Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2004, 09:12
Verwijderd
Haha

Sneue flamewar.

Oh, trouwens, mooi gedaan, die vector art. 6 avonden lijntjes trekken is wel een prestatie. Alhoewel het niet 100% op het origineel lijkt, kan het er zeker wel mee door.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2004, 13:33
Verwijderd
ONTOPIC
Heel knpa gedaan, alleen het gezicht van die linker ziet er een beetje raar uit. Op de foto is dat niet helemaal zo.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 09:23
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Ziet er stoer uit, alleen vind ik het een artistieke waarde van 0,0 hebben. 't is net een een digitaal overtrekvelletje alleen is het voordeel hiervan dat het nadien onbeperkt schaalbaar is.

Maar goed, als vector-training is het natuurlijk optimaal om te doen alleen denk ik dat ik je zo wel een heleboel Illustrator-tools mist.
Oud 12-02-2004, 09:41
-Octavius-
-Octavius- is offline
Ik vind het niet mooi, en ik snap niet waarom je zo veel tijd steekt in iets met een matig resultaat,

Das net zoiets als een boot maken met lucifer stokjes, het kan makkelijker en ziet er soms nog beter uit..

ohw.. sh*t wordt ik nu ook verstoten?
Oud 12-02-2004, 10:10
boostart
boostart is offline
dope
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 12:15
Verwijderd
Erg goed gedaan. Zou wel meer willen zien.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 12-02-2004 @ 10:23:
Ziet er stoer uit, alleen vind ik het een artistieke waarde van 0,0 hebben. 't is net een een digitaal overtrekvelletje alleen is het voordeel hiervan dat het nadien onbeperkt schaalbaar is.

Maar goed, als vector-training is het natuurlijk optimaal om te doen alleen denk ik dat ik je zo wel een heleboel Illustrator-tools mist.
nee echt artistiek is het niet, is meer gewoon voor mezelf ook, oefenen en wat te doen hebben. Maar ik vond op zich het resultaat wel redelijk, voor mn bijna 1e werkje daarom postte ik het maar. Ik snap het ook wel als mensen het zien als ' maar een overtrek werkje' , simpel gezegd is dat het ook, alleen veel werk.

hoe bedoel je 'veel tools mist', dat ik daar niet mee oefen ofzo en alleen met pen werk? Ik hou niet zo van die special effectjes en truukjes, ik vind verloop al lelijk Dus daarom gebruik ik alleen vectorpen en niks anders, met simpele tool iets in elkaar zetten vind ik wat leuker.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 03:21
GRRR
GRRR is offline
mooi gedaan. ik zie veel vector werk wat maar matig is vergeleken met dit. je kunt duidelijk zien dat je er aandacht aan besteedt hebt. misschien voor in de toekomst als je meer van zulk werk gaat doen iets van jezelf in te stoppen. emo brilletje ofzo, h&m truitje, koreaanse stuff just a thought :>
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 09:46
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
wat een stelletje zeikerds hier zeg. Ik vind het mooi gedaan!

Gaan jullie maar is even 6 avonden ploeteren met de Pen Tool in illustrator, het zal je vies tegen vallen.
Oud 16-02-2004, 10:55
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Danique schreef op 12-02-2004 @ 15:10:
nee echt artistiek is het niet, is meer gewoon voor mezelf ook, oefenen en wat te doen hebben. Maar ik vond op zich het resultaat wel redelijk, voor mn bijna 1e werkje daarom postte ik het maar. Ik snap het ook wel als mensen het zien als ' maar een overtrek werkje' , simpel gezegd is dat het ook, alleen veel werk.

hoe bedoel je 'veel tools mist', dat ik daar niet mee oefen ofzo en alleen met pen werk? Ik hou niet zo van die special effectjes en truukjes, ik vind verloop al lelijk Dus daarom gebruik ik alleen vectorpen en niks anders, met simpele tool iets in elkaar zetten vind ik wat leuker.
da ken, ik werk praktisch ook alleen maar met pen, maar vind het wel leuk om af en toe ook eens flink te kloten om de mogelijkheden van het programma te onderzoeken.
Oud 20-02-2004, 20:01
wood
wood is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 09-02-2004 @ 22:05:
jouw
JouwN
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 20:02
wood
wood is offline
ik vind m gewoon wel mooi. vooral die vergrote versie van die dude in t rode shirt
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 10:31
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
David schreef op 09-02-2004 @ 23:23:
, en dan kijken wie er uit de hoogte doet ? met je 100.000 lijntjes trekken in illustrator ?!
dat is gewoon zo heeft niks met uit de hoogte te maken :/ overigens mooi werkje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten