Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2004, 12:36
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-02-2004 @ 12:48:
Ohja, vooral over pijntjes .
Ik merk het bij me zelf ook wel eens ja

Dan voel je er nauwlijks iets van maar toch moeten mensen even weten dat je je kleine teentje hebt gestoten... Kijken ze je aan denk je:"Waarom zeurde ik daar over?"

Al kunnen meiden wel erg zeuren over anderen dingen zeg : /

"Ow jeej ik heb al 2 dagen geen chocolade gehad "

Maar daar is een ander topic voor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2004, 12:44
zeep007
zeep007 is offline
ik vind eerlijk gezegd niets vreselijk aan de jongens die ik ken...

Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 13:34
Dan0on;;
Dan0on;; is offline
Als jongens stoer gaan doen als hun vrienden erbij zijn. Of denken dat ze alles zijn..

Wat ik ook dom vind is als ze alleen maar gaan zuipen om dronken te worden.

En er zijn nog wel meer dingen waar ik een hekel aan heb, jongens...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 14:29
Euphemia
Euphemia is offline
(Mijn mening)

- Jongens die zichzelf heel wat vinden.
- Jongens met een gespierde buik en daarover gaan opscheppen. (zo zielig)
- Jongens die TEVEEL naar meiden kijken. (zie je continu dat koppie heen en weer gaan )
- Jongens die gelijk arrogant gaan lopen doen.
- Jongens met piercings enzow
- Jongens met drugs en dat ze teveel zuipen... bah

Nouja dat was het wel wat ik er vreselijk aan vind van een jongen.
Oud 09-02-2004, 14:37
beestje
beestje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-02-2004 @ 12:48:
Ohja, vooral over pijntjes .
ja, en over hoe zwaar ze het hebben... om er vervolgens NIKS aan te doen *erger erger*
Oud 09-02-2004, 14:38
siegjeuh
siegjeuh is offline
haha jaaaaaa jongens zeuren over pijntjes.. en dan zijn ze zo zielig..
ze moesten is weten hoe het voor ons elke maand weer is
Oud 09-02-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
siegjeuh schreef op 09-02-2004 @ 15:38:
haha jaaaaaa jongens zeuren over pijntjes.. en dan zijn ze zo zielig..
ze moesten is weten hoe het voor ons elke maand weer is
Dat krijgen wij anders ook te horen hoor..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 15:08
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 09-02-2004 @ 16:02:
Dat krijgen wij anders ook te horen hoor..
Ja, maar bij ons doet het tenminste ook pijn dan. Sommige jongens (dus niet alle) doen al zielig als ze een blauwe plek hebben...
Oud 09-02-2004, 15:36
NeoZero
NeoZero is offline
eey ik ben heel erg stoer hoor.. (en helemaal niet kinderachtig ofzo )
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 15:42
Punkygirl
Punkygirl is offline
- dat ze koppig zijn
- dat ze niet kunnen toegeven dat hun fout zaten en altijd het toch op jou willen afschuiven
- dat ze van dikke tieten en laag uitgesneden topjes houden en dan gelijk met open mond moeten staren en dan niks horen als jij tegen ze praat
- Jongens die TEVEEL naar meiden kijken
- dat ze er goed in zijn om jou onzeker te maken

Jongens zijn zeker weten erg leuk in het algemeen, ( vooral de mijne ) alleen soms...
Oud 09-02-2004, 16:15
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 09-02-2004 @ 16:42:
- dat ze koppig zijn
- dat ze niet kunnen toegeven dat hun fout zaten en altijd het toch op jou willen afschuiven
- dat ze van dikke tieten en laag uitgesneden topjes houden en dan gelijk met open mond moeten staren en dan niks horen als jij tegen ze praat
- Jongens die TEVEEL naar meiden kijken
- dat ze er goed in zijn om jou onzeker te maken

