zal wel niet helemaal kloppen, hij zal niet zo moeilijk zijn, hoop op hulp shout shout let it all out ....................... i can do without come on i'm talkin to you come on tis een beetje een rustiger nummer door man(nen) gezongen maar wel hoog. alvast bedankt Shout 2000 van Disturbed is ook een mogelijkheid ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hey,
bij Yorin gebruikte ze voor een reclame voor de serie Third Watch een nummer wat ik echt mooi vond. Er werd iets gezongen over Walking In Circles of zo iets. Leek een beetje op REM. Het is niet veel maar als iemand een idee heeft. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zal dus een cover zijn.
|
Okee, een hele moeilijke:
Gisteravond (half 12 ofzo) was er zo'n kort programma op MTV, genaamd Mono...laten ze wat loze filmpjes zien met wat effecten en, zoals gisteravond, keigoeie muziek!! In dit filmpje zag je van die dudes op crosmotoren die dikke jumps maakten (heb te veel naar die skate programma's op Eurosport gekeken ![]() De muziek was erg ritmisch, beetje latin/dance-achtig... Bij voorbaat dank ![]()
||
Citaat:
![]() Ja, twas idd iets met sometimes en nog iets... Zit nu op school, dus download thuis wel, maak bedankt!
||
Citaat:
Hmm, okee, toch was het iets met sometimes ofzo...of iets van "you make me feel...", kweetnie ![]()
|
Hey ik heb zondagnacht zupperbowl zitten kijken en in de halftime-show kwam er een stukje van een nummer waarvan ik de titel graag wil weten het gaat ongeveer zo
![]() hey baby you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey baby en dan met een goeie beat eronder weet iemand van wie dit is, of wat de titel van het nummer is ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Muziek |
hoe heet de oorspronkelijke versie v dit liedje? Liesjeuh | 4 | 20-05-2004 11:05 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 11 Verwijderd | 251 | 07-03-2004 19:32 |