Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2004, 18:23
Mindfields
Mindfields is offline
Okay, beetje vaag verhaal Sommige dingen zijn niet echt relevant, maar ik wil ze er opzich wel graag bij vertellen

Zaterdagavond ben ik met 2 vriendinnen uitgeweest. Heel gezellig, zoals altijd.
Met 1 van die vriendinnen ben ik toen gaan dansen en vlakbij ons was een groepje mensen, waaronder 1 jongen die me heel erg opviel door zijn John Lennon uitstraling
Afijn, we hadden wel wat oogcontact, heb een sigaret van hem gekregen (hij zag mij kloten met een pakje shag), maar verder niks.
Toen de avond op zijn einde liep (het cafe ging sluiten) ging mijn vriendin ff naar buiten en ik wilde ook mijn jas pakken en hij vroeg of ik alweer ging. Kort gesprekje gehad, tussen de zinnen door nog gedanst, en het kwam hier op neer
Hij: 'ga je alweer?'
'ja, naar huis'
'jammer'
*gedanst*
Ik: 'ik ga naar huis'
'waar woon je dan?'
'in Velp, maar ik logeer bij een vriendin'
'kom je hier vaker? ik heb je hier nog nooit gezien'
'ja, bijna elke zaterdag'
'ik ook'
(weet het niet precies allemaal, tussen door heb ik me ook nog voorgesteld)
Toen vroeg ik of ik hem weer een keer hier zag en hij antwoordde 'volgende week zaterdag', waarop ik zei dat ik over 2 weken pas kwam en hij zei iets van Ok.
Nou was het allemaal wel heel kort en vluchtig, maar ik ben op de een of andere manier tot over mijn oren verliefd op hem geworden (jaaa ik weet dat het raar is zo). Ik kan me zelf ook voor mijn hoofd slaan dat ik zijn nummer niet heb gevraagd. In de eerste instantie was ik zijn naam vergeten, en mijn ex kent een meisje uit hetzelfde cafe die hij er leuk vond en ging erheen met mijn beschrijving. Zij wilde in de eerste instantie niks zeggen, en toen bleek dat ze ZELF op die jongen verliefd is. Hij had haar echter afgewezen en daar zat ze nog steeds mee, en ze zei ook tegen mijn ex dat ze er een 'groot drama van zou maken als het wordt zou worden'. Dus van haar kan ik ook geen informatie over hem los krijgen, al weet ik wel van haar zijn naam (maar ook via mijn ex dus..). Ook zei ze dat hij 'met iedereen close is', maar dat kan ook uit wanhoop oid zijn, want het is best een raar meisje...

Daarna heb ik met een vriend van me gesproken, die in Utrecht studeert en hij vertelde dat bij hem precies zo'n figuur (hij had het ook over een JL uitstraling) op de universiteit rondloopt (hij wist ook welke studie ie deed). Meer toeval kan niet eigenlijk
OK, waar zit ik nou eigenlijk mee?
Met verschillende dingen eigenlijk...
Ten eerste weet ik helemaal niet wat hij met zijn toenadering bedoelde, als ik hem echt interessant leek, had ie vast wel een nummer oid gevraagd. Ten tweede ben ik opzich wel bang dat hij er over 2 weken gewoon niet is en dat ik me gewoon weer iets heel raars in mijn hoofd heb gehaald

Dus ik wilde eigenlijk voor die zaterdag 14 feb dat ik hem mogelijk weer zie, wat over hem weten, ook of hij me niet vergeten was. Mijn ex stelde voor, als hij hem vrijdag zag daar, om iets te vragen in de trant van 'weet jij of Judith (ik dus) vanavond nog komt?' en dan kijken wat hij antwoord.
Die vriend van me uit Utrecht zou kijken of hij hem eventueel kon aanspreken (hij was er niet echt enthousiast over )
En: mocht hij er 14 feb niet zijn, is het dan maar het beste om hem gewoon te vergeten, of door te zoeken? Want het 'wereldje' is best klein, de mensen die in dat cafe komen zeg maar, dus ik zou hem met wat moeite vast wel kunnen vinden.

Nouja, bedankt voor het lezen van dit verhaal en ik hoop dat jullie me eventueel wat tips kunnen geven e.d.

Laatst gewijzigd op 02-02-2004 om 18:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2004, 18:36
ZerO
ZerO is offline
Je moet gewoon afwachten. Kijken of hij over 2 weken is en dan zijn nummer vragen . Via via verhalen horen over hem is toch heel anders dan dat je het van hem hoort, dus trek niet te snel een conclusie.
En tja als hij er niet is over 2 weken betekent niet dat hij je niet leuk vindt.Misschien komt hij niet opdagen omdat hij ziek is geworden ofzo.
Je zult hem vast nog een keertje tegenkomen en dan laten blijken dat je hem wel meer dan ok vind. Zijn reactie zal meer dan genoeg zeggen.

Laatst gewijzigd op 02-02-2004 om 18:38.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 18:44
DEChengst
DEChengst is offline
Jij gaat volgende week gewoon weer uit om de jongen te verrassen. Dan ga je lekker met hem kletsen om hem beter te leren kennen. Als dat speciale gevoel er daarna nog is sla je hem aan de haak. Of je doet natuurlijk niks en hebt er wellicht je hele leven spijt van. Aan jou de keus
Oud 02-02-2004, 18:48
Mindfields
Mindfields is offline
ZerO: thanks, ik voel me door je reactie op de 1 of andere manier een stuk zelfverzekerder (wat een woord..)

Citaat:
Desecrator schreef op 02-02-2004 @ 19:44:
Jij gaat volgende week gewoon weer uit om de jongen te verrassen. Dan ga je lekker met hem kletsen om hem beter te leren kennen. Als dat speciale gevoel er daarna nog is sla je hem aan de haak. Of je doet natuurlijk niks en hebt er wellicht je hele leven spijt van. Aan jou de keus
I would love to, maar zaterdag kan ik dus echt niet uit (familie feest waar ik niet onderuit kom), en daar baal ik ongelofelijk van, want ik weet dat ik hem dan gewoon misloop
En of hij er vrijdag is weet ik niet, ik denk het eigenlijk niet nl...
Oud 02-02-2004, 18:54
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Parallel schreef op 02-02-2004 @ 19:48:
I would love to, maar zaterdag kan ik dus echt niet uit
Dan ga je de week erna en dan geef je hem een speciale valentijnsverrasing. Gegarandeerd die ie ter plekke smelt
Oud 02-02-2004, 18:56
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 02-02-2004 @ 19:54:
Dan ga je de week erna en dan geef je hem een speciale valentijnsverrasing. Gegarandeerd die ie ter plekke smelt
Zat te denken om een roos mee te nemen, maar, *lol*, wie weet is hij er dus helemaal niet en sta ik daar met mijn roos, of hij heeft zoiets van 'right, wie ben jij?'
Oud 02-02-2004, 18:58
Faery
Faery is offline
Als ie Jelte heet: JA, HIJ WIL NEUKEN.
Oud 02-02-2004, 19:00
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Faery schreef op 02-02-2004 @ 19:58:
Als ie Jelte heet: JA, HIJ WIL NEUKEN.
Ga jij nou maar wiet kopen
Oud 02-02-2004, 19:05
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Parallel schreef op 02-02-2004 @ 19:56:
Zat te denken om een roos mee te nemen, maar, *lol*, wie weet is hij er dus helemaal niet en sta ik daar met mijn roos, of hij heeft zoiets van 'right, wie ben jij?'
De truc is dan dus om iets kleins mee te nemen dat makkelijk in je zak past. Dan kan je op het juiste moment je verrasing geven. Heb je de mogelijkheid om hem een valentijn frutsel te geven zonder het risico te lopen af te gaan.
Oud 02-02-2004, 19:06
Maarten
Maarten is offline
Gewoon hem aanspreken en jezelf zijn. Als hij jou ook leuk vindt kan je het moeilijk verknallen en als je jezelf bent en het gaat mis dan horen jullie gewoon niet bij elkaar. Lekker gemakkelijk toch?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 19:23
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 02-02-2004 @ 20:06:
Gewoon hem aanspreken en jezelf zijn. Als hij jou ook leuk vindt kan je het moeilijk verknallen en als je jezelf bent en het gaat mis dan horen jullie gewoon niet bij elkaar. Lekker gemakkelijk toch?
Lol, dat is wel heel makkelijk gezegd... vooral die 2 weken wachten is het ergst

@Desje: mja, zit wat in, maar een roos heeft ook wel wat (ik neem altijd een schoudertas mee als ik uitga btw ) zelf zou ik daar ook blijer mee zijn eigenlijk dan 1 of ander ding, al zou ik de jongen in kwestie niet leuk vinden. Jij?

Begin door jullie reactie wel een beetje te beseffen:
denk alleen aan het stukje zaterdagavond, verwacht het slechtste, hoop op het beste en heb geduld?
Oud 02-02-2004, 19:33
Luna
Luna is offline
Hmmja, ik ken dit. Ik heb mijn exvriend leren kennen in een cafe/discotheek. Ik zag hem daar, kende hem niet, op slag verliefd. Ik wist niet of ik hem nog zou zien, of hij er vaker kwam etc. Ik heb niets gedaan, ja, de hele week hyper rondgelopen en weer terug gegaan naar de plek waar ik m zag, en hij was er weer. Weer oogcontact etc. Volgende keer weer enz. Nouja, op een gegeven moment gepraat en toen kregen we uiteindelijk wat. JIj bent dus al in de fase van dat hij je aangesproken heeft, gewoon weer naar die kroeg gaan en dan komt het wel goed.
Veel succes, en vooral plezier .
Oud 02-02-2004, 19:38
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Parallel schreef op 02-02-2004 @ 20:23:
Lol, dat is wel heel makkelijk gezegd... vooral die 2 weken wachten is het ergst
Hoe langer het wachten, hoe groter het genot als het eindelijk zo ver is.

Citaat:

@Desje: mja, zit wat in, maar een roos heeft ook wel wat (ik neem altijd een schoudertas mee als ik uitga btw ) zelf zou ik daar ook blijer mee zijn eigenlijk dan 1 of ander ding, al zou ik de jongen in kwestie niet leuk vinden. Jij?
Dat ligt er maar aan. Een roos is natuurlijk altijd goed. Als je echter met precies het juiste aan komt zetten kan dan kan dat veel meer effect hebben dan een roos. Dan moet je dus iets kiezen dat hem echt in het hart raakt, waar hij helemaal van smelt en waar hij super vrolijk van wordt.

Citaat:

Begin door jullie reactie wel een beetje te beseffen:
denk alleen aan het stukje zaterdagavond, verwacht het slechtste, hoop op het beste en heb geduld?
En vertrouwen in jezelf
Oud 02-02-2004, 20:24
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 02-02-2004 @ 20:38:

Dat ligt er maar aan. Een roos is natuurlijk altijd goed. Als je echter met precies het juiste aan komt zetten kan dan kan dat veel meer effect hebben dan een roos. Dan moet je dus iets kiezen dat hem echt in het hart raakt, waar hij helemaal van smelt en waar hij super vrolijk van wordt.
Hmm..Jammer dat ik hem niet zo goed ken dan.. Nouja, ik denk er nog 'even' over, anders ga ik gewoon voor de roos

@vizz: you're making me happy (nou alleen proberen niet overmoedig te worden)
Oud 02-02-2004, 20:27
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Parallel schreef op 02-02-2004 @ 19:48:
ZerO: thanks, ik voel me door je reactie op de 1 of andere manier een stuk zelfverzekerder (wat een woord..)
geen dank
Oud 02-02-2004, 20:51
Maarten
Maarten is offline
Parallel: Zelf denk je dat elk detail uitmaakt, maar persoonlijk denk ik dat het over het algemeen niet veel zal uitmaken. Wees gewoon jezelf en het komt wel goed en als het niet goed komt helaas
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 21:43
Verwijderd
ghehe.. klinkt bekend

Maar waarom zou je nou iets voor hem meenemen? Dat zou ik iig nooit gedaan hebben.. Natuurlijk moet je er wel heengaan

Maar verwacht er niet teveel van, neem wat leuke mensen mee zodat je sowieso een gezellige avond hebt, ook als hij er niet is. Want zoiets is eng.. je weet maar nooit wat er gebeurt en of jullie idd de hele avond staan te praten en of het wat zal worden.
Maar succes iig
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 22:10
Verwijderd
Geen roos.
Zeker weer zo'n Move-ganger.
Hoe heette hij nou, weet je het onderhand?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 14:29
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-02-2004 @ 23:10:
Geen roos.
Zeker weer zo'n Move-ganger.
Hoe heette hij nou, weet je het onderhand?
Inderdaad, ik heb hem in the Move leren kennen
Wat verwacht je van iemand die *waarschijnlijk* wijsbegeerte studeert ?

Yeah, staat ook in mijn verhaal dat ik het weet.. hij heet...Jelte.

