Advertentie | |
|
![]() |
|
Sorry dat ik het moet zeggen maar als je ECHT iemand graag ziet dan doe je er toch alles voor om die persoon te kunnen opbellen, en zoveel geld is dat nou toch ook weer niet? Als ze u nooit belt vind ik het toch een beetje raar hoor... Niet te veel mee inzitten zou ik zeggen...
|
![]() |
Waarom zou je ermee zitten als je belt, als zij ook moeite doet? En als je haar kan zien als je naar haar toe mag/ kan?
Waar ik wel mee zou zitten is de onverschilligheid waarmee gemeld werd dat je het anders maar moest uitmaken? (of kwam dat alleen zo over in dit tekstje?)
|
wat wij deeje was om de beurt bellen na 8-en met de huistelefoon. Gewoon een paar keer per week, niet elke dag.
2× p/week ongeveer. Vonden me ouders, en haar ouders blijkbaar geen probleem, zolang ik er zelf ook maar aan mee betaalde ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ff on-topic: Je hebt tock ook "het mobieltje"? Als ze er 1 met abonnement koopt, en jullie maken de gesprekken niet te lang heef is het probleem tog weg? en sms-en is ook fun, werd altijd helemaal blij als k een sms KREEG( ![]() |
![]() |
|
Ik herken het, dat het telefoneren van één kant komt, maar ik weet waarom dat zo is en ik zit d'r verder ook niet echt mee...
Ik weet zonder dat ze mij belt ook wel dat de gevoelens wederzijds zijn en dat ze het zelf graag ook anders zou zien... Naja, tis in ieder geval een goed teken dat ze er wat aan wil doen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#44 George | 489 | 10-12-2005 22:33 | |
Liefde & Relatie |
waar moet ik beginnen?? CoveredEyes | 18 | 28-04-2003 19:53 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |