Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en anders, jeetje jeetje wat een ramp |
![]() |
|
Ik mag ook nog niet uit van mn ouders, omdat ze me te jong vinden. Want de meeste mensen daar zijn veel ouder. Maar t museumplein hier staat hier ook niet al te goed berekend, dus dat speelt ook mee
![]() Ik mag wel naar de bios 's avonds en mag ook gewoon naar schoolfeesten en feesten van vrienden. Als ik 16 ben mag ik wel uit, maar dan willen ze me wel brengen en halen... ![]() ![]() Maar meid, je bent niet de enige... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm erg kut...misschien proberen om met je ouders te praten.
Vragen waarom het niet mag. En misschien zou het wel mogen als je met veel vrienden gaat? En er zijn altijd eventueel leuke 'slaapfeestjes' bij vrienden ofzo. slaap je gewoon bij vrienden en dan ga je met hun uit enzo ![]() |
![]() |
|
Ik mag wel uit (teminste in mate)
maar moet dan wel om 2 uur thuis zijn ... en alle mensen met wie ik dan zou gaan mogen tot veel later en ik vind het dan lullig om met ze mee te gaan want dan moeten hun ook vroeg naar huis ... het is kut ja ... ![]()
|
![]() |
Misschien is het goed om er even met je ouders over te praten. Je legt ze uit waarom je graag uit wilt, en dat je graag wil laten zien dat je die verantwoordelijkheid aankan. Ook kun je misschien vertellen dat je vrienden en vriendinnen ook uitgaan, en dat dat goed gaat. Ik begrijp je ouders alleen als jij iemand bent die geen verantwoordelijkheid kan dragen. Maar als je je wel goed gedraagd, vind ik het nogal streng van je ouders.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
tuurlijk een enkel leugentje om eigen bestwil,wie doet dat niet? (ik vertel wel eens de waarheid om eigen bestwil....)
best kut voor je,gelukkig heb ik progressieve ouders ik mag bijna alles omdat ze me al vrij volwassen vinden (ze moesten eens weten) maar als ik het dan een keer verknal heb ik het ook gelijk voor een paar weken verknald. overigens zou ik liever op een schoolfeest wegblijven dan met de auto gebracht en gehaald worden,maar dat terzijde |
![]() |
|
![]() |
tja ik vind het nogal maf...
maar ik ken wel ouders die zo zijn... maar ik ken ook kinders die gewoon niet weten waar ze mee bezig zijn duss tjah. k weet niet wat voor meid jij bent... ik mag t dus wel, ook vorig jaar (toen was k 15). Vorig jaar begon k ook met regelmatig naar drum 'n bass avonden te gaan... verder hoef ik ook niet uit ook (bars lijken me echt 10x niets...) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je dat doet ben je echt zielig bezig. hoe kun je ooit een goede relatie opbouwen als je ze niet eens over kleine dingen de waarheid kan vertellen. een wijze man zei ooit: wie liegt om het kleine is minder te vertrouwen dan wie enkel liegt om het grote. (die wijze man ben ik dus) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
SUCCES HE !i!i!i!i!i! ![]()
|
![]() |
ik heb nog nooit gelogen, althands...
ik heb wel 2x gelogen ofzo, maar na een paar minuten geef ik altijd eerlijk toe wat er is gebeurt. ik heb nog nooit straf gehad van mijn ouders, omdat ze daar niet in geloven. maar ik ga dan ook niet snel te ver, ik weet waar de grenzen liggen en ik zal niet tegen mijn ouders in gaan als ze zeggen dat ik niet elke dag door de weeks mag drinken. dan is het gewoon zo, klaar. mijn ouders zijn redelijk en eerlijk, en verwachten hetzelfde van mij. en dat krijgen ze ook. liegen tegen je ouders of vrienden vind ik echt laag. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zulke strenge / overbezorgde ouders gooien hun eigen ruiten in door hun kinderen alles te verbieden. Dan júist moet alles stiekem gaan en hebben ze 'dr helemaal geen vat meer op...
Verder ja je kunt d'r mee proberen te leven, maar een keer goed praten met je ouders lijkt me ook wel handig. Je geeft zelf al aan dat je het niet zó'n probleem vind allemaal, dus zo gigantisch veel zal je dan ook wel niet uit willen...Maak dat aan je ouders duidelijk, wie weet helpt het. succes. |
![]() |
|
Misschien is het wel niet slecht dat je nog niet uit mag gaan. Als je er later aan begint, raak je er ook minder snel op uitgekeken.
Vroeger zat ik elk weekend op feesjes of in discotheken, maar na een tijdje heb je het daar wel gezien. Dus nu zitten we meestal gewoon in de kroeg. Het beste amuseer ik mezelf op unieke feesjes die maar 1x in het jaar georganiseerd worden. En trouwens, je bent 15... is niet eens legaal dat je uitgaat..
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Problemen thuis en niets mogen van ouders Supra16 | 18 | 02-01-2015 21:05 | |
Lifestyle |
Wat mag je niet van je ouders? Verwijderd | 229 | 15-04-2013 15:50 | |
Liefde & Relatie |
probleem!!! Meisje1993 | 32 | 27-03-2012 16:16 | |