Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2004, 20:29
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
vette CD!

lomp gitaarwerk zoals in het betere werk van Machine Head en Pantera. dus, downloaden die handel
Oud 14-02-2004, 20:31
Metal
Metal is offline
zal het ens checken
Oud 14-02-2004, 21:12
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Bestaat Pro-Pain nog joh?!?!?

Heel lang geleden wel eens ene cd van gehad. Erg cool.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 00:42
Unique Clone
Unique Clone is offline
BETER!!!
Oud 15-02-2004, 10:19
Q
Q is offline
Aanzetten tot het illigaal verkrijgen van een auteurrechtelijk muziekbestand is toch verboden op het forum?

(plus een mening, wat ook niet op prijs wordt gesteld)

slotje?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 15-02-2004 @ 11:19:
Aanzetten tot het illigaal verkrijgen van een auteurrechtelijk muziekbestand is toch verboden op het forum?

slotje?
of ga spelen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 10:46
HK
HK is offline
Het is natuurlijk wel een forumfuhrer die aanzet tot illegale praktijken... foei!

Hij heerscht inderdaad trouwens.
Oud 15-02-2004, 10:47
Verwijderd
Citaat:
HK schreef op 15-02-2004 @ 11:46:
Het is natuurlijk wel een forumfuhrer die aanzet tot illegale praktijken... foei!

Hij heerscht inderdaad trouwens.
ja, mag eigenlijk niet, maar een mening geven...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 10:50
HK
HK is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 15-02-2004 @ 11:47:
Ik mag alles.
Oud 15-02-2004, 12:32
Q
Q is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 15-02-2004 @ 11:47:
Dat mocht ook niet.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 13:25
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Q schreef op 15-02-2004 @ 11:19:

slotje?
Sukkel, ga fietsen man.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 13:27
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Q schreef op 15-02-2004 @ 13:32:
Dat mocht ook niet.
Nee daarom is het een forum. Je mag hier absoluut nergens, nooit je mening verkondigen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 13:42
Q
Q is offline
Citaat:
telluriet schreef op 15-02-2004 @ 14:25:
Sukkel, ga fietsen man.

(K heb geen fiets)

Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 13:49.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 13:56
Q
Q is offline
Een forumbaas heeft een voorbeeldfunctie en wanneer er door een forumbaas wordt aangezet tot het schenden van auteursrechten gaat mij dat te ver. Ook een forumbaas heeft zich aan dezelfde regels te houden als elk ander lid van dit forum en er gelden hiervoor geen uitzonderingen.

Dus er zijn meerdere opties mogelijk:

1) Dit topic gaat op slot

2) Het topic wordt aangepast tot discusie topic waarin gediscuseerd kan worden WAAROM en of WIE deze CD goed vind, in plaats van een eenrichtingsverkeer. En tevens wordt de opmerking over het downloaden weggehaald.

Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 14:29.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 15:12
Metal
Metal is offline
Citaat:
Q schreef op 15-02-2004 @ 14:56:
Een forumbaas heeft een voorbeeldfunctie en wanneer er door een forumbaas wordt aangezet tot het schenden van auteursrechten gaat mij dat te ver. Ook een forumbaas heeft zich aan dezelfde regels te houden als elk ander lid van dit forum en er gelden hiervoor geen uitzonderingen.

2) Het topic wordt aangepast tot discusie topic waarin gediscuseerd kan worden WAAROM en of WIE deze CD goed vind, in plaats van een eenrichtingsverkeer. En tevens wordt de opmerking over het downloaden weggehaald.
1) Wie ben jij om dat zeggen??

2) Stel je eens niet zo aan man
Oud 15-02-2004, 15:14
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Q schreef op 15-02-2004 @ 14:56:

anders ga je toch lekker op beleidszaken zeuren? ik mag best een cd-tje downloaden om te luisteren, en als ik hem goed vind koop ik hem en anders flikkert ik hem net zo hard cyberspace weer in. try before ya buy.
Oud 15-02-2004, 15:50
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik down em wel ff
Oud 15-02-2004, 15:52
Blenderhead
Blenderhead is offline
ohja Q: krijg een ontsteking aan je voorhuid
Oud 15-02-2004, 16:13
Q
Q is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-02-2004 @ 16:52:
ohja Q: krijg een ontsteking aan je voorhuid
Als je het er niet mee eens bent mag je dat ook op een normale manier zeggen, dit is gewoonweg kinderachtig.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:21
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Q schreef op 15-02-2004 @ 17:13:
Als je het er niet mee eens bent mag je dat ook op een normale manier zeggen, dit is gewoonweg kinderachtig.
ik ben 16, ik mag kinderachtig zijn
Oud 15-02-2004, 16:24
Q
Q is offline
Citaat:
Metal schreef op 15-02-2004 @ 16:12:
1) Wie ben jij om dat zeggen??

