![]() |
||
Citaat:
ja, waarschijnlijk wel nee, want ik zou alles ook wel thuis doen ![]() nee, thuis ook niet dus waarom op vakantie wel? ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, tuurlijk. Zou wel krom zijn als ik opeens géén seks met m'n vriend zou hebben, als we op vakantie zijn - zeker omdat we dan juist veel bij elkaar zijn. En dat doen we niet écht veilig; ik neem wel de pil maar we gebruiken meestal geen condoom. Maar ach, we hebben toch geen soa's. En ja, op vakantie heb ik seks in een tentje, dat zou ik thuis nooit doen. En nee, ik zou op vakantie net zo min vreemdgaan als zonder vakantie.
|
![]() |
||
Citaat:
hoewel het juist negatieve indruk van hem op mij heeft achter gelaten.. om 2 redenen ![]()
|
![]() |
op vacantie??
ik heb met 4 vrouwen sex gehad op vacantie.. dat duurde allemaal niet langer dan een week.. Dat is op zich wel mooi.. zon zee en strand.. ik raak altijd kei snel verliefd op vacantie en dan is het echt wel leuk om iemand een weekje bij je te hebben... geen one night stands.. wel altijd voor meer dagen.. maar ik heb er geen problemen mee hoor.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, ik doe het veilig (slik de pil) Misschien dat we seks hebben op het strand, maar niet echt andere dingen ofzo. Ik zou nooit vreemd gaan op vakantie als het prima gaat tussen mijn vriend en mij. Misschien wel als het helemaal niet goed gaat en ik er geen zin meer in heb. |
![]() |
|
![]() |
1x gedaan met iemand die ik van vakantie kende, dat was het tweede jaar dat ik hem daar 3 weken zag in spanje. hij was dus niet helemaal vreemd en heb het zeker naar mijn zin gehad.
ik doe het liever met mijn vriend op vakantie, op zich gewoon het zelfde als thuis, zonder condoom en geen andere handelingen alleen wel op andere plaatsen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() *sorry, kon het niet laten... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja tuurlijk Nee Nee tuurlijk niet
|
![]() |
tis nog nooit gebeurd, maar als ik iemand erg leuk vind (ofzo) dan zou het goed kunnen (veilig natuurlijk
![]() ik zou niet vreemdgaan op vakantie (dat heb ik tot nu toe ook niet gedaan) en of ik bijzondere verrichtingen zou doen daar kan ik nu niet over speculeren... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb tot nu toe op vakantie alleen maar af en toe wat gezoend, maar dat was ook omdat ik niet echt zin had om me in een tentje te laten ontmaagden door een of andere geile vakantieganger. Als het nu uit zou gaan met mijn vriend, denk ik dat de kans dat er iets meer gebeurt met een leuke jongen wel groter zou zijn... hoewel ik niet echt val op die mediterrane macho´s ![]() Ik ben nog nooit op vakantie geweest terwijl ik een relatie had en weet dus niet in hoeverre ik dan in de verleiding kom. In Nederland kan ik me in ieder geval prima beheersen, dus ik denk dat dat ook wel mee zal vallen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
vakantiesex Rick21 | 51 | 08-07-2003 16:10 | |
Seksualiteit |
vakantieliefde/vakantiesex Verwijderd | 1 | 02-08-2002 12:35 |