Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmm had ik dat laatst ook niet in een ander topic gehoord 'ik schrijf breezah, want al mn vriendinnen doen het ook en die zijn allemaal mijn leeftijd (15)' Ik hoop, hoop dat deze breezah tijd echt ophoudt, want het intelligentie gemiddelde gaat gewoon omlaag ofzo en als familie leden kunnen we ons ook nog gaan schamen ook ![]() maar iig (als echte vrouw) hebben we tenminste wat te roddelen ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hahahaha wat zijn we toch lekker lief
![]() Ennehm,ik weet niet wie het zei, maar was opmerking dat juist breezahchicks méér merkkleding dragen. Dat is onjuist, ze dragen misschien wel gsus kleding [wat ze hebben gekocht in de opruiming..] maar veelal ook gewoon marktkleding aka coolcat aka turkenwinkels aka lipstick.. en veel only. ![]() en hoepel oorbellen! en hiero dan hebben ze ook geblondeerd haar [als ze dat nog niet van nature hadden] en een permanentje ![]() Altijd makeup.. Ik zit op streetdance, en dan als we beginnen, gaan ze in de spiegel kijken of ze er goed uitzien. ![]() En dan helemaal niet echt ín de muziek gaan, heel terughoudend, want tja anders gaat je haar ofoz in de war, of ga je zweten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
geblondeerd haar, allemaal hetzelfde hoerig gekleed, naveltruitjes, navelpiercing, honderdoorbellen, hele grote hoepeloorbellen, giechelen om alles, moeten altijd aandacht hebben, bewegen om de haverklap hun kont zoveel naar links en rechts als het maar kan, willen alle jongens versieren.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|