Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het eerste meisje waar ik helemaal gek van was op de MAVO.
4 jaar lang bij haar in de klas gezeten, nooit gezegd dat ik gek op d'r was. Had echt het idee dat zij te hoog gegrepen was. Tis wel vreemd, als ik bij haar huis langs rijd, komt dat oude gevoel altijd weer een klein beetje naar boven... Ben nog steeds een beetje verliefd, I guess. Zag haar laatst lopen, maar volgens mij kende ze mij niet meer... ![]() |
![]() |
|
![]() |
ach, dat zijn er vind ik wel heel wat:
H = (een basischoolverliefdheid) op naar de middelbare school: B,R,R en volgens mij nog wel wat, voor die mensjes heb ik gewoon op een of andere irritante manier een zwak
|
Tja, of ik àltijd een zwak voor hem zal houden weet ik niet, dat kun je achteraf pas zeggen. Maar het is net uit, en ja, ik heb nu nog wel een zwak voor hem. Dat zal ik ook nog wel even houden, maar of het altijd zo blijft... Ik hoop het niet eerlijk gezegd.
|
Mn beste vriend. Toen ik m leerde kennen, klikte het meteen en ik ben ook erg lang verliefd op hem geweest. Dat is overgegaan omdat ik verliefd werd op een ander, maar toch......het gevoel is toch weer een beetje terug, helaas....
![]()
|
Het vriendinnetje uit groep 1 dat altijd d'r hand op mijn hoofd legde...
![]() De jongen (19) die ik (15 toen) in het zwembad ontmoette en die mij bij zich thuis verwende ... ![]() En het indo-meisje dat me leerde dat vrouwen én lief én heel sensueel kunnen zijn... ![]()
|
Ik zal denk ik altijd een zwak blijven houden voor een jongen op wie ik rond m'n 17e verliefd ben geweest. Hij was toen ook op mij verliefd, en heeft me voor m'n 17e verjaardag een bos rode rozen gegeven
![]()
|
![]() |
Nog steeds een enorm zwak voor een jongen waar ik heel lang verliefd op ben geweest, mee gezoend heb, maar verder nooit meer iets geworden. Ook al wisten we van elkaar dat we helemaal smoor op elkaar waren...
![]()
|
![]() |
ik noem hem altijd (voor mezelf vooral) mijn grote liefde... al met al heeft onze relatie niet veel meer dan 2 a 3 maanden geduurd
tis al 2.5 jaar geleden, en uiteindelijk zijn we met een soort van 'ruzie' uit elkaar gegaan ik denk nog iedere dag aan hem, omdat ie zo'n gigantische indruk op me heeft achtergelaten en al is het eigenlijk een ontzettende klootzak, ik denk dat als ik hem weer zou zien, regelmatig, dat ik opnieuw voor hem zou vallen, en dan heel erg hard. bah.
|
![]() |
Nou ik heb meestal wel bewondering voor lieve, eerlijken sspontane mannen... en ik weet niet waarom ma k val meestal op donker haar bruine of blauwe ogen... sportief lichaam... dus ik heb voor die mensen wel een zwak..
verder heb k nog n zwak voor mijn 1e ex... hij was gewoon zo lief voor me ..droom...droom
|
Verwijderd
|
Of ik het een zwak kan noemen weet ik niet, maar er is wel een jongen waarbij ik in ieder geval altijd een speciaal gevoel zal houden. We waren verliefd, maar hebben anderhalf jaar lang een wel-niet-wel-niet [Wel? Nee, niet.]-situatie gehad. Er is in feite nooit iets gebeurd, maar die spanning bleef maar om ons heen houden. Ik moet zeggen dat het ook wel een beetje is verpest door de mensen om ons heen. Ook had hij al 3 jaar lang een vriendin. :/
Een paar maanden geleden kreeg ik opeens van iedereen te horen dat het uit was tussen hem en zijn vriendin en dat deed me toch wel wat, had ik niet verwacht. ![]() Ook een speciaal gevoel bij een vriend van mij die nu in Antwerpen woont. Ik heb nog nooit met iemand zoveel gepraat en op één lijn gelegen als met hem. Was al erg lang verliefd op hem toen het wat werd - en als relatie heeft het nooit zo heel veel betekend, maar wanneer hij zegt dat hij een nieuw vriendinnetje heeft is het om de één of andere reden nooit een meisje dat ik mag. ![]() En mijn enige èchte zwak blijf ik houden voor Joost, mijn beste vriendje & ook mijn ex. Ik ken hem sinds de zandbak en het heeft heel lang geduurd voordat we eindelijk bij elkaar kwamen - en toen was het ook weer snel afgelopen. Een typisch geval van niet met, maar al helemaal niet zonder elkaar kunnen. Laatst gewijzigd op 19-02-2004 om 18:31. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben ooit verliefd geweest op een vriend van mijn huidige vriend, dat was eigenlijk voordat ik mijn vriend leerde kennen. 2jaar heeft dat geduurd ik had 2 maanden een relatie, maar had nog steeds een zwak voor die jongen, ik dacht dat het eeuwig zo zou blijven. Zelfs toen ik mijn vriend leerde kennen had ik nog een zwak voor die ander, maar nu ga ik al een tijdje met mijn vriend en het is helemaal over. Ik ben helemaal gek van mijn vriend. En ik heb al gemerkt dat ik nu een zwak voor hem zal blijven hebben. Want het is al een keer heel lang uitgeweest
![]() |
![]() |
|
Hmmja, voor mn gymleraar misschien wel een beetje.
Niet dat ik hem ooit echt leuk gevonden heb ofzo maar altijd als we elkaar zien is er een soort van spanning. We flirten ook vaak, ik doe dat niet eens bewust, een vriendin van me zegt het soms tegen me. ![]()
|
![]() |
Ik zal altijd een zwak houden voor Anna denk ik. Ze is verlegen, maar toch spontaan. Gewoon onwijs gaaf. Heb gisteren nog met haar gezoend, dus mischien is dat niet helemaal eerlijk dat ik nu zeg dat ik altijd een zwak voor haar blijf houden
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Één nacht in Berlijn Orpheus | 32 | 25-07-2006 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |