|
|
Bekijk resultaten poll: Vind jij jezelf te zwaar? | |||
Nee!!!!!! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
71 | 15.50% |
Ja!!!!!! |
128 | 27.95% |
Een klein beetje te zwaar |
156 | 34.06% |
Een klein beetje te licht |
52 | 11.35% |
Ik zit nu op een optimaal gewicht |
51 | 11.14% |
Aantal stemmers: 458. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ben 60 kilo bij 1.72 je kan geen ribben tellen, en ik heb geen bierbuikje ja mijn gewicht is prima
||
Citaat:
en bij een vrouw 12-16%
|
ik ben nu 49-51 kilo bij ongeveer 1m 63...
dus ik heb eigenlijk een optimaal gewicht. Heb er een tijd moeite mee gehad omdat ik een veel te snelle stofwisseling heb...had echt ondergewicht : 1.5 jaar geleden: 1m60 en 32 kilo... ben dus 18 kilo verdikt! jeej ![]() Vele mensen noemen me 'mager' maar ik vind van mezelf dat ik 'dun' ben |
![]() |
|
Beetje te licht.. Ik was normaal gesproken rond de 52 kg. bij 1m. 70, ben nu weer 49,5 kg. (was een tijdje geleden 48 kg.
![]() ![]()
|
niet zozeer te zwaar, maar eerder te breed. Ik ben sinds ik op mezelf ben gaan wonen ( nu 1 jaar) 1 broekmaat groter geworden en dat vind ik niet echt leuk, maar vooral onhandig. Al mijn oude broeken kan ik niet meer aan en dat kost veel geld.
Dus nu iedere dag naar de sportschool, en zweten maar.
|
![]() |
ben blij met mezelf.. weeg 66 kg, ben 165
weet het, iets te zwaar.. maar t komt wel ![]()
|
Ik eet de laatste tijd ontzettend veel zoetigheid, zal wel door de pillen komen die ik slik, maar ik durf niet op de weegschaal te gaan staan.
Maar ik heb op een beetje te zwaar geklikt.
|
![]() |
Ik ben 1.83, en men schat mij vaak 65 kilo, ben niet dik ofzo.
Maar je ziet er als je lang bent al snel slank uit, maar ik heb niet een volledig platte buik ofzo ![]() Maar ik ben dus 75 kilo, zware botten zit in de fam. Heb iets te zwaar ingevuld. |
![]() |
|
![]() |
ik voel me al jaren veel te zwaar, maar ik blijf dan ook klooien met mn gewicht. ik ben 1.85 en weeg 65kg, maar mijn streef gewicht is 60. Ik heb ook lang 62 kilo gewogen, maar ik schijn nu ook al te licht te zijn... Maar je kan het wel zijn, maar als je je niet zo voelt heb je er niks aan.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ben alleen 10 centimeter kleiner. Ik zou 53 moeten wegen... Mijn BMI zegt: licht ondergewicht, de jouwe zegt: ondervoed. maarja, als jij je goed voelt in je vel en gezond bent, heb ik niets te zeggen. ben je iemand die nooit honger heeft? want dat had ik vroeger ook... |
![]() |
|
Als ik lees wat mensen allemaal te zwaar vinden bij hun gewicht , begin ik me steeds zwaarder te vinden!
![]() ![]() Ben 1.75 en weeg 67 kilo, vond het altijd ietsje aan de zware kant (wil naar de 65 kilo). Maar goed..... Er wordt altijd gezegd dat iedereen een andere lichaamsbouw heeft en je het niet goed met andere kan vergelijken ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Psychologie |
hoe weer de weg te vinden, de leegte te vullen, jezelf te vinden Ninnoc | 4 | 01-07-2004 18:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
eetprobleem??? LucyWillow | 7 | 15-05-2004 20:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Weeg ik te zwaar? o0BeKsKuH0o | 84 | 31-07-2003 13:00 | |
Psychologie |
schuldig voelen nadat je gegeten hebt.. ~~dolce~~ | 32 | 22-07-2003 21:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jouw ideale gewicht? DarkCat | 256 | 29-12-2002 20:02 |