![]() |
|
![]() |
check mijn art
ik sta op dit forum gergistreerd onder de naam thrillseekah, mocht je het niet vinden http://forum.hype.fm/showthread.php?...3&pagenumber=4 nog een http://forum.hype.fm/showthread.php?...5&pagenumber=5 en nog een http://forum.hype.fm/showthread.php?...&pagenumber=10 en NOG een http://forum.hype.fm/showthread.php?...&pagenumber=16 van die laatste komt nog een betere aan, maar mn scanner ligt in coma ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik ben het ermee eens dat je kritiek moet kunnen verdragen, het kan je ook helpen je dingen te verbeteren, maar als iedereen kritiek op je heeft is dat redelijk lullig, en misschien was afkraken wel het verkeerde woord, sorry dan.
Maar die jongen kan fantastisch tekenen en daar blijf ik bij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
We willen mensen niet het idee geven dat ze in een keer pro kunnen worden. Vergelijk het met idols, jij zou mij ook niet willen horen zingen. Overigens word het tijd dat ik hier eens wat van mijn eigen fotos ga posten, maar ik ben voorals nog bezich met analoge fotos en heb geen scanner. Alleen zo nu en dan kritiek leveren is natuurlijk te eenzijdig. Als het rolletje vol is ga ik maar eens met de digitale van mijn papa aan de gang.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat kan ik echt niet,.. ik teken dat soort dingen ook helemaal niet, Maar anyway, ik post soms ook wel es wat, en ik vind het wel fijn om kritiek te horen, want soms zie je je eigen fouten niet, en zeg nou eerlijk, de ogen kloppen niet, en ik denk niet dat dat zijn bedoeling was.. Ohw en denk je serieus dat het helpt als je zijn werk alleen maar de lucht in prijst terwijl het niet zo mooi is, dan blijft tie dezelfde fouten maken enzo.. Stel je niet aan kind.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
een journalist krijgt ook kritiek van lezers, die helemaal niet kunnen schrijven! Regering krijgt ook kritiek, terwijl meeste mensen niks van politiek weten/kunnen! Programmamakers krijgen ook kritiek, terwijl kijkers zelf niet creatief zijn om zoiets te maken! Doe er je voordeel mee
|
![]() |
Stelletje kinderen hier op dit deel v/h forum....
kritiek is goed, maar overdrijven is ook een kunst, en ik weet heus wel het verschil tussen kritiek en afkraken! (laatste 2 plaatjes weg, kijk maar op hype, ze trekke teveel traffic op me server...) We'll try it again... hopend op "normaal beschaafd nederlands commentaar" en ga dus niet weer zeuren over "lay-out verneuken" enzo! (ps. ze zijn van Thrillseekah)
Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 21:10. |
![]() |
|
![]() |
kritiek vind ik niet erg, ben ik zelfs blij mee, leer je van. maar als je kritiek geeft, doe het dan wel gericht, anders weet ik nog niet wat je me duidelijk probeert te maken en heb ik er nog niks aan.
details en anatomie ben ik mee bezig, maar dat zuigt zoveel tijd (ik doe meestal niet meer dan een uur over een a4) en ik begin het nogal druk te krijgen met school (in mijn geval een goed teken denk ik ![]() mss dat ik wat ouwe tekeningen kan opgraven, dan kunne jullie de vooruitgang zien in 2 jaar ![]() by the way, ligt het aan mij of is dit forum een groot flame-fest ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat ik bedoel is dat je niet moet aanstellen als je hier je tekening plaatst, als je neit tegen kritiek kna, hang hem dan op in je kamer, en zeg elke keer tegen jezelf "wow, wat kan ik goed tekenen!" ![]()
||
Citaat:
Maar Ton, die wat Nigel heeft gepost, vind ik persoonlijk beter ![]() Ach ja, daar zie je maar weer wat saaie lessen op school wel niet allemaal voort brengen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar naar mijn inzage heeft thrillseakah zelf het minst probleem mee, en stelt de rest zich gewoon aan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar aan die onderste kan je nog wel werken, weer die buikspieren/gezwellen .. werk daar aan.. Evenals de voeten, van de onderste en de bovenste.. Tis gewoon nog niet perfect.. maar ziet er leuk uit or,.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ton, mag ik je handtekening, pleaseeeeee Je bent zo goed alsjealsjealsjeblieft Ach man, zoals ik al zei kritiek is zeker wel goed, maar alsmaar kritiek is niet meer leuk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-topic #160 JustADreamer | 480 | 18-01-2011 12:21 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #159 kroot | 480 | 08-12-2010 15:37 | |
ARTistiek |