![]() |
|
Soms een week elke dag, en soms 1 keer per 2 dagen ofzo..verschilt..
Wat ik me trouwens afvroeg: ze zeggen wel dat elke dag je haar wassen slecht is, maar geldt dat ook voor die shampoos waar "elke dag" of "veelvuldig gebruik" op staat?
||
Citaat:
![]()
|
iedere ochtend, is wel vaak haast haast, maar dan voel ik me iig schoon, soms ook nog wel een keer savonds, dat ligt eraan wat ik die dag gedaan heb, of dat ik gweoon zin heb om nog eens te douchen
![]()
|
Verwijderd
|
Ik douche een dag wel, dan een dag niet. Soms ook 2 dagen achter elkaar omdat ik dan de hele dag gewerkt heb. Ik sta er bijna altijd ruim 20 minuten onder, oplopend tot een half uur. Soms heb je het water op net zo'n lekker temperatuurtje, dan is het lekker om er gewoon onder te staan en het langs je heen te voelen ^_^. Meestal is dat als ik er net onder sta om het shampoo uit me haren te wassen (is tot iets over me schouders
![]() |
![]() |
|
Ik douche me om de dag. En mn haar probeer ik nog minder te wassen dan zit het meestal juist mooier. Maarja dat moet ook niet langer dan 3 dagen zijn trouwens.Maar het verschilt eigelijk per seizoen en of ik ongesteld ben...
S'ochtends douche ik bijna nooit, behalve in het weekend. Ik heb daar nooit de zin en tijd voor. Ik was me uiteraard wel elke ochtend ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gewoon een keer per dag omdat ik het gewoon smerig vind om minder te douchen. Ik ken mensen die gewoon stinken, waarom zijn dit ook altijd leraren?
![]() Maja, het meestal mensen waarvan ik weet dat ze het niet breed hebben thuis. Als geld besparing kan ik het snappen, maar dan bestaat er tog nog een kraan? Neej ik hou het bij 1x per dag en na het sporten. Das wel zo fris ![]() xxxx |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik douche me meestal om de dag, dus 1 dag wel, volgende dag niet, dag erna weer wel. Op de dagen dat ik me wél douche, was ik m'n haar en m'n hele lichaam met zeep. Op de dagen dat ik me níet douche, was ik me aan de wastafel (dus bv. m'n oksels, voeten etc).
Als ik me vies voel, douche ik me nog eens... of als ik vies ben... Soms spring ik op mijn douche-vrij-dag ook onder de douche, maar dan was ik me niet uitgebreid. Ik had vroeger altijd heel vet haar, juist doordat ik m'n haren elke dag waste, werden ze steeds sneller vettig... nu is dat al een stuk minder. Zelfde geldt voor m'n huid, sinds ik m'n armen en benen minder vaak met zeep was, krijg ik een zachtere en schonere huid. (En stinken doe ik nooit, ik was me dus wel, gebruik deodorant en zweet nauwelijks.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik douche me elke ochtend. vind 2x per dag echt overdreven, net of je elke dag in de modder gaat liggen rollen ofzo...
vind het ook tijdverspilling en zonde van het water, moet je maar is nagaan hoeveel overbodige liters water er uit die douche komen. en ik ben niet zo zweterig en vies als ik thuiskom
|
Ik was m'n haar alleen op zondag, dinsdag, donderdag en vrijdag na het zwemmen. Het duurt namelijk (ook met een föhn) behoorlijk lang voor mn haar droog is en daar heb ik niet altijd tijd voor.
Maar 'de rest' staat elke dag onder de douche
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905 Hazel | 500 | 05-02-2014 14:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Douchen Verwijderd | 161 | 23-08-2012 15:02 | |
Eten & Drinken |
Wat kan ik wel en niet eten? dark princess | 37 | 05-09-2005 18:20 | |