Advertentie | |
|
![]() |
|
Tegen je ouders zeggen dat ze op moeten rotten. Gelukkig doen ze dat hier uit zichzelf
har har. serieus, je kunt aan je ouders vragen of ze een keer een avond iets kunnen gaan doen zodat je alleen thuis bent met je vriendin. En anders moet je afwachten totdat ze een keer weggaan. Of gewoon op je kamer zitten, daar komen je ouders waarschijnlijk ook niet zomaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
hoe los je dat op?
vertellen dat je een vriendin hebt (als ze dat nog niet weten) en vragen of ze langs mag komen. Waarschijnlijk willen je ouders d'r graag zien, dus het zal vast wel mogen. En ik ging met m'n vriend gewoon naar mijn kamer, dus ik had geen last van ze.
||
Citaat:
en je ouders gaan ook wel is weg hoor
|
Tja, ouders zijn vaak een probleem.
![]() Mijn ouders zijn ook bijna nooit weg... En als ik dan met mn vriendje naar boven ging, gingen ze allemaal dingen bedenken die we dan daarboven op mn kamer zouden kunnen doen. Dus soms mochten we niet eens samen boven zitten. *bang voor gefriemel*. ![]() Maar nu kan ik tegen mn ouders zeggen: ga eens een avondje naar de film. En dan zijn ze weg en heb ik een avondje alleen... ![]() Dus misschien kan 1 van jullie aan de ouders dat voorstellen. Geef ze desnoods geld voor de film ![]() ![]() |
![]() |
|
inderdaad lijkt mij niet dat er wat mis is met je kamer, toch.
Misschien juist wel fijner dan de woonkamer. Anders heb je altijd nog een park, bos, kroeg of wat dan ook. Of samen naar de bios? Tsja, ik weet niet wat je precies wilt als jullie samen zijn, maar zo moeilijk zal het vast niet zijn om een oplossing te vinden, toch? Charlotte
|
![]() |
Slaapkamer gaat toch prima?! Gewoon deur dicht. Mijn ouders zijn ook altijd thuis, en ik heb ook nog eens twee vervelende broertjes...dus ik ben echt nooit alleen met mijn vriend thuis. En bij hem thuis zijn zijn ouders er ook zo ongeveer altijd wel. Wat is het probleem?
En als je het in het begin geheim wilt houden voor je ouders, dan spreek je gewoon in een park of bos af ofzo..is wel romantisch, alleen niet zo praktisch in de winter ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
hmm... ik heb beetje hetzelfde probleem alleen komt m`n moeder om de 20 min. binnenvallen in m`n kamer met een of andere nutteloze mededeling, of een vraagje osso gewoon om te chekken of we onze kleren nog wel aanhebben.
En ze zijn ook eigelijk nooit weg. dus veel privacy hebben wij ook niet, maar als we gewoon echt ff met z`n 2en willen zijn is er altijd nog de garage op het pleintje (we hebben er 2en in die komtnooitiemand) en dan gaan we daar gewoon in de auto zitten, of in een treinwagon die op een verlaten stuk spoor staat ![]() je verzint altijd wel wat. |
![]() |
|
ik vraag altijd vriendelijk aan me pa of ie niet eens een avondje of nachie weg kan zijn (z'n vriendin woont ergens anders).
![]() en ik zeg gwn tegen ham dat me vriendin komt en dan zecht hij meestal zoiets van: oh nou dan zal ik maar ergens anders heen gaan niet ![]() ![]() ![]()
|
ja gewoon ff zeggen tegen je ouders van joh luister ik heb een vriend/vriendin.
Als ze je te jong vinden zeg dat ze een klasgenootje is en jullie samen aan een project moeten werken en ga dan naar je kamer toe na een paar weken is je zogenaamde project afgelopen en zeg dan joh ik benverliefd op der en ga vanaaf met der naar de bios en als je dan trug komt zeg je ik heb met haar.... en dan kan je gewoon thuis afspreken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Na een paar weken kun je altijd nog op jouw kamer gaan zitten. ![]() |
![]() |
|
Ga gewoon vaak wat leuks doen (stad in, filmpje pakken, kroegje in, samen n patatje eten, kroegje in)
En uiteindelijk dan komt ze eens bij je thuis en dan nog hoeven je ouders t niet te weten of wat dan ook, gewoon voorstellen als n goede vriendin.. En dan langzaam opbouwen (in verband met teleurstellingen, is ook zo stom: heb je net je ouders verteld da je n vriendinnetje hebt en dan is t missch al snel weer uit) nouwjah, zo deed ik t int begin met mijn vriendje
||
Citaat:
Het is wel extreem ruimdenkend als je samen op je kamer mag poeh poeh, ik wou dat ik zulke ouders had... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het probleem is juist dat op zijn kamer iztten niet mag van zijn ouders. Snap dat dan! En een vriendin van mij mag dat ook niet, terwijl haar vriend ver weg woont. Zit hij 3 uur voor haar in de trein. Zien ze elkaar eindelijk (1keer in de week) hebben ze totaal geen privacy. Soms, he! ouders!
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt toch gewoon op jouw kamer gaan zitten? Of samen een stuk gaan wandelen. Afspreken in de stad (cafétje oid)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |