Advertentie | |
|
![]() |
|
heb je het ip adres van de gateway??, dan kun je die eens proberen te pingen (op een moment dat internet het nie doet uiteraard). als je nie zo'n proggie hebt zoals ik.
en anders op het moment dat ie het nie doet een trace uitvoeren op een website en dan kijken waar ie stopt door een fout in het netwerk. gebruik hiervoor bijv. virtual route.
|
Verwijderd
|
'k had hetzelfde probleem ook een tijd geleden, ik kon ook inbellen, maar kreeg bij elke site een 404 melding. Je moet gewoon de helpdesk opbellen, dan word het opgelost. Toen ik opbelde werd er gezegd dat ze het probleem al gevonden hadden en dat het binnen een half uur weer gewoon online kon. Na dat half uur kon ik weer gewoon websites bezoeken enzo. Dus bel gewoon die helpdesk op.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Kon ook alleen inbellen maar niet internetten met planet.
http://web.planet.nl/abonnees/servicelijn/mededelingen/ Het lag dus aan storingen ... |
![]() |
|
nou heb het altijd al kut gevonden ,, Heb er altijd problemem mee : kan niet inbellen , e-mail code klopt niet enz enz..........
Dus geen planet maar XS4all of Hccnet voor mij ![]()
||
Citaat:
Maar dat doet Planet wel vaker, suggereren dat het een landelijke storing bij de KPN was, terwijl het probleem gewoon bij Planet lag. -Desecrator
||
Citaat:
Heb je een eigen domein, stuur je een mailtje met het verzoek om de reverse DNS aan te passen. Geen antwoord. Dus 2 weken later nog maar eens. Wonder boven wonder krijg ik een antwoord. Het mailtje is doorgestuurd naar systeem beheer, en neemt binnenkort contact met u op. Na een paar maanden nog steeds niks gehoord. Prima dat je deze service niet levert, maar heb dan even het fatsoen om dat in een mailtje met hoe en waarom te laten weten. Kun je niet inbellen, bel je de helpdesk. Ja er was een storing, en als ik er last van had zou ik fout nummer (Windows) zoveel krijgen. Ik van ik draai geen Windows dus dat zegt mij niks. Kon die gozer mij niet vertellen wat er aan de hand was. Zeggen van "de PAP server die uw wachtwoord controleert is down" is wel heel moeilijk voor hen daar. Moest allerlei vragen stellen aan die dombo daar om daar achter te komen. Bovendien heeft de storing toen belachelijk lang geduurd. Was van 's-middags tot de volgende ochtend vroeg plat. Nee hoor een server waar 100.000 klanten van afhankelijk zijn, daar hebben we geen uitwijk voor klaar staan ![]() Ik heb mijn buikje dus vol van Planet. Zodra XS4ALL BBNED levert kunnen ze lekker in de stront zakken bij Planet. -Desecrator
Laatst gewijzigd op 19-05-2002 om 10:18. |
![]() |
||
Citaat:
|
http://www.luna.nl deze service spreekt me wel aan, goedkoper dan planet maar snellere snelheden (GO abbonnement). kewl
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
¡ƃǝz ıɐɐs ʇɐʍ #90 TopDrop | 500 | 08-12-2007 11:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
sneller dan het licht.... Verwijderd | 289 | 06-01-2006 13:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
IRAQI FREEDOM is nu een feit! Dr_KlawChi | 185 | 12-05-2003 07:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[Betoog] Alles is klote. Verwijderd | 19 | 18-10-2002 18:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |