Ja helemaal bekend, ik en me vriend hebben een trage start gehad, we konden het eerste jaar meer niet dan wel met elkaar opschieten...
Hij is de eerste voor mij waarbij ik niets te verbergen heb, en bij wie ik het meest open kan zijn.
We hebben allebei een probleem met ons kwetsbaar opstellen, ook naar elkaar toe. Maar het goede is dat we het van onszelf en van elkaar accepteren, en we krijgen op deze manier beide de kans om kwetsbaar te leren zijn..
Mijn vriend is nu na drie jaar nog steeds de enige waarmee ik kan lezen en schrijven zeg maar.
We zijn in heel veel opzichten totale uitersten, mar stellen wel dezelfde eisen aan leven.
Ik denk dat het belangrijk is dat je dezelfde definitie van geluk kent, zodat je allebei weet wat geluk voor de ander betekent en hoe je dat kun bereiken.
Ik ben nog geen andere persoon tegengekomen, waarmee ik beter kan, horen zien zwijgen, lachen, vrijen, voelen, stappen, veroordelen, muziek luisteren, discussieren....
We zijn elkaars allesje.... Als dat geen ware liefde is...wil ik de ware gisteren ontmoeten..
4