Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2002, 19:32
undefined
undefined is offline
m'n vriend zegt dat valentijn enkel commercie is en dat er nog 364 dagen zijn om kadootjes te geven

hij zei ook dat hij nog niets gekocht heeft en dat hij iets zal kopen wanneer ik het niet verwacht..., maar hij is wel al op zoek geweest...

moet ik nu een valentijnskadootje kopen, en gaat hij nu een kopen of niet...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2002, 19:40
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
undefined schreef:
m'n vriend zegt dat valentijn enkel commercie is en dat er nog 364 dagen zijn om kadootjes te geven

hij zei ook dat hij nog niets gekocht heeft en dat hij iets zal kopen wanneer ik het niet verwacht...

moet ik nu een valentijnskadootje kopen, en gaat hij nu een kopen of niet...

Hij denk ik niet he. Je kan hem gewoon een kaartje kopen, of iets kleins. Omdat jij het wel op de 1ne dag doet!

Oud 13-02-2002, 19:45
lake bodom
lake bodom is offline
ik zou hem gewoon een klein kaartje geven ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 20:57
kizzy
kizzy is offline
eej meissiej,

zelfde probleem had ik ookal, ik ging er vanuit dat we aan valentijn deden, hij niet dus ik had me zakgeld opgespaard, hehe das al zo lang sparen.. maarja, ik heb een kaart gekocht, en ook een klein cadeautje. het is al zo moeilijk vind ik om een lief cadeautje te kopen, en nu zijn er zulke leuke dingetjes, dus ik kon het niet laten!!

ik zou ook gewoon iets kleins doen als ik jou was.. hoogstwaarschijnlijks koopt hij niets maar ja, boeie

dacht ik ook van me vriend dat hij niets zou doen omdat hij dat immers zei!! loopt hij vandaag in de stad geheimzinnig te doen!! (hoorde ik van vriendinne) die zagen hem in de expo bij die beertjes kijken enzo..

conclusie.... jongesn zijn niet te volgen maar koop gewoon iets kleins.. hehe
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 21:37
undefined
undefined is offline
Citaat:
kizzy schreef:
lol, okay, tenk joe voor die edvais

[Dit bericht is aangepast door undefined (13-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 22:08
Psychoot
Psychoot is offline
Citaat:
kizzy schreef:
eej meissiej,

zelfde probleem had ik ookal, ik ging er vanuit dat we aan valentijn deden, hij niet dus ik had me zakgeld opgespaard, hehe das al zo lang sparen.. maarja, ik heb een kaart gekocht, en ook een klein cadeautje. het is al zo moeilijk vind ik om een lief cadeautje te kopen, en nu zijn er zulke leuke dingetjes, dus ik kon het niet laten!!

ik zou ook gewoon iets kleins doen als ik jou was.. hoogstwaarschijnlijks koopt hij niets maar ja, boeie

dacht ik ook van me vriend dat hij niets zou doen omdat hij dat immers zei!! loopt hij vandaag in de stad geheimzinnig te doen!! (hoorde ik van vriendinne) die zagen hem in de expo bij die beertjes kijken enzo..

conclusie.... jongesn zijn niet te volgen maar koop gewoon iets kleins.. hehe
Is wel leuk als ze geheimzinnig doen, dan verwacht je het niet en krijg je toch iets. Is denk ik veel leuker dan je het wel verwacht. Maar ik zou hem gewoon iets kleins en lievs kopen. Mijn vriendin heeft me een fotolijstje in de vorm van een hartje gegeven met haar foto erin. Ja kheb het al gekregen omdat ik zaterdag daar was en we elkaar niet meer zien voor valentijnsdag. Zooooo liev vond ik dat.

Oud 14-02-2002, 09:47
lupus
lupus is offline
als hij meent wat hij zei, zal hij zich schuldig voelen op het moment dat je iets koopt...
Oud 14-02-2002, 12:17
Verwijderd
Offtopic:
ik heb eigenlijk al heel mijn leven hetzelfde gehad als je vriend, "valentijn, da's zo'n opgeklopt gedoe, blabla, zo juist alsof ge elkaar die ander 364 dagen van het jaar niet graag ziet, da's toch zever, blablabla, koop elkaar iets als de ander het niet verwacht, blabla". ik moet er wel bijzeggen dat ik de voorbije zestien jaren met valentijn altijd alleen ben geweest, en dat ik dat waarschijnlijk daarom zei, om mezelf te troosten.
nu heb ik bijna tien maanden een vriend, en in al die tijd dat we samen zijn hebben wij nooit echt cadeautjes voor elkaar gekocht, ja oké als we jarig waren en met kerstmis maar dat was het dan ook, en daarom vond ik dit jaar *ineens* dat het toch wel een leuke gelegenheid was om hem eens in de bloemetjes te zetten... dus doe ik dit jaar wél aan valentijn...

'k wil maar zeggen, misschien verandert je vriend ook wel van gedacht...
volgens mij kan je één van deze dagen toch een cadeautje verwachten.

*blue*
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 13:23
snoopy
snoopy is offline
nou, ik heb een beetje het omgekeerde.
vorig jaar had ik m'n vriend 3 kaarten gestuurd (was grapje ), en zei hij: "ik vind valentijn echt zo'n onzin" blabla. Dus dacht ik dit jaar: "geen kadotje voor jou op de 14e, ik doe het wel een andere keer", zegt-ie gisteren toen-ie een reep chocola voor me kocht: "alvast een voorproefje op je valentijnscadeau" AAAAAARGH nu heb ik dus niets voor hem. Nou ja. hij zal het wel snappen... hoop ik.
Oud 14-02-2002, 13:48
casey
casey is offline
Tja, ik vond Valentijn altijs commercieel gedoe, maar nu ik voor't eerst een vaste vriend heb met Valentijn, tha, dan denk je er toch aan iets te kopen. Koop gewoon een kaartje of fiks desnoods zelfs iets in elkaar, weet ik veel. Maak het niet de duur maar zorg dat je iets hebt, dan sta je ook niet voor aap als hij met iets komt aanzetten. Gefet hij niets tja.. je kunt je kaartje misschien ook houden, ma ik zou 't gewoon geven.
Nu, Valentijn is bij ons zeker niks speciaal, want ik geef hem tijdens het jaar ook wel eens dingetjes die ik zelf maak op pc ofzo of een kaartje als we zoveel mand samen zijn.. Binnen 10 dagen zijn we 1 jaar samen, en diene cadeau vin ik toch iets specialer dan Valentijn. 14 feb, da's zowat een dag voor iedereen, 24 feb is nie voor iedereen speciaal
Oud 14-02-2002, 16:16
simple creed
simple creed is offline
ik heb met mijn vriend afgesproken dat we niet aan valentijnsdag doen. het is gewoon een en al commercieel..

ONZIN dus!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten