![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
haha.. juist ja.. toen die kerel die in american pie stiffler heet zaad moest doneren deed die vrouw dat bij hem volgens mij
||
Citaat:
Banaan in je kont. Rijmt niet, dicht wel. Like, ik heb het nooit geprobeerd en ik ga er ook niet naar vragen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() NOOIT EEN VINGER (OF EEN ANDER VOORWERP) IN MIJN REET!!!!! Dacht eerst dat dit topic ging over het melken van een vrouw (net als bij een koe aan de tepels trekken). |
![]() |
||
Citaat:
maar aangezien jongens dat wel hebben, is het een fysiek feit dat het opwindend zou moeten zijn voor jou. en ook voor alle andere jongens die luidkeels roepen dat ze dat niet willen. mij maakt het verder niet uit, maar misschien weet je niet wat je mist
||
Citaat:
Maar aangezien ik het idee zelf niet zo fris vind dat er iemand in mijn reet zit te roeren ga ik er niet naar vragen. Daarmee zeg ik niet dat ik een eventuele vriendin die dat zou doen tegen zou houden als ze het perse zou willen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
je kunt gladdeaal uit de thuglife halen Verwijderd | 10 | 01-11-2015 22:21 | |
Vrije tijd |
Eredivisie 2006/2007 topic # 3. Verwijderd | 500 | 10-05-2007 20:37 | |
Seksualiteit |
sex-spel [truth or truth] x-spekkie-x | 65 | 13-03-2004 17:51 |