Advertentie | |
|
![]() |
|
jeugdspeler van deze week is wel leuk
![]() Karel Rigambert (25505320) 18 jaar, redelijk vorm, gezond Een sympathiek persoon, die temperamentvol is en oneerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Krachtig Nationaliteit: België Vastgestelde waarde: 76 000 Euro Loon: 880 Euro/week Eigenaar: Wolf Attack Waarschuwingen: 0 Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: zwak Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig Scoren: goed Spelhervatting: redelijk
||
Citaat:
Ik heb ook niet echt een speler die ver boven de rest uit steekt qua ratings... Iedere speler in mijn team haalt 3,5 sterren. ![]() Als ik volgend seizoen in div.IV zit komen daar 2 of 3 middenvelders bij die minstens 4 sterren halen.
|
![]() |
Dick Hertzberger (25532530)
17 jaar, redelijk vorm, gezond Een controversieel persoon, die temperamentvol is en oneerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 21 000 Euro Loon: 600 Euro/week Eigenaar: MER United Waarschuwingen: 0 Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos De beste sinds weken ![]()
|
Hoogste waarde bij mij is € 788.000
![]() Mijn YP van vandaag, staat te koop voor 0 euri: Ralph Bokhove 24 000 Euro, 18 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: rampzalig Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
|
Gerko Veenstra (25543133)
17 jaar, redelijk vorm, gezond Een controversieel persoon, die rustig is en eerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Onvoorspelbaar Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: waardeloos Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: zwak Spelhervatting: zwak lekker matig weer ![]()
||
Citaat:
![]() Ze worden trouwens binnen 3 weken een jaar ouder.
||
Citaat:
![]() Ik heb hem nog maar 2 weken 2weken minieme training is erg weinig ![]()
|
Boris Jaarsveld (25546481)
19 jaar, redelijk vorm, gezond Een sympathiek persoon, die kalm is en oprecht. Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 160 000 Euro Loon: 1 360 Euro/week Eigenaar: FC knijtert Waarschuwingen: 0 Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: redelijk Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak aardig spelertje Hoeveel levert dit op? Want ik train geen vleugelspel en scoren maar positiespel
||
Citaat:
![]() hattrick doet het niet .. je gaat niet zeggen dat hij het niet gaat doen als ik kampioen ga worden huh ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en voor welke positie moet ik hem verkopen? ![]() waar is passen belangerijker... spits of vleugel?
Laatst gewijzigd op 08-02-2004 om 12:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beste YP tot nu toe ![]() Sebastiaan de Vos (25550489) 18 jaar, redelijk vorm, gezond Een populair persoon, die kalm is en oprecht. Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider. Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: slecht Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht Begint op de reservebank vanavond. ps: op het eind van het seizoen wordt TS toch gereset? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maandag vertrekt dan een basisvleugelspeler van 28 en een basismiddenvelder van 26, dan nog even nieuwe spelers halen, en dan voorbereiden op het nieuwe seizoen ![]() Waarin ik eindelijk weleens kampioen wil worden ![]() ![]() Ik word een beetje gek van 2de en 3rde plaatsen... |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben kampioen ![]() *zet duim op neus en wappert met de 4 andere vingers*
|
FC GoldenGoal - FC Binnenmaas 9 - 0
1 - 0 Scotty Wood (15) 2 - 0 Edvin Skogwald (28) 3 - 0 Jean-Louis santer (31) 4 - 0 Edvin Skogwald (33) 5 - 0 Hein Claessens (55) 6 - 0 Mark Read (73) 7 - 0 Foppe Schillemans (73) 8 - 0 Peter Jansen (81) 9 - 0 Peter Jansen (84) FC GoldenGoal Type wedstrijd: Speel het rustig Tactiek: Normaal Middenveld: redelijk Rechter Verdediging: uitmuntend Centrale Verdediging: formidabel Linker Verdediging: uitstekend Rechter Aanval: uitmuntend Centrale Aanval: formidabel Linker Aanval: uitmuntend FC Binnenmaas Tactiek: Centrumaanval Tactiekvaardigheid: goed Middenveld: waardeloos Rechter Verdediging: redelijk Centrale Verdediging: goed Linker Verdediging: zwak Rechter Aanval: uitstekend Centrale Aanval: formidabel Linker Aanval: briljant FC GoldenGoal KAMPIOEN!!!!! Omdat de nr.2 met 2-0 heeft verloren van de nr3 sta ik nu met 5 punten los. ![]() ![]()
|
![]() |
Speelde vandaag volkomen onverwacht gelijk bij de nr 2.
