Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, het is uit he, dus dat is zijn zaak. Boos zou ik er niet om worden. Ik zou het wel vervelend vinden, zoals het altijd vervelend is als iemand op wie je verliefd bent, zoent met een ander (denk ik). Ik zou ook niets tegen hem doen, want een ex-vriend over wie je nog niet heen bent kun je beter gewoon niet zien.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
tuurlijk is het vervelend..zeker als je nog veel voor hem voelt.. maar het uit en dan heb je er echt niets meer op intebrengen..
als het mij zou gebeuren.. zou ik zwijgen ik zou er niets van gaan zeggen moet altijd denken aan abeltje..*ja die film* ~uit is uit en nou opzouten..~ |
![]() |
||
Citaat:
Bij mij is het nu trouwens andersom. Ik ben degene die al met een ander heeft gezoend. T was niet de bedoeling dat ie dat zou weten want dat doet m alleen maar pijn, maar hij was er achter gekomen. Aan de ene kant logisch dat het heel naar voelt maar aan de andere kant, het is en blijft uit, het zijn zijn zaken niet meer(daarom had ie het ook niet moeten weten)...
||
ligt dr aan......als het net 2 dagen uit is, zou ik t niet leuk vinden.
maar als mijn ex dat nu zou doen, zou me dat vrij weinig kunnen schelen... Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hij moet ook verder met zijn leven en ik trouwens ook ! Maarja zkr niet leuk om zoiets aan te horen. maar was er zelf dus niet bij. Hij snapt waarschijnlijk niet dat hij mij daardoor pijn bezorgd met zo'n gebeurtenis.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Tsja, pijnlijk moment natuurlijk.
Maargoed, het is uit, dus hij mag in principe doen wat hij wil. Ik zou doen alsof het me niks boeide, er totaal geen aandacht aan schenken. Dat is beter dan de zielige aanhankelijke stalker-exvriendin uithangen...
|
Lijkt me heel vervelend. Ik ben zelf heel slecht in dat soort dingen. Het is bij mij nu ook een maand uit, en ik vind hem ook nog erg leuk. Ik zou het ook heel erg vinden als hij zoiets zou doen. Maar je moet realistisch blijven, het is uit, en hij is jou geen verantwoording meer schuldig. Je kunt het hem wel kwalijk gaan nemen en lullig tegen hem gaan doen. Maar daar bereik je niets mee, en je kunt misschien zelfs ruzie krijgen. Dus ik denk dat je je er maar beter overheen kunt zetten. Hoe moeilijk dat ook is.
|
![]() |
|
het was niet mijn ex, maar mijn ex-bijna-vriendje zeg maar
![]() We hadden woensdag besloten dat het niets werd en zaterdag stond hij al met een of andere **** te zoenen, nou ik kan je vertellen ik was PISSED! maar na een maand, ik weet het niet, als ik nog gevoelend voor hem heb niet zo leuk denk.
|
heeel erg leuk dat jullie allemaal op verschillende manieren reageren..
Waar mijn standpunt ook wel es bij zit.. Zo van... : - het is uit.. geen verantwoording... ieder leidt zijn eigen leven weer op... - verdriet/ boos - dat hij je zoiets kan aan doen.. weinig rekening met je kan houden... ( maar dat hoeft ie natuurlijk ook weer niet omdat 't nu een maand uit is ) - Weet vast niet dat ie me er pijn mee kan bezorgen.. - zielige aanhankelijke stalker ex-vriendin... Tjaaaa nogal moeilijk dusss.. wat je tegen zoiets doet en reageert |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk is het belachelijk dat hij het bij een meid doet die je wel goed kent. Maar ja nu kan jij ook weer met andere jongens zoenen zonder je schuldig te voelen tegen over hem ![]() als je maar geen gevoelens meer hebt voor hem! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maarja daar krijg ik natuurlijk weer een heeeel ander antwoord uit.. en of ik nog gevoelens heb... als ik hem zie dan komt 't weer enzo , niet leuk dusss |
![]() |
||
Citaat:
Na vanavond is dat gevoel wééég! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe reageer jij als je naam verkeerd wordt uitgesproken? fizzle-fluffy | 7 | 11-01-2016 06:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe reageer je als jouw ex weer contact zoekt na een aantal jaar? Mariposa | 36 | 06-05-2007 17:54 | |
Liefde & Relatie |
Complimentjes/ mening van je vriend(in) Verwijderd | 20 | 12-05-2004 15:53 | |
Liefde & Relatie |
hoe denk jij over jaloezie? snarl | 42 | 27-04-2004 20:46 | |
De Kantine |
Hoe reageer jij als je ouders ruzie maken? stout! | 58 | 10-02-2003 16:21 | |
De Kantine |
Kan jij tegen je verlies? Monica | 39 | 06-06-2002 12:56 |