![]() |
|
Leeftijd: 18
Geslacht: vrouw opleiding: VWO 1. tandenpoetsen 2. C. 2x 3. B. 2 minuten 4. C. elektrische tandenborstel 5. C. 2x 6. C. 4-6x 7. B. gezond gebit 8. lekkere smaak 9. Merk: Classic Zendium en Aquafresh Smaak: pepermunt achtig Speciale eigenschap: geen idee Waarom heb ik deze tandpasta: omdat deze hier in de badkamer staan ![]() |
![]() |
|
Enquκte Waar let u op bij het gebruik of de aankoop van tandpasta?
Leeftijd: 20 Jaar. Geslacht: vrouw Opleiding: Ergotherapie 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? B. 1x C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? C. 3 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : A. harde tandeborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? A. helemaal niet 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? B. 1-3x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem B. gezond gebit C. verkleuring van de tanden D. frisse smaak 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ prijs ( bv. aanbieding ) ○ anders, nl.: merk 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Prodent Smaak: Rood Waarom heeft u deze tandpasta? Vanwege de 'smaak'
||
Citaat:
|
Leeftijd: 38 Jaar.
Geslacht: vrouw Opleiding: mbo sjm 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen ○ flossen ○ tandenstoker . Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : A. harde tandeborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? B. 1x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? C. 4-6x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem B. gezond gebit D. frisse smaak 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ plak bestrijding ○ altijd het zelfde merk 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Colgate Smaak: .. Speciale eigenschap: whitener Waarom heeft u deze tandpasta? Colgate omdat ik sinds ik dat gebruik geen gaatjes meer heb gehad (en dat zijn al heel wat jaartjes) en omdat het een lekker smaakje heeft
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 18 Jaar.
Geslacht: vrouw Opleiding: eerstejaard geneeskunede 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) niets X tandenpoetsen mondwater X flossen tandenstoker anders, nl.: . 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : C. elektrische tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? B. 1x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? A. 0x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? B. gezond gebit 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) lekkere smaak X tanden witter maken X plak bestrijding altijd het zelfde merk uitstraling ( verpakking ) prijs ( bv. aanbieding ) anders, nl.: (opmerking: ik let eigenlijk ook nog wel op meer dingen, maar hiet het meeste op) 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Aquafresh extreme clean & Aquafresh natural whitening (ik wissel af) Smaak: De ene smaakt naar die groene mintsnoepjes, de andere gewoon naar tandpasta Speciale eigenschap: ene zou frisser zijn, andere is whitening Waarom heeft u deze tandpasta? Ik vind Elmex vies smaken, dus zei mijn tandarts dat ik dan het beste aquafresh kon gebruiken; en ik vond mijn tanden iets te gelig, vandaar de whitening, de extreme clean heb ik gekocht omdat de de tv-reclame er zo lekker uit zag. |
![]() |
|
Geslacht: vrouw Opleiding: 6 vwo 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) - tandenpoetsen - mondwater 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? A. 1 minuut 4. Om te poetsen gebruik ik een : B. zachte tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? C. 4-6x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? B. gezond gebit 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ plak bestrijding ○ prijs ( bv. aanbieding ) 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Zendium Smaak: Tandpasta smaak ![]() Speciale eigenschap: Geen idee. Gewoon de standaard van Zendium. Waarom heeft u deze tandpasta? Omdat ie erg goed schijnt te zijn.
|
Leeftijd: 16. Jaar.
Geslacht: vrouw Opleiding: 4 HAVO 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? B. 1x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? A. 1 minuut 4. Om te poetsen gebruik ik een : C. elektrische tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x D. anders: .. 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? B. 1-3x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? D. frisse smaak 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ lekkere smaak ○ tanden witter maken 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Prodent Smaak: geen idee Speciale eigenschap: whitener 9. Waarom heeft u deze tandpasta? Omdat hij goed is en lekker. ![]()
|
Geslacht: vrouw Opleiding: Universiteit 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) tandenpoetsen 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? A. 1 minuut 4. Om te poetsen gebruik ik een : B. zachte tandenborstel C. elektrische tandenborstel (Allebei) 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? B. 1x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? A. 0x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? B. gezond gebit 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) lekkere smaak altijd het zelfde merk 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: zendrium Smaak: frismint Speciale eigenschap: fluor en enzymen (niet dat ik geloof dat het werkt hoor) Waarom heeft u deze tandpasta: Omdat ik deze wel lekker vind. (niet echt geweldig, maar wel 1 van de betere)
|
Leeftijd: 17 Jaar.
Geslacht: man Opleiding: 4VWO (ben blijven zitten ![]() 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ? niets X tandenpoetsen ? mondwater ? flossen X tandenstoker ? anders, nl.: ??????. 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? A. 0x B. 1x C. 2 of 3x D. meer dan 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? A. 1 minuut B. 2 minuten C. 3 minuten D. anders, nl.:geen flauw idee... 4. Om te poetsen gebruik ik een? : A. harde tandeborstel B. zachte tandenborstel C. elektrische tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? A. helemaal niet B. 1x C. 2x D. anders: ????.. 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? A. 0x B. 1-3x C. 4-6x D. meer x E. weet het niet 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem B. gezond gebit C. verkleuring van de tanden D. frisse smaak E. iets anders, nl.:Allemaal wel 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ? lekkere smaak ? tanden witter maken ? plak bestrijding ? altijd het zelfde merk ? uitstraling ( verpakking ) ? prijs ( bv. aanbieding ) ? anders, nl.:koop nooit tandpasta 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk ![]() Smaak:Typisch tandpasta Speciale eigenschap ![]() Waarom heeft u deze tandpasta? Omdat mijn moeder die gekocht heeft
|
Leeftijd: 18 Jaar. Geslacht: vrouw Opleiding: universiteit 1e jaar 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen ○ mondwater 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? D. meer dan 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : B. zachte tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? B. 1-3x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? B. gezond gebit 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ tanden witter maken ○ plak bestrijding 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk:Albert Heijn Smaak: mint Speciale eigenschap: whitener Waarom heeft u deze tandpasta? Goedkoop, smaakt lekker, en maakt witter
|
![]() |
Leeftijd: 14 Jaar. Geslacht: vrouw Opleiding:3 VMBO-T 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen ○ mondwater ○ flossen 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? D. meer dan 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? soms B, soms C 4. Om te poetsen gebruik ik een : B. zachte tandenborstel C. elektrische tandenborstel 's morgens en 's aovnds electrisch, 's middag zachte 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? A. helemaal niet 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? B. 1-3x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem B. gezond gebit C. verkleuring van de tanden D. frisse smaak combinatie van deze 4 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ lekkere smaak ○ plak bestrijding ○ uitstraling ( verpakking ) 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: die ene met rood-wit-blauw, volgens mij prodent Smaak:fris, mint ofzo Speciale eigenschap: extra frisse adem Waarom heeft u deze tandpasta? heb een keer die van iemand geleend en vond hem erg fijn dus heb ik hem zelf ook gekocht
|
Leeftijd: 17 jaar
Geslacht: vrouw Opleiding: 6VWO 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) tandenpoetsen mondwater flossen tandenstoker 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : B. zachte tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? B. 1-3x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem B. gezond gebit C. verkleuring van de tanden D. frisse smaak 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) lekkere smaak plak bestrijding 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Kruidvat huismerk Smaak: kruiden Speciale eigenschap: verzorgt het tandvlees Waarom heeft u deze tandpasta? lekkere smaak, zorgt idd dat mn tandvlees gezond blijft, goedkoop.
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 18. Jaar. Geslacht: vrouw Opleiding: HBO 1e jaars Oriλntaalse Talen en Communicatie - Japans 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen ○ mondwater ○ flossen ○ tandenstoker 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : C. elektrische tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? B. 1-3x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? B. gezond gebit 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ plak bestrijding 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Prodent Smaak: Mint Speciale eigenschap: Anti-Plak + Whitener Waarom heeft u deze tandpasta? Omdat ik hem vaker heb en er tevreden over ben. |
![]() |
|
Hoeveel reacties moet je er hebben?
Enquκte Waar let u op bij het gebruik of de aankoop van tandpasta? Leeftijd: 23 Jaar Geslacht: man Opleiding: WO 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen ○ tandenstoker 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : C. elektrische tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? B. 1x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? A. 0x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem B. gezond gebit C. verkleuring van de tanden D. frisse smaak E. iets anders, nl.: A&D is toch z'n beetje hetzelfde? voornamelijk B 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ tanden witter maken ○ uitstraling ( verpakking ) 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Prodent Smaak: Geen idee Speciale eigenschap: whitener Waarom heeft u deze tandpasta? Gekregen ![]() .....................[/QUOTE] |
![]() |
|
Verwijderd
|
[b]Enquκte Waar let u op bij het gebruik of de aankoop van tandpasta?
Leeftijd: 22 jaar Geslacht: vrouw Opleiding: hbo-pedagogiek 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? (aankruizen wat van toepassing is) ○ niets ○ tandenpoetsen ○ tandenstoker 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten C. 3 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : A. harde tandeborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? B. 1-3x (in melkkiezen) 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem B. gezond gebit C. verkleuring van de tanden D. frisse smaak 7. Waar let u op bij de aankoop (gebruik) van tandpasta? (max. 2 aankruizen) ○ lekkere smaak ○ tanden witter maken ○ plak bestrijding (Toch echt die drie, sorry.) 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Prodent Smaak: Mint Speciale eigenschap: anti-plak en whitener Waarom heeft u deze tandpasta? Zie speciale eigenschap. |
![]() |
|
Enquκte – Waar let u op bij het gebruik of de aankoop van tandpasta?
Leeftijd: 15Jaar. Geslacht: vrouw Opleiding: 4 havo………….. 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen ○ mondwater 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? A. 1 minuut 4. Om te poetsen gebruik ik een… : A. harde tandeborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? A. helemaal niet C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? A. 0x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem ('s morgens) B. gezond gebit ('s avonds ![]() 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ altijd het zelfde merk 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Prodent………………… Smaak: somft mint……….. Speciale eigenschap: acti fluor( bv. fluor of whitener) Waarom heeft u deze tandpasta?.omdat mijn ouders hem kopen, en aangezien hij een lekkere smaak heeft zie ik geen reden voor protest ...................................................................... .....................................................................
|
Leeftijd: 16 Jaar.
Geslacht: vrouw Opleiding: 5 havo 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ○ tandenpoetsen mondwater tandenstoker 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? C. 3 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een… : A. harde tandeborstel C. elektrische tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? B. 1-3x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? lekkere smaak plak bestrijding 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: prodent Smaak: mint Speciale eigenschap: calciumbolletjes Waarom heeft u deze tandpasta? Omdat hij lekker smaakt, terwijl ik normaal gesproken over me nek ga van tandpasta met mint smaak
|
![]() |
Leeftijd:
. Jaar.
