| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

2. Jij vind dat Kenjirro charmes heeft. 3. Jij hebt behoorlijk wat Homoseksuel neigingen. 4. Ik ben heteroseksueel en merk geen enkele charme op bij Kenjirro. Daaruit volgt: 5. Kenjirro's charme wordt alleen door homoseksuelen opgemerkt.  | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

-------------------------------------------------------------------------------- Wat een prachtige ontroerende foto's. Alleen je hebt geen playerfot's van jezelf.  
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

maar playergedrag? ^o)  | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

![]() maarre iedereen moet het dus met je eens zijn? Kvind het prachtig als mensen een hele andere mening over iets hebben, dat zorgt voor variatie, dat maakt ons uniek  
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

En nee niet iedereen moet het met mij eens zijn maar daarom hou ik nog niet van die mensen.  | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

nou kvind je nogwel aardig hoor   Alleen die hasseltboy vind ik niks, die slijmt echt teveel bij jou. Is ech eeen machiavelli wanna be vind ikhmm je hoeft niet perse van die mensne te houden, maar om onaardig tegen ze te doen is ook niet goed vind ik  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Je bent wel aardig hoor maar om te zeggen dat ik van iemand hou terwijl ik alleen digitaal met ze praat vind ik erg overdreven.  | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

- Kenjirro heeft bepaalde woeste mannelijke charmes - Die charmes maken indruk op iedereen, ook op jou, maar jij onderdrukt het - Homo's en heteroseksuele meisjes vatten een brandende liefde op voor Kenjirro - Echter, God wil niet dat er teveel Kenjirrootjes komen en maakt daarom lesbische meisjes, die wel gevoelig zijn voor Kenjirro's charmes, maar zich niet met hem willen voortplanten - Asperientje is een meisje --> Asperientje is niet verliefd op Kenjirro --> waaruit logischerwijs volgt dat Asperientje lesbisch is  
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Dus ben jij homo..?  
	Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 12:44.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik vraag me nu alleen af, waarom dit allemaal over MIJ gaat..!!      *heeft (nog) niet alles gelezen*  | 
	||
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie | 

Hoe voel jij je op relationeel gebied #123 Verwijderd  | 364 | 08-02-2016 10:46 | |
| Onzin | 

Werkende mensen, assemble! #27 Mema  | 500 | 04-02-2016 14:53 | |