Advertentie | |
|
![]() |
|
1. Wat voor soort make up gebruik je?
2. Hou je van felle kleuren of natuurlijke tinten? 3. Heb je problemen bij het zoeken van een bijpassende foundation? 4. Heb je weleens allergische reacties gehad op bepaalde make up producten? 5. Gebruik je make up die niet op dieren zijn getest? 1) Mascara, oogschaduw, lippencreme, eyeliner (soms) 2) Beide. 3) Ik gebruik geen foundation, dat mag ik nml. niet. 4) Ja. 5) Ik let daar niet zo op.
|
eyeliner, oogpotlood, mascara, wenkbrauwpotlood, oogschaduw, (camouflage-) poeder 2. Hou je van felle kleuren of natuurlijke tinten? af en toe hele felle kleuren doormekaar maar tis meestal zwart 3. Heb je problemen bij het zoeken van een bijpassende foundation? nee 4. Heb je weleens allergische reacties gehad op bepaalde make up producten? nee 5. Gebruik je make up die niet op dieren zijn getest? klet er niet zo op, maar t zal vast wel (helaas ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 2. Ligt aan de bui 3. Bleh (gebruik ik nooit) 4. Neen 5. Weet niet welke merken dat zijn, anders zou ik het zeker overwegen (als het tenminste niet te duur is)
|
Mascara, eye-liner, oogpotlood, een beetje poeder en labello. 2. Hou je van felle kleuren of natuurlijke tinten? Zwart alleen. 3. Heb je problemen bij het zoeken van een bijpassende foundation? Neuh, dat lukt wel. 4. Heb je weleens allergische reacties gehad op bepaalde make up producten? Not yet... 5. Gebruik je make up die niet op dieren zijn getest? Nog nooit op gelet... (shame on me)
|
![]() |
Altijd oogschaduw en als ik uit ga gebruik ik ook mascara en oogpotlood. 2. Hou je van felle kleuren of natuurlijke tinten? Natuurlijke tinten vind ik veel mooier! 3. Heb je problemen bij het zoeken van een bijpassende foundation? Nee.. 4. Heb je weleens allergische reacties gehad op bepaalde make up producten? Nee.. 5. Gebruik je make up die niet op dieren zijn getest? Geen idee, let ik niet op! ![]() |
![]() |
|
1. Wat voor soort make up gebruik je? bijna alles, behalve poeder omdat ik dat niet mooi vind. Voor de rest ligt het helemaal aan de gelegenheid wat ik gebruik.
2. Hou je van felle kleuren of natuurlijke tinten? Ligt helemaal aan de gelegenheid (again) maar meestal een beetje zachte tinten. 3. Heb je problemen bij het zoeken van een bijpassende foundation? Nee absoluut niet. Ik gebruik al zo'n 3 jaar dezelfde foundation en die bevalt me perfect. 4. Heb je weleens allergische reacties gehad op bepaalde make up producten? Ja op de goedkope merken. Ik heb heus wel wat goedkope spulletjes, maar dat zijn meer de dingen die ik bijna nooit gebruik. 5. Gebruik je make up die niet op dieren zijn getest? Om eerlijk te zijn, let ik daar totaal niet op. Volgens mij zijn de merken die ik gebruik niet dierproef-vrij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mascara en camouflage stift, als ik uitga oogschaduw en soms lipgloss. 2. Hou je van felle kleuren of natuurlijke tinten? Natuurlijk 3. Heb je problemen bij het zoeken van een bijpassende foundation? Ik draag die troep niet 4. Heb je weleens allergische reacties gehad op bepaalde make up producten? Nooit 5. Gebruik je make up die niet op dieren zijn getest? Geen idee. |
![]() |
|
eyeliner + oogpotlood + oogschaduw + mascara (allemaal zwart/donker) 2. Hou je van felle kleuren of natuurlijke tinten? donkere tinten (mag dat ook ![]() 3. Heb je problemen bij het zoeken van een bijpassende foundation? gebruik ik niet 4. Heb je weleens allergische reacties gehad op bepaalde make up producten? nee 5. Gebruik je make up die niet op dieren zijn getest?ja!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
2 columns uit de oude doos Shitonya | 21 | 30-04-2004 00:17 |