Jongens zijn zeker weten erg leuk in het algemeen, ( vooral de mijne ) alleen soms...
dat komt omdat ik ALTIJD gelijk heb

en tja... veel meiden kleden zich zo omdat ze gezien willen worden, dus tja... kan je eigenlijk eerder over meisjes gaan zeuren dat ze zich zo kleden

maar ik merk hier dat ik dicht bij de perfecte man zit mwuhahaha... of is arrogantie ook niet leuk bij jongens? nou in dat geval meende ik het gelukkig niet...
Oud 09-02-2004, 16:16
Ninnoc
Ninnoc is offline
- onbeschoft zijn en nog erger onbeschoft zijn en dat stoer vinden
- jaloers zijn
- stoer doen waar vrienden bij zijn en nog erger daarbij hun vriendin afvallen. serieus jongens denk je zo nou echt indruk te maken ergens, dan denken die mensen ook zo wat is die onbeschoft en zo wat heeft hij een stomme vriendin. Het is toch veel beter om trots op je vriendin te zijn zodat iedereen denkt zooo die heeft een leuke vriendin
- onhygienisch zijn
- dat ze soms meisjestaal niet begrijpen. als een meisje vraagt of haar kont dik eruit ziet neeee natuurlijk niet schatje je hebt t mooiste kontje van de hele wereld zou t antwoord moeten zijn. (even standaard voorbeeld)
Oud 09-02-2004, 16:35
Maarten
Maarten is offline
Neej gewoon hatsekidee de waarheid: Je kont is zo groot als de titanic

Gegarandeerd klapjes!

Maareh...

Als jullie het erg vinden dat jongens naar jullie tieten kijken ga dan niet van die topjes dragen. Als iets mooi is, is iets mooi toch? Ik ga er ook niet constant naar kijken maar ik zou het zeker wel zien als ik met een meisje aan het praten ben en vervolgens denken mooi zeg maar dan niet kwijlend de hele tijd staren.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 16:40
ZerO
ZerO is offline
Jongens...jongens...

-die het uitmaken aan de telefoon of via een smsje normaal vinden
- dat ze zo foking bot kunnen doen soms en het helemaal niet doorhebben om vervolgens ons stom aan te kijken met een blik van : Waar heb jij last van ?
- weinig douchen
- rondhange met maatjes en wijven nafluiten op straat
-overdreven stoer gedrag met hun vrienden erbij
- bindingsangst
- kinderachtig gedragen
- communicatiestoornis
- bezitterig gedrag : eey jij bent MIJN chickie
- vergeetachtigheid aaaaaaah !
Oud 09-02-2004, 16:50
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
ZerO schreef op 09-02-2004 @ 17:40:

- vergeetachtigheid aaaaaaah !
ja... wij maken echt indruk als wij iets onthouden hé...

viel me al op ja... je onthoud de verjaardag van een meisje dat je een maand geleden hebt ontmoet... en Tadaaaa... ze zit aan je lippen gekluisterd en verteld alles wat ze maar op dr hard heeft...

dames... jullie zijn te makkelijk

Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 17:32.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 16:52
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
ABrules schreef op 09-02-2004 @ 17:50:
ja... wij maken echt indruk als wij iets onthouden hé...

Ja leg me nou uit, hoe zit dat met jullie vergeetachtigheid is het aangeboren ?Want schijnbaar hebben jullie er allemaal last van
Oud 09-02-2004, 16:54
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
ZerO schreef op 09-02-2004 @ 17:52:
Ja leg me nou uit, hoe zit dat met jullie vergeetachtigheid is het aangeboren ?Want schijnbaar hebben jullie er allemaal last van
Inderdaad, leg het eens uit: hebben jullie een speciaal gen daarvoor ofzo?
Oud 09-02-2004, 17:30
MUBA
MUBA is offline
Hmm, in beide topics erger ik me eigenlijk nogal aan al die mensen die steeds tussendoor zeiken om bepaalde dingen te verdedigen, maar nu doe ik het toch ff zelf.

Want iedereen zegt dan wel dat 'jongens zich anders gedragen als hun vrienden erbij zijn', maar dat zien jullie echt verkeerd.

We (pas op: generalisatie!) gedragen ons juist 'gewoon' met onze vrienden erbij, maar anders als die vrienden er niet bij zijn! Ha! Met die vrienden heb je namelijk een bepaalde band opgebouwd, met bepaalde gewoontes en/of uitspraken, die een fundamenteel deel uitmaken van die vriendschap. Als een jongen dan alleen is met zijn vriendin, zonder zijn vrienden erbij, dan laat hij die gewoontes en uitspraken weg, omdat in zijn vriendschap met jou die gewoontes geen belang hebben. Met jou erbij zal hij andere dingen doen en zeggen dan wanneer hij met zijn beste vriend op stap is. De dingen die hij tegen jou zegt, passen niet bij zijn beste vriend. De dingen die hij tegen zijn beste vriend zegt, passen niet bij jou.
Oud 09-02-2004, 17:30
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
ZerO schreef op 09-02-2004 @ 17:52:
nou... ik niet dus
laatst kwam ik een meisje tegen wat ik 7 jaar niet had gezien... en het was precies op dr verjaardag... hahahaha... je had haar gezicht moeten zien toen ik dr feliciteerde...