Ik speelde PIC omdat ik geen kans dacht te maken. Alleen me mid was weer klote MER United Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: Speel het rustig Tactiek: Vleugelaanval Tactiekvaardigheid: uitstekend Middenveld: zwak Rechter Verdediging: uitstekend Centrale Verdediging: goed Linker Verdediging: uitstekend Rechter Aanval: uitstekend Centrale Aanval: goed Linker Aanval: goed 2-2 geworden
|
1-4 gewonnen, en mijn spitsen beginnen eindelijk een beetje te scoren
![]() ![]() Groet United Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: Normaal Tactiek: Vleugelaanval Tactiekvaardigheid: goed Middenveld: matig Rechter Verdediging: matig Centrale Verdediging: zwak Linker Verdediging: matig Rechter Aanval: redelijk Centrale Aanval: matig Linker Aanval: redelijk en 91 procent balbezit ![]()
Laatst gewijzigd op 08-02-2004 om 21:53. |
![]() |
|
Ik heb 9-0 gewonnen
alleen wel 2 middenvelders geblesseerd en 1 rode kaart ![]() RAPPORT Boxford United Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: (Verborgen) Tactiek: Normaal Tactiekvaardigheid: (-----) Middenveld: slecht Rechter Verdediging: matig Centrale Verdediging: matig Linker Verdediging: zwak Rechter Aanval: slecht Centrale Aanval: slecht Linker Aanval: zwak tempestas Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: Normaal Tactiek: Normaal Tactiekvaardigheid: (-----) Middenveld: zwak Rechter Verdediging: goed Centrale Verdediging: redelijk Linker Verdediging: goed Rechter Aanval: uitstekend Centrale Aanval: uitstekend Linker Aanval: uitstekend daarom haal ik nu ook zwak middenveld normaal gesproken zou dat redelijk zijn ![]()
||
Citaat:
![]() 2-1 verloren 3min voor tijd... Met matige stats... Maar heel gek is dat niet... Ik noemde mezelf alweer noob... en terecht! Ik had mn B keeper nog op doel staan en een vleugel speler stond om onverklaarbare reden op "naar het midden"... Op dit niveau worden dat soort stomme fouten direct afgestraft... Het heeft geen super grote gevolgen... Ik kan alleen geen 3de meer worden en loop daardoor een hoop poet mis ![]()
|
Verwijderd
|
6-0 gewonnen en 2e plaats veilig gesteld
![]() Middenveld: waardeloos Rechter Verdediging: uitstekend Centrale Verdediging: uitstekend Linker Verdediging: goed Rechter Aanval: goed Centrale Aanval: redelijk Linker Aanval: redelijk In de seizoensstop ga ik op zoek naar een middenvelder ![]() |
![]() |
|
Code:
VV Eijsden Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen Tactiek: Vleugelaanval Tactiekvaardigheid: formidabel Middenveld: formidabel Rechter Verdediging: uitstekend Centrale Verdediging: uitstekend Linker Verdediging: uitmuntend Rechter Aanval: uitstekend Centrale Aanval: uitstekend Linker Aanval: uitstekend
|
1-4 voor mij
![]() ![]() Winckbulle Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: (Verborgen) Tactiek: Pressievoetbal Tactiekvaardigheid: slecht Middenveld: zwak Rechter Verdediging: redelijk Centrale Verdediging: goed Linker Verdediging: redelijk Rechter Aanval: zwak Centrale Aanval: redelijk Linker Aanval: redelijk SE Höjden Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: Normaal Tactiek: Centrumaanval Tactiekvaardigheid: goed Middenveld: goed Rechter Verdediging: goed Centrale Verdediging: uitstekend Linker Verdediging: goed Rechter Aanval: slecht Centrale Aanval: goed Linker Aanval: redelijk
|
Ik heb een zooi afdenkertjes op de transferlijst gezet...
De prijsjes zijn niet hoog, dus wie weet zit er iets voor jullie tussen. Kijk maar bij mijn selectie om welke spelers het gaat. ![]() Hoge teams hoeven denk ik geen moeite te doen, want dit zijn spelers die ik ooit heb gekocht om friendlies te spelen om zo mijn A-spelers te kunnen sparen. ![]()
|
Verwijderd
|
Als iemand nog een wat oudere centrale middenvelder nodig heeft.. haalt 3,5 ster gemiddeld, in het centrum dan.
Gaat trouwens bijna naar zwak ervaring, want hij heeft al 26,2 ervaringspunten. ![]() Thomas van Hemert (7335366) 32 jaar, redelijk vorm, gezond Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en oprecht. Heeft slecht ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 90 000 Euro Loon: 1 310 Euro/week Eigenaar: Catalunya C. F. Waarschuwingen: 0 Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: zwak Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
0-0
![]() Moet volgende week winnen en #2 niet, als hij verliest mag ik ook gelijkspelen, heb een beter doelsaldo. En uitgerekend nu krijgt m'n spits rood en is de andere geblesseerd. ![]() vv EENDracht Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen Tactiek: Centrumaanval Tactiekvaardigheid: uitstekend Middenveld: zwak Rechter Verdediging: zwak Centrale Verdediging: redelijk Linker Verdediging: slecht Rechter Aanval: goed Centrale Aanval: goed Linker Aanval: goed FC OOSJE Spelersrapport en Team opstelling Type wedstrijd: (Verborgen) Tactiek: Centrumaanval Tactiekvaardigheid: goed Middenveld: slecht Rechter Verdediging: redelijk Centrale Verdediging: formidabel Linker Verdediging: redelijk Rechter Aanval: redelijk Centrale Aanval: matig Linker Aanval: redelijk Ik 2 kansen, hij 0. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick XXI Mavie©2004 | 344 | 24-04-2014 09:56 | |
Vrije tijd |
Hattrick XX Methuselah | 500 | 26-06-2008 02:31 | |
Vrije tijd |
Hattrick XIX number9 | 500 | 09-10-2007 09:44 | |