Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat houd aantal niveaus in dat spelers zijn gezakt en gestegen (in totaal) in vorm van redelijk naar matig is 1 niveau daling... heb je dat met 3 spelers dan is vorm -3 zo ongeveer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
rampzalig waardeloos slecht zwak matig redelijk goed uitstekend formidabel uitstekend..etc
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En 2 van ervaring gestegen. En een paar, zoals gewoonlijk, in vorm en waarde.
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
OMFG zie dit dan!!! Dit is echt gewoon een belediging voor hattrick!!!
Juan María Pumarino (20011280) 22 jaar, zwak vorm, gezond Een controversieel persoon, die temperamentvol is en eerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Chile Vastgestelde waarde: 8 000 Euro Loon: 550 Euro/week Eigenaar: MalfrocK'§ Waarschuwingen: 0 Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: slecht Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos Scoren: zwak Spelhervatting: slecht Doelpunten in carrière: 0 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Transferlijst: Vleugelverdediger Deadline: 14-02-2004 om 21:43 Vraagprijs: 25 000 000 Euro (en nee, dat is geen overtypfout, rechtstreeks gekopieerd) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit is 100 % zeker verspilling van de 1 000 voor het op de transferlijst zetten. Zelfs al zou een n00b zo ontzettend dom zijn om hier op te bieden, dan kan t tog niet meer dan 800 000 zijn. Regel bij HT is dat je max maar 100 x de waarde mag bieden. Dus hij kan niet eens weg voor 25 miljoen
|
Enrique Bos (20525233)
29 jaar, matig vorm, gezond Een gemeen persoon, die gebalanceerd is en eerlijk. Heeft zwak ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 149 000 Euro Loon: 1 080 Euro/week Eigenaar: roac'79 Waarschuwingen: 1 Conditie: matig Keepen: waardeloos Positiespel: matig Passen: matig Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed Scoren: matig Spelhervatting: goed loopt morgen om 15:15 af. Er is al 95000 op geboden. |
![]() |
|
Mijn jeugdspeler heeft beslist dat ik deze week een nieuwe trainer haal
![]() François-Xavier Laffaille (25786446) 17 jaar, redelijk vorm, gezond Een controversieel persoon, die temperamentvol is en oneerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: België Vastgestelde waarde: 96 000 Euro Loon: 960 Euro/week Eigenaar: Wolf Attack Waarschuwingen: 0 Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: matig Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Lex Buskermolen
4 000 Euro, 18 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: slecht Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos Weer eem kneusje ![]()
|
Verwijderd
|
Hoe kan je zien hoeveel experiencepoints een speler heeft. Ik heb nu een speler die is zwak en die wil ik ff op redelijk hebben. Maar ik wil eigenlijk weten hoe lang dat duurt. Dus ik moet ff kunnen zien hoeveel punten hij heeft en met met hoeveel punten hij op redelijk is.
|
![]() |
||
Citaat:
ff mijn week gewonnen, ben nu 3e mijn economie wordt steeds beter door een fout heb ik 2 x een friendly gespeelt tegelijk, dubbele inkomsten speler verkocht speler gekocht blessures afgelopen
|
Carl Kärrbrant (14935773)
20 jaar, zwak vorm, gezond Een controversieel persoon, die temperamentvol is en berucht. Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Sverige Vastgestelde waarde: 117 000 € Loon: 1 560 €/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: Dordtdabest Waarschuwingen: 0 Conditie: uitstekend Keepen: matig Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
|
Noordwijk heeft een nieuwe coach!
Jamie Duckworth (7946851) 56 jaar, rampzalig vorm, gezond Een goed coach die aanvallend is ingesteld Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk. Heeft formidabel ervaring en is een redelijk leider. Dit geintje koste me wel 1.758.500 € ![]() Maar het was de moeite waard ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
56 jaar, rampzalig vorm, gezond Een goed coach die aanvallend is ingesteld Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk. Heeft formidabel ervaring en is een redelijk leider. Nationaliteit: England Vastgestelde waarde: 0 € Loon: 600 €/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: VV Noordwijk Waarschuwingen: 0 Conditie: rampzalig Keepen: waardeloos Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig Ach, zolang die mijn talentje's goed traint mag die van mij elke nationaliteit hebben ![]() |
![]() |
|
Heb een deel van mijn miljoen Euro al uitgegeven aan verstrerking voor Div.IV...
![]() Een Uistekende middenvelder met een aantal redelijk/goed bijstats en daarbij ook nog Goed ervaring en redelijk leider. Gekocht voor 606K. Het kost wat, maar dan heb je toch wel een goeie. Als ie ouder is kan ik m ook nog opleiden tot coach... ![]() --------------------------------------- Ole Sørli 29 jaar, matig vorm, gezond Een sympathiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk. Heeft goed ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: Norge Vastgestelde waarde: 279 000 € Loon: 3 516 €/week inclusief een 20% Bonus Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: redelijk Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: redelijk Spelhervatting: goed --------------------------------------- Vanavond speelt hij al zijn eerste wedstrijd. Tegen de nr.2 waartegen ik iig moet gelijkspelen om direct te kunnen promoveren. Ik en mijn tegenstander gaan beiden MOTSen dus het belooft een erg leuke en spannende wedstrijd te worden. ![]()
|
Je hebt niet genoeg geld om deze coach in te huren. Je hebt maar 213 141 € en de prijs is 794 100 €. De bank wil je een maximale lening geven van 200 000 €. Probeer het later nog eens als je wat meer geld gespaard hebt.
![]() ![]()
|
lol ik moet vanavond tegen de nummer 2.. ik had al een berichtje gestuurd van dat IK ZOU WINNEN.. en dat hij een goeie UNDERDOG was.. maarja.. nu maakte hij me wel bang.. hij zei zo: "De eerste ontmoeting?" grr die 3-1 voor hem.. zucht.. en ik heb 5 beschikbare middenvelders.. en mijn verdediging en mijn vleugels zijn uit vorm.. godver.. ik ben bang! Ik kan een middenvelder naar binnen laten spelen.. maar dan heb ik zo'n slechte aanval op de aan die kant
![]()
|
Verwijderd
|
Vanavond tegen de nr. 4, ik moet een beter resultaat halen dan de nr. 2 en die speelt tegen de nr. 6
![]() 1 spits geblesseerd en 1 rood, dus dat wordt dan mijn vrije-trappen man en m'n vorige YP, en m'n vleugelspeler rood. gewoon MOTS en kijken wat er gebeurt. M'n YP: Arie van Breukelen (25843289) 18 jaar, redelijk vorm, gezond Een populair persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 7 000 € Loon: 520 €/week Eigenaar: vv EENDracht Waarschuwingen: 0 Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: slecht Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos Scoren: slecht Spelhervatting: slecht Laat ik misschien zelfs in de basis staan wegens blessure van een innermid. Kun je nagaan hoe slecht het gaat. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm... jeugdspeler die ik 4 weken geleden gekocht had en getraind naar uitstekend positiespel (17 jaar) is ineens verkocht voor 1.790.000.
![]() Wou hem eigenlijk helemaal niet kwijt, maar had hem meer voor de grap op de lijst gezet, om te kijken of iemand nog zou beiden... Ja, dus! En morgen loopt nog een deadline van een jeugdspeler, dus ik kom zeker boven de 2 miljoen te staan. Moet ik natuurlijk wel 2 nieuwe spelers om te trainen voor terug kopen. Maar ik vind die eerste transfer wel een goeie deal! |
![]() |
|
Verwijderd
|
thuis 1-3 achter
![]() had al wel een beetje rekening gehouden met verlies, want m'n TS is ontzettend laag, ik speel voor het eerst 4-3-3 en de tegenstander (nr. 4) had vorige week niet geMOTSt en doet dat nu dus wel. Ach ja, m'n nieuwe speler heeft wel gescoord ![]() Volgende wedstrijd gewoon maar weer 3-5-2 ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick XXI Mavie©2004 | 344 | 24-04-2014 09:56 | |
Vrije tijd |
Hattrick XX Methuselah | 500 | 26-06-2008 02:31 | |