Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar TLC en Aaliyah zijn toch geen hiphop, maar R&B. Dit wil natuurlijk ook niet zeggen dat het slechte cd's zijn. Aaliyah is gewoon een van de beste R&B-zangeressen ooit. |
![]() |
|
![]() |
haha vet grappig dit soad plaatje bij top 3 beste hiphop album,
![]() ik luister naar allemaal soort muziek, maar geen tranceshit of pop of van dat stomme k*t nieuwe R&B. best wel jammer dat ze dat r&b noemen terwijl het gewoon pop is, maar ok dan heb je weer de discussie dat alles is ontstaan uit rithem and blues en als dat er niet was wat zouden we dan hebben.....? maar ok dus ik luister niet naar allemaal soort muziek, maar iets in die richting
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() "Wu-Tang vs. Shaolin" ofzo is er 1 geloof ik, maar ik heb eigenlijk haast geen knowedge als het hierop aankomt hoor, maar volges mij is er wel een Wu film die zo heet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1 Robbin' Hood (Cause it Ain't All Good) 2 What Can I Do? (Remix) 3 24 Wit an L 4 You Know How We Do It (Remix) 5 2 N the Morning 6 Check Yo Self (Remix) 7 You Don't Wanna Fuck Wit These 8 Lil Ass Gee (Eerie Gumbo Remix) 9 My Skin is My Sin 10 It Was a Good Day (Remix) 11 U Ain't Gonna Take My Life 12 When I Get to Heaven (Remix en ik heb gedownload van "it was a good day, Today was a good day, ze verschillen dan niet veel van elkaar, maar zijn wel goed, ik wordt er vet vrolijk van en daar gaat het om ![]() ![]()
||
Citaat:
het is wel een black rock band btw Rat
||
Citaat:
![]() maar eigenlijkis het een gedeelde 1e/2e plaats ;p
|
Jurassic 5 - Power in numbers
Self Scientific - The Self Science 7L & Esoteric - The Soul Purpose -4th runner up: Dj Spinna - the beat suite - ik vraag me toch altijd af of mensen die 2pac of wu tang in hun lijstje hebben staan wel eens echt naar hiphop geluisterd hebben.
Laatst gewijzigd op 19-02-2004 om 10:05. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb niet een bepaalde volgorde, het ligt echt aan mijn buitje
Guru- Jazzmatazz streetsoul vol 3, ik weet, het is niet alleen hiphop, maar het is een chille album. I love it !! Black star- Mos Def en Talib blabla NAS- ik weet de titel ff niet meer ![]() Oja en The Fugees- ik geloof dat het gewoon "the best of" heet, not sure though
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er wel 30 meer betere mc's dan Tupac. In de gangster rap zal misschien in top 10 terecht komen. Maar daar zal hij toch niet als mc aan kunnen tippen aan de groten. Ice cube Sticky fingaz MC ren DOC
|
Tupac vind ik echt niks, maar enter the 36 chambers is echt een geniale plaat... alles daarna vind ik maar niks eigenlijk...
Maar waarom zou het dan kut zijn? Omdat het bekend is en goeie hiphop alleen underground is? Pfff ik luister ook the living legends en de arsonists en weetikwat, allemaal erg vet maar ik blijf enter the 36 chambers een supervette plaat vinden. Fruit.
||
Citaat:
d'r zit verschil tussen tupac en wu-tang pipo |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Jay Dee overleden LeRatLuciano | 19 | 16-02-2006 20:02 | |
Muziek |