Geslacht: man/vrouw Opleiding: .. 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) tandenpoetsen tandenstoker 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C: 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : C. elektrische tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? B. 1-3x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? B. gezond gebit 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) lekkere smaak plak bestrijding 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Aquafresh Smaak: frisse smaak Speciale eigenschap: fluoride Waarom heeft u deze tandpasta? Frisse smaak |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leeftijd: . Jaar. Geslacht: man/vrouw Opleiding: .. 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen ○ flossen 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : C. elektrische tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? A. 0x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem D. frisse smaak 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ lekkere smaak ○ plak bestrijding 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Prodent ofzo Smaak:Mint Speciale eigenschap: *ik zou het niet weten* Waarom heeft u deze tandpasta?NOu, deze leek me wel lekker ![]() Voila monsieur. ![]() |
![]() |
|
Leeftijd: 16 Jaar. Geslacht: vrouw Opleiding: vwo 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen ○ flossen C. 2x B. 2 minuten C. 3 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : D. medium ![]() 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? A. 0x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? E. iets anders, nl.: alle 4 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) lekkere smaak plak bestrijding 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Prodent Smaak: ?? Speciale eigenschap: Geen idee Waarom heeft u deze tandpasta? Omdat m'n moeder deze gekocht heeft... |
![]() |
|
Leeftijd: 16 jaar
Geslacht: vrouw Opleiding: Havo 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? B. 1x C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : A. harde tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? B. 1x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? E. weet het niet (denk 1-3x) 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem D. frisse smaak (eigenlijk allemaal wel, maar goed..) 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ anders, nl.: mn moeder koopt het, dus k heb geen idee 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Colgate Smaak: geen idee Speciale eigenschap: geen idee, zal wel met fluor zijn Waarom heeft u deze tandpasta? Omdat mijn moeder die gekocht heeft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 16 jaar
Geslacht: vrouw Opleiding: Havo 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? B. 1x (soms 2 keer) 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : A. harde tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? E. weet het niet (denk 1-3x) 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem B. gezond gebit 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ anders, nl.: ik koop het zelf niet, ik kijk wat we in huis hebben en die tandpasta neem ik dan maar. 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Elmex Smaak: muntachtig Speciale eigenschap: geen idee... Waarom heeft u deze tandpasta? Omdat we deze toevallig in huis hadden en mijn tandpasta op was. |
![]() |
|
Leeftijd: 19 Jaar. Geslacht: vrouw Opleiding: vwo 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) tandenpoetsen 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? B. 1x of C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? A. 1 minuut 4. Om te poetsen gebruik ik een : Anders, nl een medium borstel ![]() 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? Nog een 4? B. 1x (Sinds je er zelf voor moet betalen) 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? 1-3x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? frisse adem B. gezond gebit C. verkleuring van de tanden D. frisse smaak 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) -lekkere smaak -altijd het zelfde merk 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Zendium Smaak: Ehm de blauwe, weet ik het, Freshmint ofzo? Speciale eigenschap: Geen idee Waarom heeft u deze tandpasta? Dit is mijn favoriete merk, om de smaak en het feit dat mijn tanden er niet gevoelig op reageren denk ik
|
Leeftijd: 17 Jaar.
Geslacht: vrouw Opleiding: 5 havo, volgend jaar bestuurskunde 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x (soms 1) 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? A. 1 minuut 4. Om te poetsen gebruik ik een : A. harde tandeborstel C. elektrische tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? C. 4-6x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? B. gezond gebit 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ prijs ( bv. aanbieding ) ○ anders, nl proefdiervrij 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Trekpleister Smaak: pepermunt Speciale eigenschap: 3 in 1 ( bv. fluor of whitener) Waarom heeft u deze tandpasta? Tandpasta is proefdiervrij en bovendien goedkoop
|
Leeftijd: 18. Jaar.
Geslacht: vrouw Opleiding: horeca manager-ondernemer 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen ○ tandenstoker 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? D. meer dan 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : C. elektrische tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? A. 0x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem B. gezond gebit C. verkleuring van de tanden D. frisse smaak E. iets anders, nl.: als ik mn tanden niet poest vind ik dat vies aanvoelen ![]() 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ prijs ( bv. aanbieding ) 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: elmex Smaak: uhmm tandpastasmaak Speciale eigenschap: geen idee ![]() Waarom heeft u deze tandpasta? omdat mn moeder die gekocht heeft
|
![]() |
Leeftijd: 20. Jaar. Geslacht: vrouw Opleiding: Uni .. 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen ○ flossen ○ anders, nl.: . 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? D. anders, nl.: tussen 1 en 2 min in geloof ik ![]() 4. Om te poetsen gebruik ik een : A. harde tandeborstel (Maar eigenlijk een Medium, die bestaan ook) 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? A. 0x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? D. frisse smaak 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) #9675; altijd het zelfde merk 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Elmex anti-caries Smaak: geen zin om te kijken, gewoon lekker fris Speciale eigenschap: anti-caries . ( bv. fluor of whitener) Waarom heeft u deze tandpasta?......Omdat mijn vriend die altijd gebruikte en die graag ook hier wilde gebruiken, en ik vind hem wel ok smaken . |
![]() |
|
Leeftijd: 19 Jaar. Geslacht: vrouw Opleiding: HBO Journalistiek 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : C. elektrische tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? B. 1-3x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem B. gezond gebit C. verkleuring van de tanden D. frisse smaak E. iets anders, nl.: alle bovenstaande antw ![]() 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ lekkere smaak 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Aquafresh Smaak: Lichtblauw (de gewone dus) Speciale eigenschap: ehh ja er zit wel fluoride in. Waarom heeft u deze tandpasta? Omdat ie lekker is ![]()
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 17 Jaar. Geslacht: man Opleiding: 5 vwo 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : A. harde tandeborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? E. weet het niet 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? B. gezond gebit 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ tanden witter maken ○ plak bestrijding 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: MacCleans Smaak: gewoon fris Speciale eigenschap: Nee Waarom heeft u deze tandpasta? Omdat deze in de badkamer staat, want mijn moeder koopt het |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Leeftijd: 19 Jaar.
Geslacht: vrouw Opleiding: Mavo 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) tandenpoetsen 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : B. zachte tandenborstel (Middel eigenlijk) 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? D. meer x, 10 om precies tge zijn. 4 in m'n melktanden, met dank een een te goed poetsende moeder! En 6 erna, puber, niet/slecht poetsen, heb er wel van geleerd! 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem B. gezond gebit D. frisse smaak 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) lekkere smaak 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Aquafresh, zoals altijd. Geen idee welke, lichtblauw iig Waarom heeft u deze tandpasta? Omdat ik 'm lekker vind
|
Leeftijd: 24 Jaar. Geslacht: vrouw Opleiding: universiteit 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? (laten staan wat van toepassing was ![]() ○ tandenpoetsen ○ mondwater ○ tandenstoker (soms) 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? D. anders, nl.: 3 a 5 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : C. elektrische tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? B. 1x (meer hoeft niet ![]() 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? A. 0x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? B. gezond gebit 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ anders, nl.: plakbestrijding en tandvleesbescherming 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Colgate Total Smaak: tandpastasmaak ![]() Speciale eigenschap: fluoride Waarom heeft u deze tandpasta? Beschermt tegen tandplak, tandsteen en tandvleesproblemen
|
Leeftijd: 16 Jaar.
Geslacht: man Opleiding: VWO 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) tandenpoetsen 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? D. anders, nl.: vaak wel 5 minuten. 4. Om te poetsen gebruik ik een : B. zachte tandenborstel Ik ken eerlijk gezegd het evrshcil niet, ik denk dat ik een zachte heb. 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? B. 1-3x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? B. gezond gebit 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) plak bestrijding prijs ( bv. aanbieding ) 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Prodent Smaak: Soft Mint Speciale eigenschap: actifluor Waarom heeft u deze tandpasta?Is niet te scherp en ik gebruik hem zo lang ik me kan herinneren |
![]() |
|
[QUOTE]Marsel schreef op 11-02-2004 @ 09:40:
Enquκte Waar let u op bij het gebruik of de aankoop van tandpasta? Leeftijd: 18 Jaar. Geslacht: vrouw Opleiding: Verpleegkundige Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ niets ○ tandenpoetsen Χ ○ mondwater ○ flossen Χ ○ tandenstoker ○ anders, nl.: kauwgom 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? 1Χ per dag, soms 2Χ 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? zeker 2 minutern 4. Om te poetsen gebruik ik een : elektrische tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? meer x (onder m'n beugel kreeg ik gaatjes waar ik met een tandenborstel niet bij kon, na eigen zeggen van mn tandarts) 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem D. frisse smaak 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ plak bestrijding Χ ○ altijd het zelfde merk Χ sensodyne, zendium of paradontax 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Paradontax, zendium en sensodine, het liefst elle 3 tegelijk ![]() Waarom heeft u deze tandpasta? Op advies van tandartsQUOTE]
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 17 jaar
Geslacht: vrouw Opleiding: VWO 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) tandenpoetsen 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : B. zachte tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? C. 4-6x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem B. gezond gebit C. verkleuring van de tanden D. frisse smaak 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) anders, nl.: M'n moeder koopt 'm altijd, en ik weet niet waar ze op let. 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Evercleen (Hema geloof ik) Smaak: daar is maar 1 smaak van ![]() Speciale eigenschap: geen Waarom heeft u deze tandpasta? Die heeft m'n moeder nu toevallig gekocht |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