maar het is dus zo... dat wij jongens er zeg maar niet zoveel waarde aan hechten denk ik...
bedoel ... we moeten ook ongeveer elke 6 seconden ofzo aan seks denken

maar als iets niet interessant is vergeet je het... en ga je het niet onthouden ook niet voor iemand anders...

haha... maar misschien is het wel aangeleerd gedrag ook... ik bedoel jullie vrouwen roepen dat altijd zo hard... net zoals wij ooit riepen dat jullie in de keuken moesten staan... zo vergeten wij misschien alles... maar ja, meisjes zijn wat preciezer en nauwkeuriger... en jongens wat onverschilliger... (soms tot mijn grote spijt als ik weer iets voor school of werk vergeet ofzo) ook staat die onverschilligheid wel stoer... dus denk niet dat het de genen zijn, maar vooral aangeleerd gedrag

maar ja, dat kun je ook afleren natuurijk

het is ook weer zoiets ja... dat jongens dus wat directer zijn... meisjes die euh... maken zich meer druk om onbenullige dingen( niet offensief bedoelt ofzo, maar in onze oogjes dan ) en jongens tja... pas als het iets belangrijks is... of wat ons echt interesseert... zoals voetbaluistlagen en dergelijke...

dus dames... jullie moeten gewoon interessanter worden (als dat al kan *slijm* )
Oud 09-02-2004, 17:43
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
ABrules schreef op 09-02-2004 @ 18:30:
nou... ik niet dus

maar het is dus zo... dat wij jongens er zeg maar niet zoveel waarde aan hechten denk ik...
bedoel ... we moeten ook ongeveer elke 6 seconden ofzo aan seks denken
ach dat heeft er niks te maken jongeman !

Citaat:
maar als iets niet interessant is vergeet je het... en ga je het niet onthouden ook niet voor iemand anders...
aaah dus de dag waarop je vriendin geboren is, is niet belangrijk genoeg

Citaat:
maar ja, dat kun je ook afleren natuurijk
Nou waar wachten jullie dan nog op

Citaat:
dus dames... jullie moeten gewoon interessanter worden (als dat al kan *slijm* )
en daar ga ik niet op in

Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 17:46.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 18:26
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
ZerO schreef op 09-02-2004 @ 18:43:
ach dat heeft er niks te maken jongeman !
neej, maar was wel een flauw grapje

Citaat:
aaah dus de dag waarop je vriendin geboren is, is niet belangrijk genoeg
nou... vaak niet zo belangrijk als voor haarzelf, maar ik zou dat dus nooit vergeten omdat ik het eigenlijk meer een blijk van respect vind als je die wel onthoud... en ik ben gezegend met een goed geheugen in tegenstelling tot heel veel andere jongens volgens jullie

Citaat:
Nou waar wachten jullie dan nog op
ha... nou ik vraag me meer af waar jullie op wachten...bedoelde ik er eigenlijk meer mee... veel jongens hoeven het van zichzelf niet af te leren en meisjes vinden het storend... dus... jullie moeten het de jongens afleren ben ik bang

Citaat:
en daar ga ik niet op in
jammer
Oud 09-02-2004, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef op 09-02-2004 @ 17:16:
- stoer doen waar vrienden bij zijn en nog erger daarbij hun vriendin afvallen. serieus jongens denk je zo nou echt indruk te maken ergens, dan denken die mensen ook zo wat is die onbeschoft en zo wat heeft hij een stomme vriendin. Het is toch veel beter om trots op je vriendin te zijn zodat iedereen denkt zooo die heeft een leuke vriendin
Ja, dat vind ik echt ernstig

Verder vind ik het erg als ze ongemeende complimentjes geven omdat ze denken dat ze daar wat mee bereiken.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 18:45
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Jongens doen zo stoer, maar durven niet te swingen, bang om af te gaan, ze willen altijd winnen!

