Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2004, 23:06
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 07-02-2004 @ 23:47:
Ik herken me letterlijk NERGENS in.

eh.. dit is ernstig..
Ik ook niet... Ach, we overleven het wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2004, 23:14
Nebula
Nebula is offline
Sommige jongens (maar nog altijd meer dan meisjes) maken zich te vaak schuldig aan patserig en quasi-stoer gedrag (en hebben ondertussen geen idee hoe vreselijk ze eigenlijk afgaan ).
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 23:31
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik hou niet van die macho's maar ook niet van jongens die veel te gevoelig zijn
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Nebula schreef op 08-02-2004 @ 00:14:
Sommige jongens
Da's beter.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 00:01
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 07-02-2004 @ 21:03:
Te gek, ik voldoe aan geen enkel punt van de topicstartster. Ik heb dan ook zelf een gruwelijke hekel aan dat soort jongens, die helaas wel in de meerderheid zijn. Maar ga nou niet denken dat ik op vrouwen niets aan te merken heb, want dat is dus wel het geval.
Oeh, interesting...
Oud 08-02-2004, 00:02
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
yoepi schreef op 07-02-2004 @ 20:51:
idd en dan van die jongentjes die dan hele dag dr nieuwste ringtoontje gaan laten luisteren
Ja, je weet precies wat ik bedoel...
Oud 08-02-2004, 01:04
Dark Angel
Dark Angel is offline
Wat ik heel vervelend vind is als een man zich niet kan uiten, dus niet duidelijk kan maken wat 'm dwars zit, en het dan aan mij overlaat om dat te raden. Oh, en als ik het fout raad dan 'zeur' je gelijk.

Ook irritant: die fascinatie met computerspellen en het urenlange ritueel van "nog even deze beurt afmaken en dan kom ik slapen". Maar misschien was dat alleen mijn ex?
Oud 08-02-2004, 02:00
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
jongens komen altijd meteen met een heel praktische oplossing als ik ergens mee zit, terwijl ik alleen maar even wil zeuren en nog helemaal geen zin heb in die handige tips.

verder kan ik eigenlijk niks bedenken. ze zijn wel es vervelend en sommige vind ik gewoon stom, maar van die algemene irritante dingen..? geen idee.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 02:08
Charlottetje
Charlottetje is offline
Wanneer een jongen (veel te) lief is, je vervolgens afwijst en dan nog heel lief blijft doen.
Tsja, ehhm, lief zijn is absoluut niet vervelend, maar dat afwijzen en dan ook nog lief blijven....
Dan kan ik niet eens echt op hem afgeven!
Als het dan tenminste ook een echte klootzak is kan ik echt op hem afgeven, hem in mijn gedachten veroordelen tot weet ik veel wat en hem naar wat dan ook wensen....
Oud 08-02-2004, 08:09
elledc
elledc is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 08-02-2004 @ 03:08:
Wanneer een jongen (veel te) lief is, je vervolgens afwijst en dan nog heel lief blijft doen.
Tsja, ehhm, lief zijn is absoluut niet vervelend, maar dat afwijzen en dan ook nog lief blijven....
Dat vind ik eigenlijk meer een kenmerk voor meisjes dan voor jongens.

Ik vind persoonlijk niks vervelend aan jongens, als ze maar niet kinderachtig zijn maar 'man' (en natuurlijk hun lul niet te snel achterna lopen . Het fijne bij mannen is dat ze zo eerlijk en rustig kunnen zijn, dat je ze meer kan vertrouwen dan eender welke vrouw... maargoed, niet globaal gezien dan maar qua persoonlijke ervaring.
Zie andere topic 'wat vinden jullie vervelend aan meisjes' voor meer commentaar bij de vrouw
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 08:28
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Leuk om te lezen...Staan handige weetjes bij!

Jongens zijn vaak nog ''kinderachtig'', ik ook, maar dat is gewoon om dat jongens minder ''serieus'' zijn en eerder lol willen hebben en dan doe ze wel eens gek!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 09:07
sopsgloss
sopsgloss is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 08-02-2004 @ 09:28:
Leuk om te lezen...Staan handige weetjes bij!

Jongens zijn vaak nog ''kinderachtig'', ik ook, maar dat is gewoon om dat jongens minder ''serieus'' zijn en eerder lol willen hebben en dan doe ze wel eens gek!
verdedig je nou je kleine broertje of heb je het over jezelf???
Oud 08-02-2004, 09:25
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Over het algemeen is het toch zo!

Maar meiden kunnen soms ook heel kinderachtig zijn...het kind in je gaat nooit meer weg!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 09:42
Maarten
Maarten is offline
Vliegtuigjes bouwen, waarom is dat zo verschrikkelijk? Als iemand dat leuk vindt dan boeie? Ik vind dat je een beetje uptight bent en narcistisch als je dan in de klas gaat zitten van tjees ze gooien met vliegtuigen die kleuters!

Citaat:
alleen maar naar meisjes kijken die grote borsten hebben of een iets wijd uitgesneden topje aanhebben.
Sorry hoor maar dit is dus echt bullshit. Sure, een meisje met grotere borsten heeft grotere kans om aandacht te krijgen maar hoe zelden zullen jongens alleen maar aandacht geven aan een meisje met grote borsten of een laag decollete. Echt onzin...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 10:29
Jill-Oo
Jill-Oo is offline
Citaat:
YPrue schreef op 07-02-2004 @ 18:54:
Zo, omdat we ook een topic hebben dat luidt: Jongens, wat vinden jullie vreselijk aan meisjes?, dacht ik dat het ook maar eens tijd werd voor het omgekeerde daarvan.

Dus: wat vinden jullie vreselijk aan jongens?

Ik zal maar beginnen: ik vind het vreselijk als jongens:
- de hele tijd door alcohol zuipen.
- heel kinderachtig doen en papiervliegtuigjes bouwen (en die ook nog gaan rondgooien) of een vliegtuig maken van hun geo-driehoek door er een pen op te klemmen en dat stoer vinden.
- macho-gedrag vertonen.
- alleen maar naar meisjes kijken die grote borsten hebben of een iets wijd uitgesneden topje aanhebben.

Dit zijn de dingen die me tot nu toe te binnen schieten, als ik er meer weet, zal ik ze zeker nog hier neerzetten.

Zo, nu jullie!

Ik zal nu wel als mannenhaatster gezien worden, maar dat ben ik niet.
Nou ik ben het hier dusz totally mee eens!!!
vliegtuigjes bouwen , dat kan tegenwoordig toch niet meer !!!!!
Echt zoooooooo FOUT
Oud 08-02-2004, 10:34
Baracuda
Baracuda is offline
Ik moet opeens aan dat liedje van O Die 3 denken
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 11:09
Fade of Light
Fade of Light is offline
O die 3?

Naja dit topic is gewoon te grappig...sommige dingen kloppen misschien wel, maar de rest....teveel GTST gekeken ofzo
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 11:32
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
sopsgloss schreef op 07-02-2004 @ 20:06:

maar ik doelde meer op de onderbouwertjes die er een sport van maken gangsta rappers na te doen en "cool" over te komen
of zoals zij dat zeggen : LEKKERE WIJFUH OP HUN BEK PAKKUH!!!
ik denk dat het bij die figuren meer aan de leeftijd ligt. Leeftijdsgenoten van mij zijn meestal allang niet meer zo.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 11:32
Maarten
Maarten is offline
Ik heb liever dat mensen zichzelf zijn en soms kinderachtig doen dan dat ze enorm serieus en uptight doen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 11:34
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Jill-Oo schreef op 08-02-2004 @ 11:29:
Nou ik ben het hier dusz totally mee eens!!!
vliegtuigjes bouwen , dat kan tegenwoordig toch niet meer !!!!!
Echt zoooooooo FOUT
moet jij zeggen met je 12 jaar
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 11:52
siegjeuh
siegjeuh is offline
computerverslaafde jongens en stoer willen doen terwijl het nergens voor nodig is..
Oud 08-02-2004, 12:08
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-02-2004 @ 10:42:
Sorry hoor maar dit is dus echt bullshit. Sure, een meisje met grotere borsten heeft grotere kans om aandacht te krijgen maar hoe zelden zullen jongens alleen maar aandacht geven aan een meisje met grote borsten of een laag decollete. Echt onzin...
Ik zeg toch ook als dat zo is. Ik zeg dus niet dat dat bij iedere jongen zo is. Ik heb het gewoon een paar keer meegemaakt.
Oud 08-02-2004, 12:15
Maarten
Maarten is offline
Ik denk dat je het vooral zo interpreteert want jij weet niet wat die jongens werkelijk denken
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 12:16
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-02-2004 @ 13:15:
Ik denk dat je het vooral zo interpreteert want jij weet niet wat die jongens werkelijk denken
Wat denken ze dan?
Oud 08-02-2004, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 08-02-2004 @ 03:08:
Dan kan ik niet eens echt op hem afgeven!
Als het dan tenminste ook een echte klootzak is kan ik echt op hem afgeven, hem in mijn gedachten veroordelen tot weet ik veel wat en hem naar wat dan ook wensen....
Ik had dus precies hetzelfde....erg frustrerend inderdaad
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 12:35
Duuj
Duuj is offline
Ik vind het vervelend als jongens stoer proberen te doen en als ze proberen op te vallen bij jou
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 12:36
Maarten
Maarten is offline
Ik weet het ook niet, maar ik denk niet dat ze bewust denken zo van

dat meisje heeft grotere borsten, dus ik praat met haar. Iedereen let uiteraard eerst op uiterlijk omdat dat het enige is waar je eerst op kan letten. En met het eerst letten op uiterlijk bedoel ik niet dat je eerst kijkt naar hoe knap ze is (naja dat ook natuurlijk) maar ook naar uitstraling. Je kan soms best al wat hier uit af lezen alhoewel het een gok blijft.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 13:18
Liss
Liss is offline
Als ze stoer doen om de aandacht te trekken van anderen maar het eigenlijk alleen maar erg irritant is.
Of als ze niet eerlijk zijn..
Oud 08-02-2004, 13:23
Verwijderd
-Als ze in hun neus peuteren
-Dat ze alleen dingen zeggen nodig zijn, nooit iets extra's om een gesprek te beginnen/op gang te houden
- Dat ze lomp zijn (boeren/ scheten) En dat ook nog grappig vinden
- Dat ze niet van winkelen houden
- dat ze silvie meis geil vinden, terwijl ze eigenlijk gewoon een dom mokkel is, waarvan het lage iq gewoon afstraalt
- dat ze zo ontactisch zijn. Gewoon: wat heb je een rotkop. ipv, je bent me type niet
- Dat ze niet vertellen wat ze dwars zit, omdat ze dan hun gevoelens uiten
- Dat ze zich zooooo anders gedragen waar hun vrienden bijzijn.
- dat ze van die onzinnige kreten uitslaan waar geen touw aan vast te knopen is
- Als ze humor hebben die niet te begrijpen valt.
- Als ze hyperactief zijn
- als ze kinderachtig zijn
- als ze roken omdat dat stoer is

pff moet ik doorgaan?
Ik vind jongen voor de rest wel leuk hoor
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 13:55
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
mafwief schreef op 08-02-2004 @ 14:23:
pff moet ik doorgaan?
Ga eens door?
Oud 08-02-2004, 18:45
LittleLucille
LittleLucille is offline
jongen die hun pluisjes laten staan en dan stoer doen en denken dat ze een snor hebben..
Oud 08-02-2004, 18:49
elledc
elledc is offline
Citaat:
LittleLucille schreef op 08-02-2004 @ 19:45:
jongen die hun pluisjes laten staan en dan stoer doen en denken dat ze een snor hebben..
Da's waar
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 20:01
droomkoningin
droomkoningin is offline
Jongens die al van tevoren gaan roepen dat ze 'vanavond gaan zuipen' en dat ook nog 'cool' vinden
Oud 08-02-2004, 20:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ze zijn soms zo onvoorspelbaar, ik weet soms echt niet wat ze nou precies denken of willen. Volgens mij kunnen jongens zich niet goed uiten.
En de meeste hebben het de hele dag over sex er bestaat ook iets anders hoor
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 20:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 08-02-2004 @ 21:04:
En de meeste hebben het de hele dag over sex er bestaat ook iets anders hoor
Goh, in mijn omgeving merk ik toch juist het omgekeerde; altijd de vrouwen die over s.. beginnen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 20:27
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 08-02-2004 @ 21:06:
Goh, in mijn omgeving merk ik toch juist het omgekeerde; altijd de vrouwen die over s.. beginnen.
vrouwen zijn net zo oversext als mannen als het erop aankomt
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 20:43
Metal
Metal is offline
Citaat:
Mystery Shadow schreef op 07-02-2004 @ 23:15:
-___-;

Ontopic, Ik herken me ook nergens in, misschien een paar kleine dingetjes, maar geen noemenswaardige punten
Oud 08-02-2004, 21:28
Verwijderd
*gaat heel hard nadenken*
Hmm. Ik vind jongens helemaal niet vreselijk .
Maar als ik dan toch een dingetje moet noemen, dan denk ik het feit dat ze wat sociale situaties betreft vaak iets onverschilliger zijn dan meisjes; dat ze zich dus minder druk maken om dat soort dingen. Maar dat gaat ook voor lang niet iedereen op, natuurlijk. En dat is ook niet vreselijk, alleen soms een beetje vervelend.

*leest nu pas de vorm van de topicstarter* Oh, ja, ik vind het ook 'vreselijk' als jongens zich kinderachtig gedragen op de manieren die jij beschreef, maarja, ik vind het ook 'vreselijk' als meisjes zich op zo'n manier gedragen, en ik vind de dingen die jij noemt geen typische jongens-eigenschappen, de meeste jongens zijn toch niet zo.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 22:03
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 08-02-2004 @ 22:28:
[B*leest nu pas de vorm van de topicstarter* Oh, ja, ik vind het ook 'vreselijk' als jongens zich kinderachtig gedragen op de manieren die jij beschreef, maarja, ik vind het ook 'vreselijk' als meisjes zich op zo'n manier gedragen, en ik vind de dingen die jij noemt geen typische jongens-eigenschappen, de meeste jongens zijn toch niet zo. [/B]
Ik zeg ook, als jongens dat doen. Daarmee wil ik dus niet zeggen dat iedere jongen zo doet.
Oud 08-02-2004, 22:06
$$$
$$$ is offline
tsjonge...wij mogen dan wel kinderachtig zijn, maar liever dat dan compleet onverdraagzaam.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 22:09
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Alleen als ze zich anders/tof gaan gedragen in sommige gevallen. Voor de rest stoor ik me eigenlijk nergens aan.
Meisjes hebben meestal veel irritantere gewoontes
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 22:11
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 08-02-2004 @ 23:09:
Meisjes hebben meestal veel irritantere gewoontes
Dat klopt inderdaad wel, dat geef ik toe...
Oud 09-02-2004, 08:40
Verwijderd
Citaat:
mafwief schreef op 08-02-2004 @ 14:23:
-Als ze in hun neus peuteren
-Dat ze alleen dingen zeggen nodig zijn, nooit iets extra's om een gesprek te beginnen/op gang te houden
- Dat ze lomp zijn (boeren/ scheten) En dat ook nog grappig vinden
- Dat ze niet van winkelen houden
- dat ze silvie meis geil vinden, terwijl ze eigenlijk gewoon een dom mokkel is, waarvan het lage iq gewoon afstraalt
- dat ze zo ontactisch zijn. Gewoon: wat heb je een rotkop. ipv, je bent me type niet
- Dat ze niet vertellen wat ze dwars zit, omdat ze dan hun gevoelens uiten
- Dat ze zich zooooo anders gedragen waar hun vrienden bijzijn.
- dat ze van die onzinnige kreten uitslaan waar geen touw aan vast te knopen is
- Als ze humor hebben die niet te begrijpen valt.
- Als ze hyperactief zijn
- als ze kinderachtig zijn
- als ze roken omdat dat stoer is

pff moet ik doorgaan?
Vrouwen kan dat net zo goed
Winkelen... dat vindt 99% niet leuk. "Vind je winkelen leuk?" Ehm.. nee? "Sodemieter dan maar op!"
Neus peuteren is idd ranzig maar ik heb vrouwen zelfs vol in hun oor zien boren..
Ok.. er zijn genoeg jongens die boeren en scheten en het stoer vinden..
Ik vind sylvie meis niet knap.. ze ziet er niet uit maar als jongens dat wel vinden is dat toch een persoonlijke mening? Er zijn ook meiden die sylvie mooi kunnen vinden... Anderen vinden van niet... Weer anderen zijn strontjaloers (kunnen meiden erg goed zijn)
Na wat ervaringen kan ik me wel uiten.. maarja.. jongens worden steeds opener wanneer ze meer op hun gemak bij je zijn...
Dat we ons anders gedragen bij anderen om als algemeen te zeggen is ook bull. Ik ga mezelf niet veranderen omdat ik bij een paar lui staan. Volgens mij is dat een enkeling..
Dat jij bepaalde humor niet begrijpt is toch niet de fout van een man?
Ik heb het zelf niet maar mensen kiezen er niet voor om ADHD te hebben. Ik heb een neef die het heeft en je ziet dat het hele gezin er last van heeft. Echt super hoor, elke gozer heeft het en valt er iedereen mee lastig..
Als je zo'n lijst op zet en je begint zelf over kinderachtig gedrag.. Bepaalde jongens hebben graag lol. Zuupm neukn en nog es zuupm lui. Die zijn er inderdaad maar dat is ook een geselecteer groepje boeren.
Ik heb geen vrienden die roken.

Ik vind het nogal een vaag lijstje om te zeggen dat jongens in het algemeen dit allemaal doen....
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 08:44
lost-in-thought
lost-in-thought is offline
Citaat:
sopsgloss schreef op 07-02-2004 @ 18:59:
dat de vriendinlozen onder de jongemannen ( de maagden ) tot hun ontmaagding alleen daarop gefocust blijven
tja daar ben ik het niet mee eens
Oud 09-02-2004, 08:48
lost-in-thought
lost-in-thought is offline
Citaat:
fractuur schreef op 07-02-2004 @ 20:10:
- Dat kinderachtige gedoe van sommige jongens.
- Het niet letten op hun uiterlijk
- Jongens kletsen niet graag. Ok einverstanden. Maar waarom zeggen ze altijd wat ze willen zeggen en niets meer. Een beetje spraakzamer mag ook wel.

Dr komt vast nog wel meer boven.

goh ik ken toch een aantal jongens die dat wel doen (op hun uiterlijk letten en kletsen )
Oud 09-02-2004, 10:27
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik vind het irritant dat sommige mannen het als gewoon zien om blote wijfen in hun kamer te hangen (en dan ook van die domme ). Vind ik echt niet leuk als ik daar binnen kom. Ik zou nooit met zo iemand kunnen "vrijen" als ik steeds zo'n wijf zogenaamd geil zie lachen.

Verder vind ik ze wel ok
Oud 09-02-2004, 11:36
beestje
beestje is offline
hmm ik moet zeggen dat ik over het algemeen helemaal geen slecht beeld heb van jongens.. totdat het na een lange relatie uitgaat...

- alles wat ik zeg wordt vergeten of naar iets anders omgevormd zodat zij het beter kunnen gebruiken (tegen mij)

-botheid ten top

- zeuren!! (ja, jongens kunnen ook zeuren)
Oud 09-02-2004, 11:48
Verwijderd
Citaat:
beestje schreef op 09-02-2004 @ 12:36:
- zeuren!! (ja, jongens kunnen ook zeuren)
Ohja, vooral over pijntjes .
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 12:08
beija_flor
beija_flor is offline
als ze uit hun mond stinken
Oud 09-02-2004, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Zuig schreef op 09-02-2004 @ 13:08:
als ze uit hun mond stinken
Maar daar zijn bepaalde meiden ook erg goed in.. dus niet alleen jongens