1 tandenpoetsen
2 B 3 A 4 harde tandenborstel 5 C (weet niet zeker, maar toen ik 5 was heb ik er een aantal achter elkaar gehad) 6frissen adem en een mooi uitziend gebid 7 plakbestrijding en voor gevoelige tanden, tegen ontstoken tandvlees. 8 paradontax, de gewone (rode tube). aparte eigenschap: smaakt zout, met natuurlijke producten en werkt bijzonder goed tegen ontstoken tandvlees. ik gebruik hem omdat ik slecht tandvlees heb. in het begin vond ik hem vies, nou wil ik geen andere meer |
![]() |
|
Leeftijd: 15 Jaar. Geslacht: vrouw Opleiding: gymnasium 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ niets ○ tandenpoetsen ○ mondwater 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? C. 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : A. harde tandeborstel B. zachte tandenborstel -> 1 van de 2, weet niet zeker 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? B. 1-3x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? E. iets anders, nl.: allemaal wel 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ anders, nl.:mijn moeder koopt het 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: macleans Smaak: whitning? Speciale eigenschap:whitener Waarom heeft u deze tandpasta? dat is gewoon degene die mijn moeder koopt en hij is wel lekkker..
|
Leeftijd:21. Jaar.
Geslacht: vrouw Opleiding: studente vertaler Frans-Spaans 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is tandenpoetsen 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? 1 minuut 4. Om te poetsen gebruik ik een : elektrische tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? meer x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? gezond gebit 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. anders, nl.:tegen gaatjes 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Aquafresh Smaak: munt Speciale eigenschap: met 3 kleuren: frisse adem, witte tanden, bescherming Waarom heeft u deze tandpasta?omdat hij drie soorten werking heeft (zie hierboven de drie kleuren)
|
![]() |
Leeftijd: 18 Jaar. Geslacht: vrouw Opleiding: MBO onderwijsassistent. 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? B. 1x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : B. zachte tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? A. 0x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? B. gezond gebit 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ altijd het zelfde merk 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: Everclean Smaak: Pepermunt ofzo Speciale eigenschap: Whitening Waarom heeft u deze tandpasta? Omdat ik mijn tanden iig zo wit mogelijk wil houden, en verder bevalt hij prima en smaakt wel oke.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-02-2004 om 15:00. |
![]() |
|
![]() |
Leeftijd 17. Jaar. Geslacht: /vrouw Opleiding: havo 1. Welke soorten van mondverzorging gebruikt u? ( aankruizen wat van toepassing is ) ○ tandenpoetsen 2. Hoe vaak poetst u uw tanden per dag? D. meer dan 2x 3. Als u uw tanden poetst, hoe lang doet u dit dan? B. 2 minuten 4. Om te poetsen gebruik ik een : C. elektrische tandenborstel 4. Hoe vaak gaat u naar de tandarts per jaar? C. 2x 5. Hoe vaak heeft u al gaatjes gehad? B. 1-3x 6. Wat is de belangrijkste reden dat u uw tanden poetst? A. frisse adem B. gezond gebit 7. Waar let u op bij de aankoop ( gebruik ) van tandpasta? ( max. 2 aankruizen ) ○ lekkere smaak ○ altijd het zelfde merk 8. Welke tandpasta gebruikt u op dit moment? Merk: prodent Smaak: mint .. Speciale eigenschap: fluor dacht ik . ( bv. fluor of whitener) Waarom heeft u deze tandpasta?....gebruik ik altijd............................. ...................................................................... ..................................................................... [/B][/QUOTE] |
![]() |
|
|