Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
| vrij vragen | trainen | naar de stad zo | werken | morgen leren | overmorgen wiskunde toets | haal ik dit jaar?? | is wel te hopen --->> leuk!! dat is dan al de 5e persoon dit (school)jaar, waarom gaat iedereen om me heen dood<<---
|
cabaret
ging cool was leuk dronken waarom nou? ging toch goed rare sfeer chagrijnig negeren waarom dan? ligt het aan mij? docenten vonden het cool ouders ook leuke reacties lekker gek doen jammer dat het over is nu heel jammer video kopen dan maar mezelf ff kijken en mn gekke docente Duits leuk mens blij blij blij ![]()
|
- vriend wil morgen perse uitslapen en daardoor zie ik hem weer maar heel kort
![]() - valt de accu ook nog eens uit toen ik met hem aant praten was ![]() - nu een kutgevoel eraan over gehouden - voelde me al niet lekker, lusteloos - verveel me - bah ![]() klote dag 4
|
gewerkt
moe zware ogen missen wat is dat? vertel het me of ik je mis zeg het ik weet het namelijk niet. morgen ook werken gisteren wel een leuk gesprek en opeens leek het minder leuk met A gek maar nu weet ik zeker dat als ik verliefd word ik minder aan hem zal denken for sure Run away train. Never comin' back...
|
Net naar school of rock geweest.. super film, maar toch voel ik me
![]() lonely scared Nobody cares "Hide my head I want to drown my sorrow.." ![]() (Sorry dat ze niet in het nederlands zijn.. maar dit past nu even beter ![]()
|
bah, voel me nog steeds niet goed.
Wedstrijd was rampzalig, maar wel gescoord en lekker met Eend lopen zeiken en zelfkritiek is prima natuurlijk.
|
officieel alto-af
als ik al ooit officieel alto geweest ben ik had me er al van gedistantieerd vanavond heb ik een hekel an het stereotype gekregen kutlui doe normaal krijg een iq een beetje hippe nummers verpesten met dat achterlijke gedoe triest diep triest ja ik voel mezelf inderdaad veel beter dan hen ik heb zo ontzettend veel liever de ergste usc-bal die er bestaat... my goodness spelletjes avond was hip veel gewonnen ![]() niet heel veel aan .. gedacht wel een beetje in vergelijking met die klote alto's is ie helemaal god ![]() ![]() ![]() ik ben heel generaliserend zo ben ik tkan me ook helemaal niets schelen momenteel ga toch met zn allen sticky's roken en gothic muziek luisteren ofzo.... deze dag was: 7.5 i guess |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik dacht dat je waarom zei, omdat je niet wist waarom ik je een (virtuele) ({)(}) gaf. ![]() wiskunde niet heel moeilijk het antwoordenboek was gewoon fout! en daar zit ik dan een uur mn nek over te breken :@
|
Verwijderd
|
ik zal mijn dag ook eens in steekwoorden gaan proberen te omschrijven:
moe verliefd verward leuk msn-gesprek brak nee,nu even niet laat me even met rust hoofdpijn ik kan me vergissen in mensen... ...Can you see that i am needing,Begging for so much more,That you could ever give, and i want you to adore me,don't want you to ignore me,when it pleases you yeah.... -Muse,Muscle museum- |
![]() |
|
pws
af jeeej eindelijk kladversie nog maar nu nakijken voor de netversie 76 pagina's uiteindelijk vind 75 een mooier aantal ![]() cabaret over nu jammer morgen leuk commentaar van docenten ben benieuwd dan maar weer eens huiswerk doen is ook wel nodig cijferkaart
|
koud
hoofdpijn rot broertje overspannen vader leeg in de war kan niet helder denken Help...Ik wil niet terug laat het dinsdag zijn.......(therapie) ![]()
|
Verwijderd
|
Vandaag was op zich gezellig
nog een keer pirats gekeken *glimlacht* net alleen ontzettende ruzie geschopt Iedereen eens flink de waarheid gezegd dat was misschien niet het beste maar ze trekken dat *piep*kind constant voor dan zal ze best bijna jarig zijn maar dat ben ik nu spuugzat *kookt over* En waar is verdomme iedereen als ik ze nodig heb? |
![]() |
|
blegh, tijd gaat veel te snel met hem...
ik mis hem nu al zo gruwelijk, heb hem kwartier geleden nog gezien... + hij was toch op tijd ![]() + was heerlijk met hem - mis hem - ben moe - absoluut gehad met school 7,5
||
Citaat:
![]() ik ben zo bang. angstig. dat het helemaal niet gaat lukken, dat ik voor altijd in alles faal. en-en, gefietst. ja. daarheen. ![]() ik eet. teveel. haar? verven? mooi? misschien? ik? ![]()
|
bah, dit zijn gewoon geen leuke thema's van bio om te leren
mir moet idd doorzetten berichtje van suz op het forum was sweet ![]() <<damn, wat interesseerd het mij nou dat door emissie van ammoniak als gevolg van mestoverschot, er samen met zwalvedioxide amoniumsulfaat ontstaat en dat vervolgens de nitrificerende bacterien in de bodem ammoniumsulfaat omzetten in nitraat en salpeterzuur wat zorgt voor verzuring van de bodem ![]() ![]() ik heb de hik ik heb buikpijn ik ben moe ik ben aan het zeiken nu ![]() maargoed, geen ernstige dingen meegemaakt, gister was ik nogal aan het piekeren ed, maar nu niet, en wiskunde ging voor mn gevoel goed, dus mn daggie krijgt een gewone 7.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
bijbel vervalsd? k.m | 19 | 25-11-2004 08:57 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #5!! Droomvlucht | 501 | 26-03-2004 17:25 | |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Psychologie |
gelukkig... blij... emotioneel. hebben jullie dit weleens?! Fantôme | 16 | 06-01-2004 19:31 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |