Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2004, 12:47
fractuur
fractuur is offline
Je vriend(in) vertelt dat hij/zij met iemand anders heeft gezoend, hoe zou jij reageren?

voor mij niet van toepassing god zij dank, maar ik ben wel benieuwd hoe iedereen zou reageren.
Oud 03-02-2004, 12:52
Verwijderd
ik zou toch even stevig alle heiligen afstoffen hoor, en even mezelf terugtrekken om te bedenken of ik haar nog wel kan vertrouwen..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 12:57
Verwijderd
Ik zou ook alle heilige afstoffen en er vervolgens een einde aan maken. Een ezel stoot zich niet 3 keer aan dezelfde steen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 13:11
Nuck
Nuck is offline
Hmm, ik weet niet wat ik zou doen, heb het nog niet meegemaakt, maar ik denk niet dat ik hem direct zou dumpen.
Oud 03-02-2004, 13:14
Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Ik heb haar gevraagd of ze me iets uit wilde leggen...
...toen ze zei dat ze niets uit te leggen had heb ik het uitgemaakt

PS het ging toch al niet zo goed
Oud 03-02-2004, 13:15
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Ik denk dat ik in een aanval van blinde woede een groot deel van zijn spullen zou verneuken. Leuk of niet.
Oud 03-02-2004, 13:18
Go
Go is offline
Dit zijn van die 'als-situaties', waarop je volgens mij het best kunt antwoorden als je ze ook echt meemaakt.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 13:20
Fleur
Fleur is offline
Eh ik zou vragen wie en waarom
Verder kan ik er niet veel zinnigs over zeggen, dit moet je idd meemaken om te weten wat je precies doet en gelukkig heb ik het niet meegemaakt.
Oud 03-02-2004, 13:30
klaartje101
klaartje101 is offline
Ik zou weg lopen, en een week later mijn spullen bij zijn huis ophalen. En hem volkomen negeren.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 13:36
Jorryt
Jorryt is offline
Kappen en wegwezen....
Oud 03-02-2004, 14:17
Verwijderd
felle reacties, ik zou het zeer zeker niet meteen uitmaken, dat zou anders worden als er echt sex bij komt kijken, of ben ik nu een zacht ei??

ja dus, maar ik ben jullie lekker voor
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 14:28
miekmuis
miekmuis is offline
Ik zou hem een dreun op zijn smoel verkopen, vreselijk tegen hem gaan lopen gillen. Vervolgens zou ik me bedenken dat ik hem niet meer kan vertrouwen en het uitmaken.

Dit is wat ik mezelf graag voorhou wat ik in zo'n situatie zou doen, maar ik werkelijkheid zou ik waarschijnlijk in janken uitbarsten en het uitmaken.
Oud 03-02-2004, 14:36
Gothic
Gothic is offline
Ik zou ontzettend teleurgesteld zijn... verdrietig. Mijn eerste reactie was boos, maar ik weet niet of het echt boos zijn is.

Ik zou het iig absoluut niet leuk vinden. Ik zal gruwelijk lullig doen denk ik tegen hem en vreselijk sarcastisch worden. Hij zal het iig goed voelen, wat ik daarna doe weet ik niet...
Oud 03-02-2004, 14:49
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 03-02-2004 @ 15:28:
Ik zou hem een dreun op zijn smoel verkopen, vreselijk tegen hem gaan lopen gillen. Vervolgens zou ik me bedenken dat ik hem niet meer kan vertrouwen en het uitmaken.

Dit is wat ik mezelf graag voorhou wat ik in zo'n situatie zou doen, maar ik werkelijkheid zou ik waarschijnlijk in janken uitbarsten en het uitmaken.

Ik zou hem inderdaad ook een flinke dreun verkopen, en hem dan alles naar zijn hoofd smijten wat ik kon vinden. Vervolgens zou ik hem vastbinden en laten toekijken hoe ík met een ander zoen.
Oud 03-02-2004, 15:10
Fieneke
Fieneke is offline
ik denk dat ik eerst heel boos zou worden, daarna heel verdrietig, we zouden er lang over praten, ik zou me afvragen of ik hem nog zou kunnen vertrouwen, maar ik zou het niet meteen uitmaken, zeker niet als de relatie al lang standhoudt.
Oud 03-02-2004, 15:27
Órelindë
Órelindë is offline
Ik zou eerst hysterisch gaan huilen en dan diep adem halen, hem een klap voor zn bek geven en weggaan (om daarna noooooit meer terug te komen). Dus
Oud 03-02-2004, 15:29
Last Resort
Last Resort is offline
hangt beetje van de situatie af...., om het nou meteen uit te maken om zoiets, ik bedoel, iedereen maakt fouten. Zou het zeker niet meteen zonder pardon uitmaken.
Oud 03-02-2004, 15:30
*Madel*
*Madel* is offline
Zou hem vragen wat nou hij nou eigenlijk van me dacht. Als mijn vriend met een ander zou zoenen, zou dat voor mij het einde betekenen want dan zou ik me gewoon verstoten en ongewenst voelen. Maar weet dat mijn lief dat nooit zou doen
Oud 03-02-2004, 15:31
R3N4T3
R3N4T3 is offline
ligt eraan onder wat voor omstandigheden ie het heeft gedaan.. maar ik zou hem wel heel moeilijk weer kunnen vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 15:44
Auryon
Auryon is offline
Als mijn vriendin zelf tegen mij zou komen zeggen dat ze met een ander gezoend heeft, dan veronderstel ik ook dat ze dat verteld omdat ze daar spijt van heeft. In dat geval zou ik in ieder geval wel heel erg gekwetst zijn, maar ik zou het haar wel vergeven. Ik vind eerlijkheid gewoon nog het allerbelangrijkste in een relatie.
Als ik het van iemand anders heb gehoord... Dan zou ik eerlijk gezegd niet echt weten hoe ik zou reageren.

Maar ik ben er eigenlijk wel vrij gerust in hoor dat dat niet gebeurd
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 15:49
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik zou gek worden... ik heb door gebeurtenissen een hekel aan vreemdgaan en dat weet hij ook. Ik zou het ook gelijk uitmaken denk ik....

Maar me vriend zal niet vreemdgaan.....
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 16:01
Sade
Sade is offline
Uitmaken. Als hij het nodig vindt om met iemand anders te zoenen, zijn wij through. Sim-pel.

Voor mij ook niet van toepassing, maar toch...
Oud 03-02-2004, 16:02
Liss
Liss is offline
Denk dat ik het dan uit maak, maar zeker weet ik het niet. Zoiets ligt ook aan de situatie..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 16:08
Rian-x-
Rian-x- is offline
ik heb gevraagd wie, wat en waarom enzo... daarna het uitgemaakt en hem daarna heeeel kalm verzocht te vertrekken... mezelf daarna op mn kamer opgesloten.
Oud 03-02-2004, 16:19
Bloompje
Bloompje is offline
Daar hebben mijn vriend en ik een duidelijke afspraak over...
Vreemd gaan? naja dan is het over

ik vind dat gewoon echt het laagste wat er is...
Oud 03-02-2004, 16:30
Verwijderd
Als een meisje in een cafe hem zoende en hij haar niet meteen wegduwde, dan zou ik het niet zo'n supergrote ramp vinden, dan zou ik het wel heel vervelend vinden en erover praten (en er de rest van zijn leven steeds over beginnen tijdens ruzies ), maar dan zou ik hem zeker wel vergeven. Als blijkt dat hij er al een tijd een relatie op na houdt met een ander meisje met wie hij dan dus ook zoent, dan is het over. Als hij in een aangeschoten geile bui een onbekend meisje zoende dan zou ik wel eerst boos worden, maar hem uiteindelijk vergeven. Als hij heel bewust met een ander meisje zoende maar het was 1malig, dan zou ik een hele tijd boos blijven en hem heel misschien vergeven, maar het iig niet vergeten enzo, en ook erg achterdochtig blijven.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 16:32
fractuur
fractuur is offline
Ik denk dat ik heel erg kwaad zou worden, hij heeft me op dat moment heel erg gekwetst en dat moet je bij mij niet doen. Dus ik denk dat als hij zijn excuses niet aanbiedt, het nog best vervelend voor hem kan worden. Maar vooral heel erg teleurgesteld zijn na de woede uitbarsting.

Als ik het via via zou horen zou ik er zelf over beginnen denk ik..
Oud 03-02-2004, 16:34
hellion
hellion is offline
eens meegemaakt...wist niet meer te zeggen/vragen om het waarom.Daarna ist vrij snel uitgegaan..maarja, denk dat ik nu heel anders zou reageren. Kweet eigelijk niet goed...
Oud 03-02-2004, 16:34
Prune
Prune is offline
jah...dan zal ik eerst vragen wie. daarna uitmaken, en daarna kei hard negeren
Oud 03-02-2004, 16:35
Verwijderd
Ik denk dat ik eerst heel erg kwaad zou worden. Daarna vragen waarom hij dat zou doen. En het zou van het antwoord afhangen wat ik daarna zou doen. Mocht het goedkomen, wat niet waarschijnlijk zou zijn, maar dan zou het heel lang duren voor ik hem weer zou kunnen vertrouwen. Want mijn vertrouwen is dan gewoon geschonden/geschaad ofzo. Sja, vreemdgaan is vreemdgaan, en dat accepteer ik niet zomaar.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 16:39
snarl
snarl is offline
ik heb zon vriendje die dat nooit 'zomaar' zou doen, dus als het zou gebeuren zit er meteen meer achter. dus dan kan ie ook gelijk oprotten.

en of ik hem nou een dreun verkoop of niet, dat maakt dan ook niet echt uit. al zou ik het dan het liefste wel doen.
Oud 03-02-2004, 17:06
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
fractuur schreef op 03-02-2004 @ 13:47:
Je vriend(in) vertelt dat hij/zij met iemand anders heeft gezoend, hoe zou jij reageren?
Hmm..
Ik zou eerst een hele lange tijd niks zeggen.
Daarna vragen wie het was en hoeveel het betekende..
Als het bijvoorbeeld een ex zou zijn, weet hij waar de deur zit.
Iemand anders, die hij pas zou kennen, voor 1 avondje ofzo..
Dan zou ik hem enorm door het slijk halen.. (heb ik alle rechten toe). Tja, die jongen is nog niet jarig, geloof me.
Trouwens het ligt er ook aan wat hij voor mij betekent..
Bij de meeste zou ik trouwens bij nader inzien meteen een klap in het gezicht verkopen en de deur uit gooien. Maar bij sommigen mensen zou ik waarschijnlijk wel een uitzondering maken.

Tja,.. Het hangt allemaal van de situatie af..
Oud 03-02-2004, 17:26
Verwijderd
ik zou iig heel boos zijn en het wel uitmaken denk ik
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 17:47
Luna
Luna is offline
Ik heb het meegemaakt. Gek genoeg bleef ik heel rustig, het drong pas later door toen ik al bij een vriendin was, toen moest ik pas huilen. Het voelt echt heel kut, ik werd er heel onzeker van maar heb hem nog een kans gegeven en gezegd dat dat zijn laatste was, ik wist gewoon dat dit niets voor hem was. Nouja, ik heb er nog maanden mee gezeten maar het vertrouwen kwam langzaam terug.
Ik denk niet dat ik me nu nog een keer laat belazeren, het duurt toch lang voordat het vertrouwen weer terug is en ik heb geen zin om me nog een keer zo te voelen.
Oud 03-02-2004, 17:56
ZerO
ZerO is offline
Ik zou het eerst niet geloven, daarna zou ik boos worden hem een klap verkopen om vervolgens heel hard gaan janken. Ik zou het niet gelijk uitmaken maar ik zou hem voorlopig niet willen zien. Vergeven maybe, maar nooit vergeten.
Ik geloof ook niet dat als iemand vreemd is gegaan dat het daarna nog zal werken omdat je toch de ander minder vertrouwd !
Oud 03-02-2004, 17:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik zou echt kapot gaan van verdriet. Of ik het hem vergeef hangt ervan af hoeveel moeite hij doet om mij te overtuigen dat het een vergissing was en dat hij alleen mij wilt. Maar ik weet niet of ik wel met de gedachte zou kunnen leven dat dit gebeurd is en eventueel nog eens zou kunnen gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 18:03
Verwijderd
Ik zou heel verdrietig zijn en het zou me heel veel pijn doen. Op dit moment zou ik het uitmaken, hoewel dat wel heel veel pijn zou doen, met name vanwege de dingen die er zijn gebeurd de afgelopen tijd.

Maar als dat niet was gebeurd dan zou ik hem wel vergeven, maar als het een vriendin is zeggen dat ik niet meer wil dat ze alleen met zn tweeen wat afspreken. Ik zou duidelijkheid vragen aan hem, maar ook aan haar. (ongeveer wat ik nu doe)

Vroeger zei ik altijd: dan maak ik het meteen uit, maar nu merk ik pas wat houden van is en hoe diep dat gaat.. En nu weet ik dat het heeeel erg moeilijk is om dan zomaar radicaal te zeggen: het is uit.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 18:04
Erbenda
Erbenda is offline
Ik zou eerst heel boos worden, en beginnen te schreeuwen enz. Daarna zou ik heel verdrietig worden en me heel erg gekwetst voelen. Het ligt verder aan het hoe en waarom of ik het uit zou maken of niet, al is het vertrouwen sowieso erg geschaad.
Oud 03-02-2004, 18:07
Coral
Coral is offline
Ik denk dat ik in de eerste instante ontzettend woest word en dat de wereld veel te klein is! En als ik eenmaal bijgekomen ben zou ik me verdrietig voelen omdat ik het nooit van hem had verwacht en omdat hij mn vertrouwen in hem beschadigd zou hebben... Daarna zou ik denk ik voorstellen een tijdje afstand te nemen om te zien of ik t em kan vergeven.. Kan ik dat, dan zou hij eventueel nog een kans kunnen krijgen, zo niet tsjah, dan is het over dus..

oh ja, hij mag me ook vertellen wat er precies gebeurd is.. en als hij ook echt sex met dr heeft gehad, dan is het gelijk gebeurd met de relatie..

Laatst gewijzigd op 03-02-2004 om 18:09.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 18:14
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik zou heeeeeeel boos worden... waarschijnlijk een knal voor zn bek geven en schelden en dergelijke en willen weten met wie dat was zodat ik die ook kan "pakken". maar ja, zou ook best kunnen dat ik gewoon vreselijk stil word en regelrecht naar huis loop oid. weet niet, gelukkig nog niet gebeurd.

~silke~
Oud 03-02-2004, 18:15
Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
ik zou heel erg kwaad/verdrietig zijn.
en me heel erg ellendig voelen.

Maar ik zou het niet meer bij kunnen leggen.

alleen de gedachte al dat hij met een ander heeft gedaan wat hij alleen met mij hoort te doen maakt me al kwaad....

ik zal erover praten dat wel, en als ie dan weggaat mag ie gelijk al zijn spullen meenemen om niet meer terug te komen...

Maar ik denk niet dat dat ooit nodig is
Oud 03-02-2004, 18:20
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik zou heel boos en verdrietig zijn. Weet niet of ik het gelijk uit zou maken. Ik denk het niet, maar dat ligt meer aan de situatie.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 19:21
ssjpan
ssjpan is offline
Ik zou hem nog een kans geven, (*Haalt tekst weg)

Laatst gewijzigd op 03-02-2004 om 19:23.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 20:09
Decomposition
Decomposition is offline
ik zou vragen of het lekker was
Oud 03-02-2004, 20:15
Órelindë
Órelindë is offline
En wat dan als hij zegt dat het nog nooit zo lekker is geweest...
Oud 03-02-2004, 20:18
Decomposition
Decomposition is offline
ik weet van mezelf dat ik niet geweldig zoen
maargoed.. ik heb in een relatie sowieso liever dat je elkaar vrijlaat in dat soort dingen dus ik zou er geen problemen mee hebben

Laatst gewijzigd op 03-02-2004 om 20:28.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Órelindë schreef op 03-02-2004 @ 21:15:
En wat dan als hij zegt dat het nog nooit zo lekker is geweest...
Dan heeft hij in ieder geval kunnen genieten van zijn fout.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 22:06
Jules
Jules is offline
Eerst hysterisch janken en daarna zie ik wel weer
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 22:09
Kadaver
Kadaver is offline
Eerst zou ik schrikken,

vervolgens zou ik verdrietig zijn,

dan zou ik rustig nadenken als de ratio (enigzins) terug is...

en dan definitief uitmaken.

Er zijn genoeg andere vrouwen die deze fout niet zouden maken dus ...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 22:38
merijn
merijn is offline
Mwah..... ik zou zelf nooit met een ander zoenen als ik al bezet ben, maar of ik het heel erg zou vinden.... het is maar zoenen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten