Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2002, 17:16
Verwijderd
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:
Citaat:
BlackMystery schreef:
raar
het gaat hier veel over gaste die direct zijn klaargekomen
mijn eerste keer zen we mega lang bezig geweest
en ik kwam maar niet
is da ook een blooper?

ik vind van niet
maar ik vind het ook geen blooper als je heel snel klaarkomt imho

Geen blooper, wel vervelend. Maar als je klaarkomt voor je begonnen bent, vind ik het wel een blooper
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:25
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Geen blooper, wel vervelend. Maar als je klaarkomt voor je begonnen bent, vind ik het wel een blooper
Ik vind dat eerder een afknapper dan een blooper. Freek de Jonge had hier trouwens een prachtige omschrijving voor: "Je bent al aan het zingen, maar je moet nog naar de kerk."
Oud 18-05-2002, 19:04
Günther
Günther is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
ehm mijn eerste keer kwam hij klaar toen we het condoom probeerden om te doen.. en ik had hem amper aangeraakt

maar ja, dat noem je niet echt een blooper, volgens mij hebben meer jongens dat bij hun eerste keer (toch?)
hahahaha (lijkt me kut voor die jongen haha)
Oud 19-05-2002, 13:56
Booster
Booster is offline
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:
um...dittis egt ZOOOOOOO errug en ZOOOO voor sgut (glukkig maar 1 x voorgekome)

mun vriend was mij aanut vingere...k kwam klaar en tegelijkertijd piste ik
egt ZOOOOO voor schut
glukkig vond me vriend het nie zo errug
Ik zou even verbaast zijn maar later zou ik waarschijnlijk erg om lachen (als jongen zijnde)

En ontzettend trots dat ze het zo lekker vond waarschijnlijk

Ff onder de douche en klaar. niks aan de hand.
Oud 19-05-2002, 14:07
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
ehm mijn eerste keer kwam hij klaar toen we het condoom probeerden om te doen.. en ik had hem amper aangeraakt

maar ja, dat noem je niet echt een blooper, volgens mij hebben meer jongens dat bij hun eerste keer (toch?)

niet alleen eerste keer
Oud 19-05-2002, 17:03
Black Reina
Black Reina is offline
nja, k ga voor de 2e keer maar ff me bloopers intype... >kuch<

lage we net te voze, komt zijn moeder binne "wat willen jullie als ontbijt?!" snel dekens over ons heen trekken "eeuuuhh... uhm... hehe..."

*krak* zeiden de planken in het bed

en s een keer, khad m vastgemaakt aan het bed met handboeien welliswaar (was overigens leuk experiment ) maar toen konde we t sleuteltje niet meer vinde gelukkig vonde we m wel snel weer (5 min. later ofzo)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 19:15
cyrillic
cyrillic is offline
Dit komt me allemaal een beetje bekend voor
Gaan we straks ook weer die topic over bloed openen?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 18:58
Kupu
Kupu is offline
Ik ben zowel bij mijn ex en bij mijn nieuwe vriendin door het bed gekrakt. Bij mijn ex sprong zij er iets te enthousiast op. Ik was nog onderweg naar haar bed. En bij mijn huidige vriendin... tja ehhh... we stonden te zoenen en ik liep zo naar achter en liet ons samen een beetje achterover vallen en dat ging iets te wild voor haar bed(was wel vet lachen trouwens)
Oud 22-05-2002, 22:17
MelodyofĞeath
MelodyofĞeath is offline
een van de eerste keren lag ik te hoog op het bed en stootte ik steeds met mijn kop tegen de muur aan, en ik probeerde te verschuiven maar het lukte niet en ik durfde niks te zeggen
Oud 22-05-2002, 22:20
ConnX
ConnX is offline
stuk of 8...

maar twas allemaal hun schuld hoor!

Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:

Geil toch? Vind ik tenminste..
Denk dat mijn vriend spontaan een paal zou krijgen als ik dat deed!!

[Dit bericht is aangepast door Vampiria (21-03-2002).]
kgeef je gelijk, fijn vloeistofje toch , mensen doen altijd alsof plas en poepsex -puke- een hetzelfde zijn ofzo...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 00:07
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
lekker s'ochtends liggen krikken, zonder al teveel aandacht te schenken aan het aantal decibel dat we produceren.
en nadat we zijn opgestaan, horen we van mijn moeder "jullie zijn ook niet echt lief tegen elkaar"
waarop ik reageer door enthousiast de nieuwe vissen te bewonderen...
Oud 23-05-2002, 10:34
Verwijderd
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:
um...dittis egt ZOOOOOOO errug en ZOOOO voor sgut (glukkig maar 1 x voorgekome)

mun vriend was mij aanut vingere...k kwam klaar en tegelijkertijd piste ik
egt ZOOOOO voor schut
glukkig vond me vriend het nie zo errug
Weet je, eerlijk gezegd denk ik helemaal niet dat je plastte.. Een meisje KAN namelijk net als een jongen ook ejaculeren alleen zitten er dan geen zaadcellen in. Het voelt dan net alsof je plast, maar het is dat niet, het ruikt dan owk niet zo en is niet geel maar gewoon, doorzichtig zeg maar. Heb het owk een keer op tv in zo'n programma over sex enzow gezien, dat ze dus vertelden dat dat kan gebeuren wanneer een meisje klaarkomt.. Dan ben je gewoon ontzettend nat en is er heel veel vocht, het ziet er alleen niet uit als sperma omdat er geen zaadcellen inzitten. Ik heb het zelf ook wel eens gehad, en het was echt geen plas hebben we toen geconstateerd
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 13:03
DaLighT
DaLighT is offline
waah man! ik was bij mijn vriendin!! en ja van het een kwam het ander! en toen lagen we bij die ouders van haar op bed!! het was wel zwaar lekker en zo.. maar het probleem was toen ik kwam toen ging er een gedeelte van de lading dus schijnbaar over de beddengoed heen mar ja wij waren zo van de wereld af dat we het nie hadden gezien want we waren meteen daarna naar de volgende etage gaan naar haar kamer voor de volgende etappe dus toen kwamen savonds die ouders van haar thuis! en tja toen kregen we vanalles te horen!! over veiligheid en zo... ik was volgens mij net een stoplicht dat op rood stond

greetzzz da LighT
Oud 23-05-2002, 13:07
DaLighT
DaLighT is offline
heeft iemand ook zoiets meegemaakt?? hehe opzich weer een ervaring rijker! die ouders hadden alleen toen nix tegen mijn ouders gezegd :$ ik was 15
Oud 23-05-2002, 13:50
Brooklynn
Brooklynn is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
*heeft moeite zijn ex klaar te laten komen want ze voelt het niet of ze komt*
Als ze dat niet voelt, dan komt ze niet klaar... Simpel... Want dat gevoel kan je dus echt, zekersteweten, serieus niet missen...
Misschien moet ze eerst zelf eens oefenen met klaarkomen of zo... Als ze weet hoe het voelt en hoe ze het krijgt, kan ze het jou ook beter uitleggen...

Lynn
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 15:28
Verwijderd
Citaat:
kingofhill schreef:
ik was een meidje in het zwembad aan het vingeren. En ze had die dag al last van ongesteldheid, en opeens kwam er weer een lading bloed. het hele zwembad was een rooie zooi, echt we zijn hem maar snel genokt.
Ja nee want soms heb je maar een uurtje last van ongesteldheid
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:37
!!0p3n
!!0p3n is offline
Ben zo wel eens met m'n zatte klotuh ergens aan begonnen, maar onderweg had ik niet zo'n zin meer en ben ik in slaap gevallen. Toch zonde..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 13:07
eztah
eztah is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:
lekker s'ochtends liggen krikken, zonder al teveel aandacht te schenken aan het aantal decibel dat we produceren.
en nadat we zijn opgestaan, horen we van mijn moeder "jullie zijn ook niet echt lief tegen elkaar"
waarop ik reageer door enthousiast de nieuwe vissen te bewonderen...
Whoeeei! Lol
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 22:25
muckymouse
muckymouse is offline
khad een keer... Alles was goed, t was gezellig sfeerverlichting erbij ( lavalamp) begint t net lollig te worden, pleurt die lavalamp keihard op me kop. En toen kreeg ik zo de slappe lach dat ik niet meer bijkwam, en toen was ik een beetje uit de stemming dus
Oud 02-06-2002, 22:43
T-GoZeY
T-GoZeY is offline
volgens mij nog nix meegemaakt (kwa blunders) duzz... zit nog goed lijkt me wel eens lache als je vriendin het bed uitflikkerd ofzo
Oud 02-06-2002, 22:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
T-GoZeY schreef:
volgens mij nog nix meegemaakt (kwa blunders) duzz... zit nog goed lijkt me wel eens lache als je vriendin het bed uitflikkerd ofzo
Been there, done that. Was een vrij grote schok, opeens 30cm lager te liggen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 23:24
T-GoZeY
T-GoZeY is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Been there, done that. Was een vrij grote schok, opeens 30cm lager te liggen
LoL! ik zou echt in een deuk liggen dan! maar me vriendin niet dnek ik... volgens mij schaam je je dood dan of nie
Oud 03-06-2002, 10:28
Wasaap
Wasaap is offline
ik kleede mijn vriendin midden in mijn kamer uit. en tilde haar (naakt) romantisch naar mijn bed toe. En liet haar op bed vallen maarbij ze door schoot met haar knie tegen de muur aan. ze liep 2 week later nog mank.

Regels voor berichten