Hoe zou jij het aanpakken dan? en wat verwacht je van iemand intresse na zo'n klein gesprekje?
Oud 03-02-2004, 17:35
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Als jij geinteresseerd bent in hem kan hij ook in jou geinteresseerd zijn, ook al na zo'n kort gesprekje. Zelf heb ik weleens gehad dat ik alleen oogcontact hebt gehad vervolgens viavia tel nr. en msn gekregen en daarmee een goed contact opgebouwd (is verder niets geworden maar dat is weer een ander verhaal). Het kan dus wel.

Gewoon even geduld hebben en probeer en niet teveel van te verqachten dan ook het alleen maar tegenvallen. Iets meenemen voor hem zou ik niet doen, omdat het dan gelijk zo serieus wordt. Aan de andere kant kan dat ook weer positief uitpakken, het is maar net of je dat risico wilt lopen.

Als je er volgende keer weer gekomt gewoon laten merken dat je hem herkend (heeey) en een gesprekje beginnen (alles goed? blablabla).
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 20:20
Mindfields
Mindfields is offline
Lol, van te voren allemaal openingszinnen gaan bedenken....

Aaah nog zoveel dagen..
Oud 03-02-2004, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 02-02-2004 @ 19:56:
Hm, loop je dan niet veel te hard van stapel?

Ik zou gewoon afwachten, niet teveel verwachten, alhoewel het wel duidelijk lijkt dat hij je leuk vind ..maarja met mannen weet je het nooit
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 17:58
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 03-02-2004 @ 22:12:
Hm, loop je dan niet veel te hard van stapel?

Ik zou gewoon afwachten, niet teveel verwachten, alhoewel het wel duidelijk lijkt dat hij je leuk vind ..maarja met mannen weet je het nooit
Ja daarom juist mannen...

Maar je hebt wel gelijk denk ik! Ik vond het wel een leuk idee omdat het valentijnsdag is, maar bij nader inzien ben ik zelf natuurlijk al leuk genoeg
ik zie nog wel....
Oud 04-02-2004, 18:31
Luna
Luna is offline
Citaat:
Parallel schreef op 04-02-2004 @ 18:58:
maar bij nader inzien ben ik zelf natuurlijk al leuk genoeg
Inderdaad, en als ie daar geen genoegen mee neemt is het natuurlijk een sukkel.
(ik ken het gevoel wat je nu hebt heel goed, van die leuke spanningen; wanneer zie ik m weer, zie ik m uberhaubt wel weer, vind ie me leuk? MIsschien is ie al bezet.. blablabla, dat soort gedachtes gaan er dan door je heen. Ik vind het altijd wel leuk, die spanning)
Oud 04-02-2004, 18:48
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Je haalt je volgens mij echt dingen in je hoofd....
Het zou wel heeeeeeeeeeel erg toevallig zijn als die JL bekend is bij die vriend van jou.
Daarnaast ken je hem niet eens... Zijn innerlijk.

Ga gewoon de 14e en als hij er is leer hem dan echt kennen.... Maar ga je alsjeblieft geen dingen in je hoofd halen want mijn ervaring leert; dan valt het alleen maar tegen!
Oud 04-02-2004, 19:10
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 04-02-2004 @ 19:48:
Je haalt je volgens mij echt dingen in je hoofd....
Het zou wel heeeeeeeeeeel erg toevallig zijn als die JL bekend is bij die vriend van jou.
Daarnaast ken je hem niet eens... Zijn innerlijk.

Ga gewoon de 14e en als hij er is leer hem dan echt kennen.... Maar ga je alsjeblieft geen dingen in je hoofd halen want mijn ervaring leert; dan valt het alleen maar tegen!
Valt wel mee, het is sowieso een 'klein wereldje', een meisje hier van het forum bleek 'dat meisje dat hem ook leuk vond' te kennen. En ik zou het eerder 'heeeel toevallig' vinden als die jongen van die vriend van me het niet was, want zo veel gasten zien er niet zo uit (haha klinkt best raar trouwens)
En ik haal me juist geen dingen in mijn hoofd, anders zou ik dit topic niet geplaatst hebben, maar er gewoon vanuit gegaan zijn dat ik 14 feb bij hem in bed lig
Oud 04-02-2004, 19:15
EspumaX
EspumaX is offline
Citaat:
Parallel schreef op 04-02-2004 @ 20:10:
maar er gewoon vanuit gegaan zijn dat ik 14 feb bij hem in bed lig
zo jij bent snel
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 19:54
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
EspumaX schreef op 04-02-2004 @ 20:15:
zo jij bent snel
Bedankt voor je zeer nuttige bijdrage
Oud 05-02-2004, 12:54
ShadowX
ShadowX is offline
Geweldig

Zet 'em op Judith
Oud 05-02-2004, 17:07
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 05-02-2004 @ 13:54:
Geweldig

Zet 'em op Judith

Awww wat lief van je

*upt*
Oud 06-02-2004, 11:00
Lilything
Lilything is offline
Dit is echt zo'n geval van: geduld hebben.....

probeer probeer! volgende week er toch te zijn, dat maakt wel iets meer indruk op hem en dan heb je meer kans dattie je nog herkent enzo grapje

maar probeer anders over 2 weken en wacht gewoon af,
te snel iemands nr vragen werkt afschrikwekkend dus op zich heb je t niet slecht gedaan stel dattie jou nu ook mist, is dat alleen maar goed aangepakt

gewoon afw88
en kijkenw at er gebeurd!
Oud 06-02-2004, 11:02
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Parallel schreef op 02-02-2004 @ 20:23:

(ik neem altijd een schoudertas mee als ik uitga btw )
Oud 06-02-2004, 17:20
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Lilything schreef op 06-02-2004 @ 12:02:
What about it?

Handig voor geld, telefoon, peuken, sleutels, andere zooi

Ok vanavond gaat dus mijn ex kijken of ie er is.. Dus morgen weet ik *hopelijk* meer (al ga ik er bijna vanuit dat hij er niet is, niet vanwege mijn zogenaamde pessimisme, maar omdat niet iedereen 2x per week uitgaat )
Oud 07-02-2004, 12:47
Mindfields
Mindfields is offline
Update: (niet dat het iemand interesseert maar goed )
Dat meisje was gisteren bij mijn ex en ze hebben het nog ff over die jongen gehad, en hij blijkt helemaal niet in Utrecht te studeren maar hij doet hbo opleiding in het zuiden ik weet inmiddels ook hoe oud hij is (21).
Zo dus ik ben al iets verder gekomen..Ohwell, nog 1 week!
Oud 07-02-2004, 16:52
Luna
Luna is offline
tuurlijk boeit t mensen, ik volg het verhaal op de voet .
Nog even volhouden dus, ach, 7 nachtjes, dat overleef je wel.. Wordt de spanning even lekker opgebouwd .
Oud 07-02-2004, 18:01
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Parallel schreef op 07-02-2004 @ 13:47:
Ohwell, nog 1 week!
You go girl Volgende week een valentijntje scoren
Oud 07-02-2004, 21:19
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
vizz schreef op 07-02-2004 @ 17:52:
tuurlijk boeit t mensen, ik volg het verhaal op de voet .
Nog even volhouden dus, ach, 7 nachtjes, dat overleef je wel.. Wordt de spanning even lekker opgebouwd .
LOL, eerlijk, dat doe ik bij sommige l&r topics wel dan staat er zo: en overmorgen ga ik met mijn vriend over onze relatie praten..en dan lig ik 2 nachten slapeloos te wachten op weer een reply

Des: couldn't do it without your support
Oud 08-02-2004, 14:30
Luna
Luna is offline
hehe, inderdaad. Ik ben ook benieuwd naar hoe het afloopt met jouw mysterieuze liefde...
Oud 08-02-2004, 18:51
ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
vizz schreef op 08-02-2004 @ 15:30:
hehe, inderdaad. Ik ben ook benieuwd naar hoe het afloopt met jouw mysterieuze liefde...
Tja...wie niet?
Oud 09-02-2004, 18:18
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 08-02-2004 @ 19:51:
Tja...wie niet?
Jij toch wel he? he? he? he?

OK UPDATE:

Ik had een berichtje geplaatst in het gastenboek van die kroeg en er heeft een jongen op gereageerd -> me toegevoegd op msn + een mailtje gestuurd met de boodschap dat hij deze gozer kent en dat ie regelmatig in 1 of ander cafe komt EN dat hij hem, als ie hem sprak, hem het gastenboek zal laten zien
*whoopie*
Oud 15-02-2004, 18:46
Mindfields
Mindfields is offline
Zo, dat was dus gisteravond

Ben er heen gegaan met mn ex en toen hij net weg was, kwam die jongen binnen. Hij herkende me en ging naar me toe en na even praten zei ie 'ooh dus jij zocht me' dus we hebben weer ff gepraat, hij ging even weg, ik ging er achter na en eenmaal op de dansvloer zei hij: 'ik denk niet dat het gaat werken' oid. Dus ik verbaast, vraag om uitleg 'ja ik wil op het moment geen relatie' Ik stond helemaal perplex, dacht echt van, hij gaat wel heel erg snel toen heb ik hem meegesleept naar een tafeltje en zijn we gaan praten, en hij vertelde ook dat ie al wat vervelende dingen had mee gemaakt (en ik maar denken: ) en ik zei toen ook tegen hem dat hij wel heel snel ging en ik kende hem pas net..in de zin van: ik heb het over beter leren kennen en jij over een relatie
Toen de tent sloot hebben we voor de deur nog staan praten (bleek dat we veel gezamelijke kennissen hadden e.d., mensen die even kwamen praten) daarna zijn we gaan lopen naar de plek waar ik sliep (sjeez wat een tering end is dat ) en hebben we voor de deur daar gezeten en nog 2 uur lang gepraat (en toen bleek het dat zijn vader een collega is van mn beste vriendin en hij bij haar op de basisschool heeft gezeten <-- lol doet er niks toe, maar goed) en is hij om 4 uur toch maar naar huis gegaan. We hebben telefoonnummers uitgewisseld, en hij had weer zoiets van: ja sorry, en ik weer denken: (u raadt het al).
Hij sloot af met 'bel maar als je weer in A. (stad ) bent' oid

Dus nu komt mijn vervolg vraag
we hebben dus vrij lang gepraat en kvind hem dus echt best wel leuk, gewoon, omdat hij interessant is. Ik zou hem dus zo kunnen bellen om weer wat af te spreken, maar ik ben bang dat ik dan ECHT verliefd ga worden en hij mij blijft zien als 'gewoon iemand'. Dus eigenlijk weet ik niet wat ik nu moet doen. help.
Oud 15-02-2004, 19:04
Luna
Luna is offline
heeft hij niet gezegd wat ie van jou vindt? (aangezien hij over een relatie begon..)
Kijk, als hij zegt dat het niet gaat werken zul je je daar óf bij neer moeten leggen, of hem het tegendeel moeten bewijzen( dat het dus wel gaat werken) .
Maar als jij hem eerst beter wil leren kennen is het wel handig om te weten wat hij van jou vindt, dan weet je in ieder gavel waar je staat.
Oud 15-02-2004, 20:10
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Parallel schreef op 15-02-2004 @ 19:46:
Ik zou hem dus zo kunnen bellen om weer wat af te spreken, maar ik ben bang dat ik dan ECHT verliefd ga worden en hij mij blijft zien als 'gewoon iemand'. Dus eigenlijk weet ik niet wat ik nu moet doen. help.
Als je niet bereid bent om het risico te lopen dat je gekwest wordt dan moet je uberhaupt niet eens aan een relatie beginnen. Gewoon bellen dus en dan zie je wel of het vriendschap, relatie of teleurstelling wordt.
Oud 16-02-2004, 18:52
Mindfields
Mindfields is offline
Tja, hij heeft toch heel duidelijk aan gegeven dat ie vrijgezel wil zijn, maar wie niet waagt...
Heb hem iig gisteren gesmst:
'hoi, ik vond het gisternacht leuk'
kreeg terug:
'ik vond het ook gezellig, alleen wel koud '

Had vandaag eens lef en smste: 'de volgende keer (???) moeten we maar binnen gaan zitten. en terug naar O. (waar hij woont), och..er staat een bank '

Ben nu heel benieuwd wat ik terug krijg.
Wie niet waagt..
Oud 16-02-2004, 19:07
hi
hi is offline
Hij had het over geen relatie. Misschien als je het kan volhouden wachten totdat hij initiatief neemt smsem, bellen,...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 19:21
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
*up*

ben nieuwsgierig hoe het nou is afgelopen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 11:54
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
Parallel schreef op 16-02-2004 @ 19:52:

Had vandaag eens lef en smste: 'de volgende keer (???) moeten we maar binnen gaan zitten. en terug naar O. (waar hij woont), och..er staat een bank '

zeer offtopic, sorry, maar:

oosterbeek toevallig?? gaat het echt om Jelte want dan weet ik wie je bedoelt
Oud 22-02-2004, 13:47
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 22-02-2004 @ 12:54:
zeer offtopic, sorry, maar:

oosterbeek toevallig?? gaat het echt om Jelte want dan weet ik wie je bedoelt

Ehh ja Oosterbeek

zie net ook dat je uit Tilburg komt, right...Laat hem dit topic iig maar niet zien

Oja, er is nog geen afloop..
Reageren

Regels voor berichten