Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2002, 20:54
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Het is misschien al een beetje vroeg, maar wie is er al aan het rondkijken of ideetjes aan het maken? Ik ben zelf al wel volop aan het rondkijken en nieuwe ideen aan het opdoen.

Wat gaan jullie dit jaar geven en waarom perse dat? Waar haal jij meestal de spullen en waar haal jij de ideetjes vandaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2002, 20:55
Verwijderd
Ik dacht er net toevallig vanavond aan. Ik weet al wie ik iets ga geven, ik ben er alleen nog niet helemaal uit wát...iig ga ik er wel m'n best voor doen
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:01
Verwijderd
volgensmij gaan wij helemaal nix doen.... maak me ook nix uit. Op die dag moet het dan ineens speciaal enzoo zijn
och jah

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:14
me kip
me kip is offline
ik d8 aan een prive optreden van benny neyman
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:29
Senshin
Senshin is offline
Ik weet het nog niet, ook al omdat we de week erna 6 maanden samen zijn, ik moet mijn geld wat in het oog houden... een weekje niet eten . Waarschijnlijk zo'n grote kaart met aan de ene kant een gedichtje in de vorm van een hart en aan de andere kant schrijf ik gewoon hoe gelukkig ik ben .
Of ik moest mij weer niet kunnen inhouden in zo'n Artoz-winkel, of Pop-art, of hoe het ook heet tegenwoordig. Dan wordt het een beertje ofzow...

IMHO natuurlijk,
Senshin
Oud 14-01-2002, 21:33
VaMpIrE GiRl
VaMpIrE GiRl is offline
Neej kheb nog nix gedaan.
Oud 14-01-2002, 21:36
highlight
highlight is offline
heb nog werkelijk geen id..
Oud 14-01-2002, 22:18
Danny
Danny is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
Het is misschien al een beetje vroeg, maar wie is er al aan het rondkijken of ideetjes aan het maken? Ik ben zelf al wel volop aan het rondkijken en nieuwe ideen aan het opdoen.
Ik ben al wél in ieder geval bezig met een valentijnsdienst op internet, die over een weekje af moet zijn...

Ik zal geen reclame maken, maar eenieder die benieuwd is mag moi mailen ;0))

Danny
Oud 15-01-2002, 10:29
Verwijderd
Citaat:
me kip schreef:
ik d8 aan een prive optreden van benny neyman
En ik van Marco Borsato
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 13:05
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik heb er nog echt geen idee van wat ik hem ga geven. iig zo'n grote kaart, wat ik erbij gaan doen weet ik nog niet.
en misschien dat we zn ouders het huis uit gaan werken en een filmpie huren. iets leuks en gezellies iig.
Oud 15-01-2002, 14:03
kizzy
kizzy is offline
ik stuur me vriend een grote kaart, en ik ga denk ik met hem uiteten... uh.. als ik het geld tenminste heb en m'n vriend heeft ze mond voorbij gepraat en hij wou samen met mij fotos laten maken van ons samen bij de fotograaf verder weet 'k het nog nie....
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 15:53
Verwijderd
ik koop van heel me salaris gele vla,als m'n ouders een weekendje weg zijn gaan we in bad...uiteraard....
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 18:45
Piccola
Piccola is offline
We gaan in ieder geval uiteten! Ik wil ook nog daarbij iets kleins geven, maar ik weet nog niet precies wat! Nog tijd genoeg om daar over te brainstormen..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 19:15
X_Saskia_X
X_Saskia_X is offline
ik weet nog niet wat ik ga doen

ik wil wel wat leuks gaan doen
iets orgineels
maar ja ik laat mn hersenen nog wel ff kraken
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 19:34
drama
drama is offline
Valentijn is kut
Oud 15-01-2002, 20:08
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
Citaat:
drama schreef:
Valentijn is kut

Oud 15-01-2002, 20:25
Lekker Tijgertje
Lekker Tijgertje is offline
Citaat:
drama schreef:
Valentijn is kut
EN duur

[Dit bericht is aangepast door Lekker Tijgertje (15-01-2002).]
Oud 16-01-2002, 12:22
Verwijderd
Citaat:
telief.com schreef:
ik koop van heel me salaris gele vla,als m'n ouders een weekendje weg zijn gaan we in bad...uiteraard....

Euhm tja... Nu kijken of er vrijwillegers zijn ofnie???
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 14:04
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
Danny schreef:
Ik ben al wél in ieder geval bezig met een valentijnsdienst op internet, die over een weekje af moet zijn...
Ik zal geen reclame maken, maar eenieder die benieuwd is mag moi mailen ;0))
Danny
Ik denk niet dat het in dit geval reclame is maar misschien wel een URL naar een site met handige informatie met betrekking op dit onderwerp, dus POSTEN DIE URL!

Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 19:31
Verwijderd
Citaat:
testout.com schreef:
Euhm tja... Nu kijken of er vrijwillegers zijn ofnie???
ach zal toch wel ?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 19:59
1Robert
1Robert is offline
Ik ga het meisje waar ik al een hele tijd verliefd op ben een kaart sturen denk ik...
Ik hoop dat ze er achter komt dat ik het ben
Oud 19-01-2002, 22:59
Kwamkwammer
Kwamkwammer is offline
Mijn lief stuur ik zoals elk jaar een roos, ten teken van mijn blijvende affectie voor haar....*zucht*
Oud 20-01-2002, 21:08
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
En ik ben nog een beetje aan het nadenken, ik weet het nog niet....
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:23
Verwijderd
Nou uuhm... ik had een vriendje maar dat is net uit dus die stuur ik niks
Ja en verder wil ik iemand waarmee ik dit weekend gezoend heb wel iets sturen , maar daar zal ik nog eens over denken. Misschien een kaartje, maar dan wel met m'n naam erop. Is altijd zo lullig; héb je een kaartje, staat er geen naam op!!??
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:43
Verwijderd
geen idééééééééééééé wat we met valentijn gaan doen, maar ik weet wél dat ik er superrrrrrrrrrr van ga genieten, 't is namelijk de eerste keer in men hele leven dat ik op valantijn niet alleen zal zijn! (hoop ik... )

*blue*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2002, 13:45
Mutz
Mutz is offline
hmmm... heb ik nog totaal niet over nagedacht...
maar ik zit met valentijnsdag toch in oostenrijk, en hij gewoon in nederland
Oud 23-01-2002, 14:15
Princess Vampiria
Princess Vampiria is offline
Hmmz, ik vind Valentijnsdag een dag als alle andere.
En ik voel niet anders voor mijn vriend als het Valentijnsdag is. Maja kan aan mij liggen...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 15:05
caine
caine is offline
comeercieel gedoe... maar eigenlijk hoop ik er elk jaar op iets kleins te krijgen (fout van me he?)
Oud 23-01-2002, 17:49
saske
saske is offline
ik vind al da valentijn-gedoe overdreve. het is allemaal zo commercieel. ge moet eelt jaar door tone da ge elkaar graag ziet en ni alleen op enen dag. en als ge uw lief echt graag ziet zal diene da wel wete, ook zonder da ge em daarvoor kado's moet kope of zo. voor mij hoeft valentijn dus echt ni ze.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 17:14
moeha
moeha is offline
mja als iemand toch nog GEWELDIGE ideeën moest hebben qua verassingen plz let me know!

men vriendin gaat namelijk iets heel speciaals doen, iets wat naar eigen zeggen nogal duur is, maar ik mag absoluut nix weten, alleen dat het 's avonds gepland staat en ik geblinddoekt moet worden! Ben echt wel benieuwd dus maar nu wil ik haar ook echt op een speciale manier verassen alleen zou ik wel wat inspiratie kunnen gebruiken

Money is iig gen al te grote issue dus laat maar komen
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 17:28
casey
casey is offline
Ik vond Valentijn commercieel..
Maar dit jaar is't de eerste keer dat ik een vaste vriend heb met Valentijn (ik kende hem wel net vorige Valentijn).. en ik heb begrepen dat hij dat wel een speciale dag vindt. Dus ik zal wel iets krijgen en ben zelf van plan iets leuks te geven. Hij praatte ook al van uiteten (simpel hoor), ma da vin ik nu nie echt nodig, dus ik weet nie of het ervan komt. Ik blijf er slapen en de dag erna neemt ie een dagje vrij en dan kunnen we samen shoppen in Wijnegem.

Maar nu een antwoord op je vraag:
Wat ik precies zal geven weet ik niet.. misschien iets leuks uit de Expo ofzo met een leuk kaartje erbij (zoiets van Leendert Jan Vis is echt leuk). Tien dagen later zijn we een jaar samen, dus dan moet er weer iets gegeven worden en dat moet 't dus nog es overtreffen, want dat vind ik dan weer ietsje belangrijker!

Ik geef zowiezo bijna iederee maand iets: al is dat iets stoms dat i kzelf heb getekend of iets liefs dat ik heb uitgeprint, hij vind het wel leuk. Je moet iedere dag laten zien dat je van hem/haar houdt, niet enkel op die ene dag.. maar 't is wel een leuke dag om het nog es te bendrukken en voor de single ones om de stap te zetten.

Oeioei, wat een betoor
Oud 29-01-2002, 20:27
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Offtopic:
*applaus*
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 21:20
Joël
Joël is offline
Mijn ouders hebben altijd belachelijke ideeën over van alles en nogwat, maar qua valentijn/liefde en dat soort dingen hebben ze echt supertoffe ideeën! Echt vreemd...