(kinderen voor kinderen )
Oud 09-02-2004, 20:02
ZerO
ZerO is offline
Ohja NOG iets ..jongens die niet willen dansen omdat ze dan niet stoer genoeg overkomen of weet ik veel die dus aan de kant staan en houterig meebewegen met de muziek
Oud 09-02-2004, 20:04
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 09-02-2004 @ 19:33:
Verder vind ik het erg als ze ongemeende complimentjes geven omdat ze denken dat ze daar wat mee bereiken.
Als ze zeggen dat je mooi bent, puur om je in bed te krijgen (gewoon ff een voorbeeld) dan is dat automatisch wel gemeend. Aangezien die jongens vast voor de mooiere dames gaan. Conclusie, ongemeend complimentjes om iets te bereiken lijkt me sterk
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:11
Stefanie
Stefanie is offline
Hoe stoer jongens kunnen praten over bepaalde dingen die eigenlijk helemaal niet zo stoer zijn (maar wel lijken door dat stoere gepraat). Of zeggen dat ze iets gedaan hebben terwijl het helemaal niet waar is.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:12
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
ZerO schreef op 09-02-2004 @ 21:02:
Ohja NOG iets ..jongens die niet willen dansen omdat ze dan niet stoer genoeg overkomen of weet ik veel die dus aan de kant staan en houterig meebewegen met de muziek
Dit is echt een geweldig voorbeeld Ik heb een vriend die niet kan dansen omdat ie zogenaamd last van zn been heeft. Dus staat hij er de hele avond maar stijf bij Stiekem ook wel lief Ze durven gewoon niet tegen ons te liegen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:14
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 07-02-2004 @ 23:47:
Ik herken me letterlijk NERGENS in.

eh.. dit is ernstig..
Ik wel, en ik ben niet eens een jongen, dat is ernstig.
Haha, ik kan gewoon wel veel van ze hebben.. laat ze maar vliegtuigen bouwen, boeren en dingen slopen..

(zolang het niet dingen zijn waar ik me enorm aan hecht en onherstelbaar vernietigd worden met opzet en ze moeten maar geen scheten laten, maar dat geldt ook voor meisjes.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:16
Laura_89
Laura_89 is offline
okey laat ik het zo zeggen: niet alle jongens zijn hetzelfde maar er zijn er wel veel die op elkaar lijken en je dus de hele tijd belazeren...
Oud 09-02-2004, 20:21
DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Ik vind dat jongens een beetje gevoel moeten tonen!!Bijvoorbeeld als ze verdrietig zijn, of boos ofzo...of jaloers of gekwetst, weetikveel!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:38
blacky
blacky is offline
- te veel ouwehoeren over grote tieten, terwijl het ze eigenlijk niets uitmaakt als het er op aan komt
- Stoer doen met hun vriendjes erbij
- Dingen gaan lopen slopen als ze dronken zijn
Oud 09-02-2004, 20:49
Verwijderd
dat ze moeite hebben met praten over problemen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*zingt*

Jongens zijn veel beter
De jongens! (De jongens!)

Meiden zijn veel beter!
De meiden! (De meiden!)

Maar meisjes kunnen niet vechten.
Nee? Wacht maar! Ik geef je een rechtse!

De meiden, de jongens
Wie is wie de baas?
Wij zij beter!!!

(Telekids, voor wie het nog niet doorhad)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 12:02
bloemkool
bloemkool is offline
liegen roken vreemdgaan

die eerste twee doet mn vriend.
vreemdgaan gelukkig niet.
Oud 10-02-2004, 12:17
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
Ceaunijntje schreef op 10-02-2004 @ 13:02:
liegen roken vreemdgaan

die eerste twee doet mn vriend.
vreemdgaan gelukkig niet.
hoe weet je dat? als hij dat eerste (liegen) wel doet!?!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 13:16
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Doopy schreef op 10-02-2004 @ 13:17:
hoe weet je dat? als hij dat eerste (liegen) wel doet!?!
Zij:Hou je van me?
Hij:Ja schat... *zucht*

Citaat:
xStefjuhx schreef :
Ze durven gewoon niet tegen ons te liegen
In welke wereld leef jij?

We liegen met een gerust hart hoor... maar zoal eerder al gezegd is een ander minpunt dat ze slecht kunnen onthouden... en als je goed wilt kunnen liegen moet je goed kunnen onthouden... dus als jij jongens tegenkomt die niet durven liegen zijn ze daar gewoon te dom voor
Oud 10-02-2004, 14:01
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
ZerO schreef op 09-02-2004 @ 17:40:
Jongens...jongens...

-die het uitmaken aan de telefoon of via een smsje normaal vinden
Keb 2 langere relaties gehad en ze zijn allebei beëindigd door de chicks, 1tje via telefoon en de ander via MSN.

Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 17:45
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef op 10-02-2004 @ 15:01:
Keb 2 langere relaties gehad en ze zijn allebei beëindigd door de chicks, 1tje via telefoon en de ander via MSN.

Ohja meiden kunnen er ook wat van ja BAH !
Oud 10-02-2004, 17:49
YPrue
YPrue is offline
Citaat:

Zoiets vind ik dus echt niet kunnen... Dan praat je onder vier ogen daarover, maar niet per e-mail, msn, icq, sms of telefoon.
Oud 10-02-2004, 17:49
Friendly Friend
Ja echt, het kwam ook bes hard aan he. En op dat moment kan het ze geen muthafucka schelen. Meiden kank ook ech nie meer vertrouwe gewoon.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 17:55
love.the.sunset
love.the.sunset is offline
als jongens:

- het stoer vinden om scheten te laten
- zichzelf zielig vinden
- zichzelf ontzettend tegenspreken(ok dit is niet iets dat alleen voor jongens geldt)
Oud 10-02-2004, 17:59
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 07-02-2004 @ 20:51:
Ik vind het erg als ze:

Naar hardcore luisteren
Stinken naar bier of rook
Vinden dat Sylvie Meis een geil wijf is
Niet weten wie John Lennon was
Gothicjes zijn
De hele dag door stoned zijn te wezen

Ik vind het vreselijk als ze:

Niks te zeggen hebben
Totaal niet grappig zijn
Überbr33z4hslutties zijn
Mij niet aanstaan
Dit is echt de meest debiele kansloze reply tot nu toe
Oud 10-02-2004, 18:54
ABrules
ABrules is offline
Citaat:

Kippen?
Oud 10-02-2004, 18:59
Friendly Friend
Citaat:
ABrules schreef op 10-02-2004 @ 19:54:
Kippen?
Jonge doe nie sow achterlijk man, please.

Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 19:16
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef op 10-02-2004 @ 19:59:
Jonge doe nie sow achterlijk man, please.

ow je hebt me door!
Oud 10-02-2004, 19:19
suikerprinses
suikerprinses is offline
- als je vraagt of ze meegaan of ze naar de film en dan heel ongeinteresseerd doen. als je dan zoiets zegt als 'laatmaar' dan zijn de verbaasd. dan krijg je ook nog een opmerking als 'natuurlijk vind ik het leuk om met je naar de film te gaan, maar ik was gewoon even druk bezig toen je het vroeg.'

- als ze over je praten alsof je 1 of andere sloerie bent. 'ik zal wel eens met haar willen stoeien om te weten of ze echt zo wild is' (en ja, dit ging over mij )

- gewoon alles dat ik niet snap aan jongens. die ongeinteresseerdheid, die na nader informeren niet terecht blijkt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 19:52
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Misschien ben ik dan of oersaai of de perfecte man!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 21:05
Verwijderd
Een 'grappige' zin tot in den treure herhalen. Veel jongens die ik ken(de) hebben die nare gewoonte.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 09-02-2004 @ 21:04:
Als ze zeggen dat je mooi bent, puur om je in bed te krijgen (gewoon ff een voorbeeld) dan is dat automatisch wel gemeend. Aangezien die jongens vast voor de mooiere dames gaan. Conclusie, ongemeend complimentjes om iets te bereiken lijkt me sterk
Ik bedoel dat jongens vaak een complimentje maken omdat ze weten dat bijv. hun vriendin zoiets graag wil horen. Het is dan een soort aangeleerd gedrag, een beetje slijmerig, ipv dat ze spontaan uit zichzelf denken: "wow, wat is ze mooi!" en het dáárom zeggen. Hetzelfde geldt vaak voor (kleffe) smsjes sturen enzo.

Tuurlijk is dat ook weleens mijn schuld, als ik te vaak zeg "waarom zeg je dit nooit, waarom stuur je dat nooit?" is het logisch dat zo'n jongen die dingen voortaan wel probeert te zeggen/doen, als is het alleen maar om het "gezeur" te ontwijken. Maar toch is het vervelend.

En sowieso, jongens zeggen echt vaak wat ze denken dat een meisje wil horen. Dat bedoelde ik dus.

Laatst gewijzigd op 10-02-2004 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 10-02-2004 @ 22:05:
Een 'grappige' zin tot in den treure herhalen. Veel jongens die ik ken(de) hebben die nare gewoonte.
iedereen heeft die nare gewoonte (behalve mensen met een slecht geheugen natuurlijk)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten