Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb niks tegen mensen die een symbool dragen waarvan ze de betekenis niet weten, maar het gewoon een moi symbool vinden (maar raad wel aan: Zoek het op!).
Maar ik vind mensen die symbolen dragen omdat ze het 'stoer' vinden wel een beetje kansloos.. Daar zit gewoon echt geen zinnige gedachte achter.. |
![]() |
|
OMG, waar gaat dit allemaal heen, oke retro is zgn hip enzo, maar dat betekent toch niet dat we alle topics blijven herhalen?
Waarom maken mensen zich zo druk om andere mensen dat ze er een topic over gaan maken................?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Doe mij maar een fidel shirt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vroeg me al af of je op het Che-gedeelte in den topic af zou komen ![]() |
![]() |
|
beter dat ze het niet weten, dan dat ze er enorm over gaan opscheppen zonder er echt achter te staan.
bijv. 'Ik ben voor anarchie, omdat iedereen dan vrij is, en zo hebben we vrede en geen school en werk enzo. Lekker tog????!!211'
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Uiteraard, ik moet Che verdedigen. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat viel ook uit mijn post te halen, sexy grrrl. ![]() Claudia is 13, overigens >:]. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar meestal heb ik geen zin om er op in te gaan en lach ik ze alleen maar stiekem uit. (niet hardop, want dan krijg ik uiteraard meppen)
|
jah, die mensen dan helemaal uitlullen. dat is pas leuk
![]() maar weet je wat ook heel verkeert is!! van die mensen met hun symbolen die juist TE GOED weten waar t voor staat!! dat je dan 1252x per dag hoord, oh ik heb mn blablabla oorbellen aan weet je waar dat voor staat?? enz. en ik heb ook dan teken omhangen!! dat staat voor blablabla!! ![]() Echt om ziek van te worden, ja mooi ik had ook tekens omhang waar ik de betekenis wel van wist!! (kracht enzowiets, eigenlijk niet veel, meer keltisch enzow!! niet van meer dingen (zoveel verstand heb ik ook niet1), maar dat heb ik omhangen meer niet!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mooi of stoer, boeiend, punt is dat de betekenis onbekend is.
|
![]() |
maar om nog even op het onderwerp terug te komen
![]() het moet kunnen, als iemand dat echt mooi vind. maar het kan wel (erg) shockerend zijn. neem nou dat iemand met een hakenkruis op zijn shirt gaat lopen, omdat 'ie het een mooi teken vind, dit alléén maar omdat hij het een mooi teken vind, omdat het mooi afgebeeld is met mooie kleuren oid. (ik ga er natuurlijk van uit dat iedereen weet wat de betekenis van een hakenkruis is, maar stel dat..) dit zou ik persoonlijk heel erg schokkend vinden, omdat het toch een heel shockerend teken is. Ook voor mensen die de oorlog hebben meegemaakt etc. het kan dus wel, maar toch vind ik het verstandig om even na te denken voordat je het koopt, of te vragen waar het teken voor staat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder is 't wel hinderlijk als mensen de betekenis van symbolen niet kennen die ze dragen. ![]() of, ook leuk, mensen die niet weten wat de betekenis is van 'n symbool dat ik draag (ijzeren kruis) en me, zo onterecht als lepra, als nazi bestempelen. ![]()
|||
Citaat:
De stukjes hebben 'n kern van waarheid, de insteek is leuk, maar het rammelt. that's all. Citaat:
Dr.Freud. huhuhu.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je loopt uit je nek te ijlen alsof je een autoriteit op vele gebieden bent maar wat je zegt is gewoon bagger, want je brengt t gewoon ruk hou gewoon je kop eens een keertje dicht, dan hoef ik ook ziektes naar je kop te slingeren |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 19:41 |