Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo'n heiligschennende conclusie had ik niet durven trekken ![]()
|
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ga je mond spoelen met zeep! Adventure liefhebbers malen niet om graphics of spraak!!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() zonder z'n stem was Murray een stuk minder grappig geweest ![]() en dat liedje met de kappers-piraten al helemaal: A pirate I was meant to be, trim the sails and roam the seas! (zie je, zonder geluid lang niet zo leuk ![]()
|
![]() |
1) Gabriel Knight 3
2) Grim Fandango 3) King's quest 6 4) Monkey Island 3 5) Day of the tentacle Gabriel Knight 3 vind ik echt het beste, vandaar mijn nick. Gewoon dat hele sfeer en verhaal. Je hebt echt het gevoel er zelf bij te zijn. Iedereen gaat zijn gangetje daar. En dat je nog extra punten kon krijgen als je echt alle puzzels oploste. Grim fandango had ook zo'n gigantische mooie sfeer. Vooral die jazz muziek op de achtergrond bracht daarbij. Maar ook al die figuren waren gewoon heel goed neergezet. King's quest 6 vond ik verre weg de beste king's quest. De manier waarop dat sprookjes verhaal wordt verteld. Echt mooi gedaan. Monkey island 3 deden vooral de graphics het. Dat tekenfilm achtige sprak me gewoon aan. Al moet ik zeggen dat ik dat rauwe sfeertje van monkey 2 ook heel gaaf vond. Day of the tentacle had ik pas geleden nog voor het eerst gedaan. Damn, ik had wat gemist al die tijd. Ik heb me echt kapot gelachen om dat spel. En die puzzels waren gewoon geniaal met die tijdmachine toestanden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik spaar adventures, en heb dus ook wel de grootste klassiekers hier orgineel in m'n kast staan
![]() Maar m'n lievenlings-adventure-serie is toch wel de Monkey Island serie. ook omdat ik er vet veel inspiratie in kan vinden (ik teken, dus vandaar). Natuurlijk is Grim Fandango ook geweldig, en de rest van de Lucasarts adventures ook, maar Monkey Island blijft top! De Broken Sword serie vind ik ook heel geslaagd, ik was dan ook dolblij toen ik laatst deel 3 in handen kreeg enige adventureserie die ik helemaal niks vind is Myst. Het is (net zoals Guybrush en de Lost Welshman zeggen in CMI) mooi, maar saai
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
|