2) Stel je eens niet zo aan man
1) Waarom zou ik iemand niet op de regels mogen wijzen die ze immers zelf hebben bedacht?

2) Ik stel me niet aan, ik kom juist op voor gelijkheid van alle participanten. Als lid A iets niet mag, dan mag lid B dat ook niet. En als lid B nu toevallig een Forumbaas is dan zou het toevallig wel ineens mogen?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:26
Q
Q is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-02-2004 @ 17:21:
ik ben 16, ik mag kinderachtig zijn
Wees dan in het vervolg wat beleefder met je uitspraken.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:30
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Q schreef op 15-02-2004 @ 17:26:
Wees dan in het vervolg wat beleefder met je uitspraken.
dit is te makkelijk: rot op man
Oud 15-02-2004, 16:31
Q
Q is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-02-2004 @ 17:30:
dit is te makkelijk: rot op man
Duidelijk: Slot.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:32
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Q schreef op 15-02-2004 @ 17:31:
Duidelijk: Slot.
nee, ik heb m'n mening over de cd nog niet gegeven
Oud 15-02-2004, 16:34
Escapism
Escapism is offline
Who the fuck is Q?
Oud 15-02-2004, 16:34
Q
Q is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-02-2004 @ 17:32:
nee, ik heb m'n mening over de cd nog niet gegeven
Als je goed leest vraagt die daar niet eens naar.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:36
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Q schreef op 15-02-2004 @ 17:34:
Als je goed leest vraagt die daar niet eens naar.

ik kan me anders ook niet herinneren dat ik om jou mening gevraagd heb, en toch geef je die!
Oud 15-02-2004, 16:38
Q
Q is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-02-2004 @ 17:36:
ik kan me anders ook niet herinneren dat ik om jou mening gevraagd heb, en toch geef je die!
En nu?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:39
Infaustus
Infaustus is offline
afsterven
Oud 15-02-2004, 16:40
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Q schreef op 15-02-2004 @ 17:38:
En nu?
en nu ga ik mezelf bezatten tijdens het repeteren, om vervolgens met de auto een uur op zoek te gaan naar kleine kindertjes die onder m'n auto verdwijnen.....
Oud 15-02-2004, 16:41
Verwijderd
Pro-Pain vergelijken met Machine Head, aaiiii....

waarom wil ik dat niet geloven?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 16:41
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
cut_off schreef op 15-02-2004 @ 17:41:
Pro-Pain vergelijken met Machine Head, aaiiii....

waarom wil ik dat niet geloven?
limburg toch?
Oud 15-02-2004, 17:11
86dagreed
86dagreed is offline
lachen is dat lennart duidelijk antwoord geeft/tegen q gerichte boodschap, maar die quote meneer Q (die naam zou ik een zieke salamander die nog maar 2 dagen te levenheeft en verschilfert nog niet eens geven) niet.

en je geeft wel 2 opties aan, maar is dat niet erg kortzichtig, beste Q?

ik zeg optie 3:

3) dit topic blijft open, aangezien het om aanraden van muziek gaat, en dit een forum is voor muziekliefhebbers. DOwnloadprogrammas bieden vaak de luisteraar de mogelijkheid een indruk te krijgen van muziek, niet direct om alles te branden wat je download.
Oud 15-02-2004, 17:27
Q
Q is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 15-02-2004 @ 18:11:
lachen is dat lennart duidelijk antwoord geeft/tegen q gerichte boodschap, maar die quote meneer Q (die naam zou ik een zieke salamander die nog maar 2 dagen te levenheeft en verschilfert nog niet eens geven) niet.

en je geeft wel 2 opties aan, maar is dat niet erg kortzichtig, beste Q?

ik zeg optie 3:

3) dit topic blijft open, aangezien het om aanraden van muziek gaat, en dit een forum is voor muziekliefhebbers. DOwnloadprogrammas bieden vaak de luisteraar de mogelijkheid een indruk te krijgen van muziek, niet direct om alles te branden wat je download.
Wie is Lennart en zonder dat zieke salamander gedoe had ik je misschien nog serieus genomen ook.

Is het zo moeilijk om een tegen argument te verzinnen zonder daarbij tegen iemand te schelden of te beledigen?

Dan zal dit topic open blijven maar wetende dat in de toekomst soortgelijke topics waarin alleen een mening wordt verkondigd er geen geldige reden is om gesloten te worden, tenzij anders wordt opgenomen in het regelement van het forum.

@ telluriet: "2: Schelden is ten alle tijden verboden en zal beantwoord worden met een ban."

Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 17:51
telluriet
telluriet is offline

Als jij 'sukkel' als een scheldwoord opvat, nou, flikker dan maar op. Wat zul jij een leven hebben zeg, als je je drukmaakt over dit soort kansloze dingen. Ik leef met je mee

En je bent 23 man, heb je serieus niks beters te doen dan hier kansloos de moraalridder uit te hangen?

Dit vraagt om het moraalridder plaatje.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 17:52
HK
HK is offline
Als die 'schelden is verboden' regel werkelijk toegepast zou worden hier dan bleven er waarschijnlijk 3 mensen over.
Vergeet niet dat je hier vooral te maken hebt met mensen die nog te jong zijn om te begrijpen hoe je een discussie kan voeren zonder populair te schelden
Oud 15-02-2004, 17:53
telluriet
telluriet is offline
Ja, dat pleit in mijn voordeel, ik ben slechts een pubertje die graag wilt schelden om z'n onzekerheid te verbergen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 18:00
Q
Q is offline
Citaat:
HK schreef op 15-02-2004 @ 18:52:
Als die 'schelden is verboden' regel werkelijk toegepast zou worden hier dan bleven er waarschijnlijk 3 mensen over.
Vergeet niet dat je hier vooral te maken hebt met mensen die nog te jong zijn om te begrijpen hoe je een discussie kan voeren zonder populair te schelden
Jups weet ik, daarom ga ik ook niet vragen om een ban voor em. Hij weet gewoon nog niet hoe die iets netjes kan zeggen, ben ik ook niet boos om.

Wel jammer dat er zo weinig cq. niemand reageert met een normaal antwoordt waarom dit topic mag blijven staan. En jammer dat niemand mij kan vertellen waarom een forumbaas wel dingen mag doen die een normaal lid niet mag. Tevens vind ik het jammer dat iemand met een voorbeeldfunctie dit soort dingen zegt, waar kwaadwillige groeperingen het forum zouden kunnen aanklagen op gronde van "aanzet tot illigale praktijken". Het moet gewoon duidelijk zijn dat een forumbaas niet zo maar kan gaan roepen dat mensen bepaalde CD's moeten downloaden, dat kan een keer fout gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 18:03
HK
HK is offline
Citaat:
Q schreef op 15-02-2004 @ 19:00:
Jups weet ik, daarom ga ik ook niet vragen om een ban voor em. Hij weet gewoon nog niet hoe die iets netjes kan zeggen, ben ik ook niet boos om.

