Advertentie | |
|
![]() |
|
kijk hier eens
![]()
||
![]() |
Citaat:
http://www.funcomputer.de/default.ph...=0&artnr=07164 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik hebt het altijd op asus en hercules gehouden tot nu toe, en die zijn er echt niet voor een dergelijke prijs
||
Citaat:
Iets meer dan 170 mensen hebben gestemd op het produkt, dus veel mensen die ontevreden zijn, zijn er niet. Daar heb je voor 147 euro een prima snelle videokaart voor. ![]() Waarom iemand een Asus zou kopen zou ik echt niet weten. Sommige mensen gaan af op een leuk naampje. Dat is ook de reden dat mensen IIyama TFT's kopen. Omdat ze die naam kennen van CRT schermen. Dat IIyama de TFT-schermen zelf niet maakt is een feit dat ze niet weten. FUD: Fear Uncertainty Doubt, die term heb ik al eerder aangehaald nav jouw uitspraken.
|||||
![]() |
Citaat:
Een product van een A-merk kost meer geld dan een mindere(/minder bekend) merk. Het verschil tussen die merken zit hem in de bovengenoemde punten. TRIPLEX Para-souls Radeon 9600XT 128MB DDR TV-Out DVI Retail. Ik heb nooit van het merk Triplex gehoord die computerhardware produceert. Niemand in mijn omgeving heeft er uberhaupt ooit iets over gehoord. Voor ons is het een onbekend merk. Die kaart kost 147 euro. Verder weet je niets over het merk. Los van het gegeven dat het een Radeon 9600 XT GPU heeft weet je niets over de rest van de kaart. Je weet niets over de service van het bedrijf. Voor deze keer heb ik wat informatie gezocht over dit bedrijf. Het gaat om een Taiwanees bedrijf dat iets meer dan 10 jaar videokaarten produceert. Trots staat er op hun website dat ze 3 awards hebben gekregen. Allemaal van Taiwaneze organisaties. Google op "TRIPLEX Para-souls" en ja hoor.. maar liefst 326 hits. Als je een review probeert te pakken linken heel veel sites naar 1 site. Een site in NZ, die niet bereikbaar is (op dit moment). Onbekend merk, weinig over bekend en komt dus niet betrouwbaar over. Voor een paar tientjes meer heb je een kaart van een bekend A-merk, waarvan je vrijwel zeker weet dat het totaalpakket goed is. Ik zeg niet dat Triplex een slecht merk is oid. Maar als ik een videokaart koop en ik moet kiezen tussen een onbekend merk voor 147 en een A-merk voor ... 170 bijvoorbeeld... dan betaal ik liever 170 voor een product waarvan ik weet dat het goed is, dan 147 betalen met het risico dat ik er niet tevreden mee kan zijn. Liever 23 euro meer betalen dan met 147 gokken. Bovendien heb je dan een A-merk (=status) product. Citaat:
Citaat:
Ik krijg het gevoel dat Enlightenment altijd alleen naar de prijs kijkt. Aldi voor de boodschappen, mediamarkt voor electronica, de markt voor kleding... Citaat:
Fear? Voor wat? Uncertainty? Ja, bij onbekende merken is niets zeker. Doubt? Nee hoor, geen twijfel, ik kies voor het A-merk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|