Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
gisteren een roos op school van een irritant aanbidder die het maar niet wil snappen..
![]() en vandaag nog een anoniem smsje, geen idee van wie vanavond uit eten met mn vriend, verder geven we elkaar niets speciaals ofzo, ik geef hem een kaartje. verwacht verder niks
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Niets.
Ik vind Valentijnsdag maar onzin. Ik haal de brievenbus nooit leeg en dat ga ik vandaag ook niet vol verwachting ineens doen. ![]() Verder ga ik ook niets speciaals doen met mijn vriend. Ik zie hem waarschijnlijk ook morgen pas. Ik stuur hem zo nog wel even een zelfgemaakt kaartje, maar dat is meer voor de grap.
|
Tot nu toe, al €70. Krijg waarschijnlijk nog wel wat geld, een armbandje en nog wat kaartjes hopelijk, heb ook al 8 smsjes gehad.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Thanks ![]() Owja, ook nog twee mailtjes gehad ![]()
||
Citaat:
![]() Daarnaast bijt ik niet, dus kun je best je naam onder zo'n kaartje zetten, vind ik. |
![]() |
|
Ik hoef niks, ik heb hem toch al?, dat is mijn motto.
Hij verwachtte van mij dus ook niks, maar hij heeft een verrassing gehad. Alle espressokopjes waren volgestopt met snoephartjes. En het eerste wat hij met zijn slaperige hoofd doet is een bakkie espresso zetten...de verrassing is geslaagd. ![]() |
![]() |
|
heb een valentijnskaart gekregen van m'n tante
![]() M'n vriend en ik doen niet aan valentijnsdag, omdat we dus al dat jubileum hebben. Ik krijg maandag wel n cadeau, en hij maakt me al t hele weekend nieuwsgierig ![]() ![]()
|
Mijn liefje heeft allemaal Bert en Ernie afleveringen opgenomen op de PC en deze vervolgens op DVD gebrand. Nu kan ik dus altijd genieten van het lieve en gekke gedrag van mijn held
![]() ![]() Vanavond gaan we lekker samen uit eten ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Liefde & Relatie |
wie heeft er een kaart... snarl | 106 | 19-02-2005 23:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Lief Charlottetje | 93 | 03-04-2004 16:28 | |
Verhalen & Gedichten |