Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2002, 10:46
Sweetheart
Sweetheart is offline
Sorry, dit wordt echt een laaaaaang verhaal.

Ik heb een ex waar ik nog steeds gevoelens voor had. Nadat het uit was hadden we nog wel eens wat gedaan. Maar na de 2e keer had ik zoiets van: ik ben toch weer gek op hem en kan er niet meer tegen om alleen sex met hem te hebben. we hadden elkaar 2 weken nie gezien en opeens zegt ie tegen me op msn: ik had deze week echt zin om langs te komen en je te zoenen. En ik zei: meen je dat echt of zeg je dat alleen omdat je weet dat je goeie vriend mij leuk vindt.(die dag ervoor had zijn vriend mij verteld dat ie verliefd op me is)Dus vertelde hij dat het voor de rest nix hoefde te betekenen als ie mij wilde zoenen omdat we dat daarvooor samen hadden afgesproken en hij vroeg of ik misschien toch wat meer voor hem voelde dan ik wilde toegeven. Dus heb ik hem maar eerlijk gezegd dat ik nog gek op hem was. Hij zei dat ie al zoiets dacht en dat ie mij ook weer HEEL leuk begon/begin te vinden maar dat ie het beter vond om ff wat afstand te nemen en een beetje rustig aan te doen omdat ie bang was dat het anders wel weer fout zou gaan. Ik begreep het wel hij wilde gewoon ff rustig aandoen, maar wilde wel weer iets met mij d8 ik. Maar ene vriendin van me zei dat ie mij aan het lijntje hield. Dus zei ik later tegen em: Ik snap het niet helemaal als je me leuk vindt dan wil je me toch juist zien ? Nee, je begrijpt het niet, we moeten elkaar niet zien,want ik wil je niet leuk vinden. Hoezo wil je me niet leuk vinden dan? En toen zei hij ineens: Het wordt toch nix meer tussen ons. Ik best wel kwaad, niet omdat hij zei dat het nix wordt, maar omdat hij er eerst om heen zat te draaien en toen ik er verder naar ging vragen dna pas zegt dat het nix wordt. Als ik er niet naar had gevraagd dan had ik de hele tijd nog ged8 dat het weer wat ging worden tussen ons. Maja hij deed er voor de rest heel makkelijk over,terwijl hij me donder heeft gekwetst met zijn gedraai. Was ie later met me broer a/h chatten op msn..wat ik zo stiekum een beetje mee zat te lezen, vertelde hij me broer dat ie samen met een of ander wijf in een badhokje op het zwembad het wou gaan doen. Maar hij zei het dan net iets grover enzo. Ze hadden het nog niet gedaan maar wel andere sexuele handelingen. Ik was best wel pissig toen ik dat las, om meerder redenen: Hij zei dat ie mij heel leuk vond, maar hij wil gewoon zo'n meisje n*uken die hij niet eens kent, de manier waarop hij dat vertelde aan me broer 'heel stoer' en ik kreeg gewoon het gevoel van: zou hij mij ooit wel leuk hebben gevonden of was ik ok maar gewoon iemand om overheen te rijden. Was pas jarig stuurde hij me ook nog een e-card. Maar ik was pissig op hem, dus stuurde de kaart terug. Later op msn: Of mag ik je soms niet feliciteren? Dus ik zo van : nee, hoeft niet. Tssssss..naja dan zeg ik wel helemaal nix meer tegen je. ik: Nee, goed idee...ga jij maar kleine meisjes ne*ken op het zwembad. Misschien had ik dat ook wel beter nie kunnen zeggen..Maar begrijpen jullie mijn reactie een beetje? Wat vinden jullie hiervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2002, 11:40
Tom
Tom is offline
Laat em lekker. Het is niet voor niets je ex.. laat hem maar en zoek zelf een leuk vriendje die het niet nodig vind sex te hebben met een ex die nog gevoelens voor em heeft.
Oud 19-02-2002, 12:52
Verwijderd
ik begrijp je reacties volkomen.

om er écht over te kunnen oordelen zou ik moeten weten hoe jullie relatie was en waarom het dan uit was gegaan.
Maargoed zoals ik het nu zie......ehhh nadat het uit was het hij je sowieso aan het lijntje gehouden en misschien ook wel voor de sex gebruikt. In ieder geval moet je voor jezelf besluiten: deze jongen hoef ik niet meer, ik ben wel iets beters waard.
Want zo'n jongen verdient jou niet.....
Ik hoop dat het je lukt.

sterkte,

Alicia
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten