![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En ontzettend trots dat ze het zo lekker vond waarschijnlijk ![]() Ff onder de douche en klaar. niks aan de hand.
||
Citaat:
niet alleen eerste keer ![]()
|
nja, k ga voor de 2e keer maar ff me bloopers intype... >kuch<
![]() lage we net te voze, komt zijn moeder binne "wat willen jullie als ontbijt?!" snel dekens over ons heen trekken "eeuuuhh... uhm... hehe..." *krak* zeiden de planken in het bed ![]() en s een keer, khad m vastgemaakt aan het bed ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben zowel bij mijn ex en bij mijn nieuwe vriendin door het bed gekrakt. Bij mijn ex sprong zij er iets te enthousiast op. Ik was nog onderweg naar haar bed. En bij mijn huidige vriendin... tja ehhh... we stonden te zoenen en ik liep zo naar achter en liet ons samen een beetje achterover vallen en dat ging iets te wild voor haar bed(was wel vet lachen trouwens)
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
lekker s'ochtends liggen krikken, zonder al teveel aandacht te schenken aan het aantal decibel dat we produceren.
en nadat we zijn opgestaan, horen we van mijn moeder "jullie zijn ook niet echt lief tegen elkaar" waarop ik reageer door enthousiast de nieuwe vissen te bewonderen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
waah man! ik was bij mijn vriendin!! en ja van het een kwam het ander! en toen lagen we bij die ouders van haar op bed!! het was wel zwaar lekker en zo.. maar het probleem was toen ik kwam toen ging er een gedeelte van de lading dus schijnbaar over de beddengoed heen
![]() ![]() ![]() greetzzz da LighT ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Misschien moet ze eerst zelf eens oefenen met klaarkomen of zo... Als ze weet hoe het voelt en hoe ze het krijgt, kan ze het jou ook beter uitleggen... Lynn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
khad een keer... Alles was goed, t was gezellig sfeerverlichting erbij ( lavalamp) begint t net lollig te worden, pleurt die lavalamp keihard op me kop. En toen kreeg ik zo de slappe lach dat ik niet meer bijkwam, en toen was ik een beetje uit de stemming dus
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
|