Ik heb die dag waarschijnlijk de eerste 2 uur vrij, dus ik kan haar verassen . Verder kan ik haar nog wel een aangetekende valentijnskaart sturen, ofzo... Of een mooi stukje muziek op CD branden... Dat soort dingen...
Oud 03-02-2002, 11:39
snoopy
snoopy is offline
ik ben vrij op valentijnsdag! Joepie! Dan kan ik (als verrassing) bij m'n vriend langsgaan. Verder hoeft-ie niets te verwachten, ik hou niet zo van valentijnsdag.
Oud 03-02-2002, 12:00
sheba
sheba is offline
Valentijn is commerciële zever!!! Dat is mijn mening toch. Tegenwoordig is alles wel zo: kerstmis, pasen en niet te vergeten dat halloween er ook nog bijkomt. Alles is te fel 'upgefucked', geldtroggelaarij volgens mij.
En wat is Valentijn? Eén dag per jaar eens lekker verliefd doen, handje vasthouden, gaan eten, kadoo'tje, kusje hier, kusje daar... De dag erna is alles vergeten en kan alles weer normaal verlopen. Dan is het allemaal van gaan belang meer. Dan mag je terug ambras maken à volonté!
Nu ja, mijn mening...
Oud 08-02-2002, 08:13
Verwijderd
ik wil graag weten wat jongens nou leuk vinden om te krijgen voor valentijn (iets leuks gaan doen zit er niet in, geen tijd etc, duss).

damn, ja ik heb wel een paar heeele lompe ideetjes, alleen ik moet ze nog een beetjuh uitwerken..
Maar ik ben dan weer zow moeilijk dat ik denk: wat als ik hem nou een kaartje stuur, of iets onwijs cools (niet dat ik iets cools weet maargoed ), en dan stuurt ie mij nix! Dan voel ik me echt lullig

Toch zei ie wel dat ie een idee had, hij zei iets vaags, en daarna "daar kom je volgende week wel achter".
Ik zou niet weten hoe hij iets kan kopen eigenlijk, want hij werkt letterlijk elke dag

Vinden jongens een kaartje klef?

xxx

Alicia

ps: sorry voor de lompe vraag
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 10:41
cha0s
cha0s is offline
Valentijn$dag suXx...
als je om iemand geeft, ken je 't hele jaar door een kaartje sturen of naar die persoon stappen om te vertellen wat je voor hem/haar voelt.
Oud 08-02-2002, 13:00
Severus
Severus is offline
Citaat:
drama schreef:
Valentijn is kut
Helemaal mee eens. *snik* Ik ga depressief naar liefdesliedjes zitten luisteren en aan mijn liefje denken.... want hij houdt niet van mij.... *snik*

Ripper
Oud 09-02-2002, 17:44
Verwijderd
Ik geef me vriend mezelf....verder krijg ie nix..haha..ik weet nix...en 't hoef nie van hem...dus ik dacht...ach ik geef mezelf wel
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 19:09
jaz-p'
jaz-p' is offline
ik denk dat ik gewoon met mn vriendin in zwitserland na het snowboarden, ga chillen in het bubbelbad. en dan lekker stappen niet te laat na bed moeten de volgende dag weer boarden.....
heb er zin in....
Oud 10-02-2002, 14:37
Emmy01
Emmy01 is offline
Citaat:
moeha schreef:
mja als iemand toch nog GEWELDIGE ideeën moest hebben qua verassingen plz let me know!

men vriendin gaat namelijk iets heel speciaals doen, iets wat naar eigen zeggen nogal duur is, maar ik mag absoluut nix weten, alleen dat het 's avonds gepland staat en ik geblinddoekt moet worden! Ben echt wel benieuwd dus maar nu wil ik haar ook echt op een speciale manier verassen alleen zou ik wel wat inspiratie kunnen gebruiken

Money is iig gen al te grote issue dus laat maar komen
ahum, ver-assen, klinkt heeeeeeel romantisch sorry, konnet niet laten...
xxx
Ems

[Dit bericht is aangepast door Emmy01 (10-02-2002).]
Oud 11-02-2002, 20:47
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Wij hebben valentijnsdag lekker verzet naar 15-2!!! Komt ons beide beter uit...

Woops, beetje off-topic, hopelijk ziet geen FB dit....
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 22:58
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
Wij hebben valentijnsdag lekker verzet naar 15-2!!! Komt ons beide beter uit...

wij ook!
Oud 12-02-2002, 19:42
Gwen.
Gwen. is offline
Ik doe er ook niet aan. En mijn vriendje ook niet denk ik, we hebben er nog geen woord over gewisseld. DAt soort dingen moeten niet geforceerd gebeuren.
Oud 14-02-2002, 13:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
Ik kom er net achter dat ik op valentijnsdag vrij ben, en mijn vriendin ook!

Nou wil ik dus lekker allemaal leuke dingen samen met haar gaan doen, maar wie heeft er nog leuke/originele tips voor me?

schaatsen! Hebben mijn vriend en ik vorig jaar gedaan, en was echt een succes. En het is er goed weer voor, toch?

Oud 14-02-2002, 13:37
casey
casey is offline
Om er even op terug te komen: ik heb een chocolade beer gekocht (ziet er lief en lekker uit) en een Diddl kaartje. En that's it. Wat ik al eerder schreef gaat nog door: heel het weekend blijven en vrijdag samen winkelen.
Reageren

Regels voor berichten