Wel jammer dat er zo weinig cq. niemand reageert met een normaal antwoordt waarom dit topic mag blijven staan. En jammer dat niemand mij kan vertellen waarom een forumbaas wel dingen mag doen die een normaal lid niet mag. Tevens vind ik het jammer dat iemand met een voorbeeldfunctie dit soort dingen zegt, waar kwaadwillige groeperingen het forum zouden kunnen aanklagen op gronde van "aanzet tot illigale praktijken". Het moet gewoon duidelijk zijn dat een forumbaas niet zo maar kan gaan roepen dat mensen bepaalde CD's moeten downloaden, dat kan een keer fout gaan.
Tegen zeggen dat men iets moet downloaden is nog nooit wat gedaan. Alleen het geven van links naar illegale bestanden wordt iets tegen gedaan.
Puur theoretisch is zeggen dat iemand iets moet downloaden ook niet illegaal. Pas als je het daadwerkelijk doet is het verboden.
Oud 15-02-2004, 18:04
HK
HK is offline
Citaat:
telluriet schreef op 15-02-2004 @ 18:53:
Ja, dat pleit in mijn voordeel, ik ben slechts een pubertje die graag wilt schelden om z'n onzekerheid te verbergen.
Tja, dat wordt dan meteen wel weer teniet gedaan door het feit dat je als oprecht blekkie op een forum met bloemetjesscholieren rondhuppelt natuurlijk
Oud 15-02-2004, 18:07
Q
Q is offline
Citaat:
HK schreef op 15-02-2004 @ 19:03:
Tegen zeggen dat men iets moet downloaden is nog nooit wat gedaan. Alleen het geven van links naar illegale bestanden wordt iets tegen gedaan.
Puur theoretisch is zeggen dat iemand iets moet downloaden ook niet illegaal. Pas als je het daadwerkelijk doet is het verboden.
Totdat verontruste ouders ineens een boete krijgen omdat zoon of dochterlief allemaal cd's aan het aanbieden is op "een bepaald programma" en vragen waar ze dat vandaan heeft en dat zoon of dochterlief braaf zegt "Op het scholieren forum zeide ze dat ik deze cd moest downloaden"
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 21:22
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Q schreef op 15-02-2004 @ 19:07:
Totdat verontruste ouders ineens een boete krijgen omdat zoon of dochterlief allemaal cd's aan het aanbieden is op "een bepaald programma" en vragen waar ze dat vandaan heeft en dat zoon of dochterlief braaf zegt "Op het scholieren forum zeide ze dat ik deze cd moest downloaden"
haha yeah right

dus dan wil je ook cd's vebieden die bepaalde obscene dan wel gewelddadige teksten?
Dat is te achterlijk voor woorden, daarmee onderschat je volgens mij de intelligentie van mensen en het vermogen rationeel na te denken/ te handelen.

nog even over net:
het is makkelijk om te zeggen dat je me niet serieus neemt, zo komt je weer onder een antwoord uit. Tot dusver snap jij dit forum niet, geloof ik.
Oud 15-02-2004, 21:30
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Oh, gaan we zo beginnen?

Dan kun je maar beter stoppen met school, want stel dat je op de weg erheen ineens word platgereden, tsja, dat had je kunnen voorkomen.

En dan kun je beter kappen met computeren, want dadelijk krijg je kortsluiting en staat de boel in de fik.

Je gaat er veel te ver op in man.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 21:38
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:

kan hij geen ban krijgen? of op z'n minst een waarschuwing?
hij gaat echt constant off-topic, en volgens de forumregels mag dat niet...
Oud 15-02-2004, 21:50
Blenderhead
Blenderhead is offline
hey Q, je mag een muurtje bij me komen metselen, doe je eens wat nuttigs
Oud 15-02-2004, 21:51
telluriet
telluriet is offline
Ban! Je beledigt hem!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 21:52
Passenger
Passenger is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 15-02-2004 @ 22:38:
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 07:25
Q
Q is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 15-02-2004 @ 22:22:
haha yeah right

dus dan wil je ook cd's vebieden die bepaalde obscene dan wel gewelddadige teksten?
Dat is te achterlijk voor woorden, daarmee onderschat je volgens mij de intelligentie van mensen en het vermogen rationeel na te denken/ te handelen.

nog even over net:
het is makkelijk om te zeggen dat je me niet serieus neemt, zo komt je weer onder een antwoord uit. Tot dusver snap jij dit forum niet, geloof ik.
Dus dan zou ik hier ook een link naar gratis warez kunnen neerzetten en zeggen dat ik niet verantwoordelijk ben voor wat jij download? Nee, dat mag niet, want zo'n link wordt binnen 3 seconden weggehaald. Maar komt toch op het zelfde neer. Bij beide gevallen moet de persoon een bewuste handeling verichten en is bewust bezig met illigale praktijken.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 07:28
Q
Q is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 15-02-2004 @ 22:38:
Volgens het verleden had dit topic niet mogen bestaan.

3de reden waarom hier een slot op moet, te veel offtopic posts.

Laatst gewijzigd op 16-02-2004 om 07:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten