Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
2) Ik stel me niet aan, ik kom juist op voor gelijkheid van alle participanten. Als lid A iets niet mag, dan mag lid B dat ook niet. En als lid B nu toevallig een Forumbaas is dan zou het toevallig wel ineens mogen? |
![]() |
||
Citaat:
ik kan me anders ook niet herinneren dat ik om jou mening gevraagd heb, en toch geef je die!
||
Citaat:
|
lachen is dat lennart duidelijk antwoord geeft/tegen q gerichte boodschap, maar die quote meneer Q (die naam zou ik een zieke salamander die nog maar 2 dagen te levenheeft en verschilfert nog niet eens geven) niet.
en je geeft wel 2 opties aan, maar is dat niet erg kortzichtig, beste Q? ik zeg optie 3: 3) dit topic blijft open, aangezien het om aanraden van muziek gaat, en dit een forum is voor muziekliefhebbers. DOwnloadprogrammas bieden vaak de luisteraar de mogelijkheid een indruk te krijgen van muziek, niet direct om alles te branden wat je download.
||
Citaat:
Is het zo moeilijk om een tegen argument te verzinnen zonder daarbij tegen iemand te schelden of te beledigen? Dan zal dit topic open blijven maar wetende dat in de toekomst soortgelijke topics waarin alleen een mening wordt verkondigd er geen geldige reden is om gesloten te worden, tenzij anders wordt opgenomen in het regelement van het forum. @ telluriet: "2: Schelden is ten alle tijden verboden en zal beantwoord worden met een ban." Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 17:31. |
![]() |
|
![]() Als jij 'sukkel' als een scheldwoord opvat, nou, flikker dan maar op. Wat zul jij een leven hebben zeg, als je je drukmaakt over dit soort kansloze dingen. Ik leef met je mee ![]() En je bent 23 man, heb je serieus niks beters te doen dan hier kansloos de moraalridder uit te hangen? Dit vraagt om het moraalridder plaatje. |
![]() |
|
Als die 'schelden is verboden' regel werkelijk toegepast zou worden hier dan bleven er waarschijnlijk 3 mensen over.
Vergeet niet dat je hier vooral te maken hebt met mensen die nog te jong zijn om te begrijpen hoe je een discussie kan voeren zonder populair te schelden ![]()
||
Citaat:
Wel jammer dat er zo weinig cq. niemand reageert met een normaal antwoordt waarom dit topic mag blijven staan. En jammer dat niemand mij kan vertellen waarom een forumbaas wel dingen mag doen die een normaal lid niet mag. Tevens vind ik het jammer dat iemand met een voorbeeldfunctie dit soort dingen zegt, waar kwaadwillige groeperingen het forum zouden kunnen aanklagen op gronde van "aanzet tot illigale praktijken". Het moet gewoon duidelijk zijn dat een forumbaas niet zo maar kan gaan roepen dat mensen bepaalde CD's moeten downloaden, dat kan een keer fout gaan. |
![]() |
||
Citaat:
Puur theoretisch is zeggen dat iemand iets moet downloaden ook niet illegaal. Pas als je het daadwerkelijk doet is het verboden.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dus dan wil je ook cd's vebieden die bepaalde obscene dan wel gewelddadige teksten? Dat is te achterlijk voor woorden, daarmee onderschat je volgens mij de intelligentie van mensen en het vermogen rationeel na te denken/ te handelen. nog even over net: het is makkelijk om te zeggen dat je me niet serieus neemt, zo komt je weer onder een antwoord uit. Tot dusver snap jij dit forum niet, geloof ik.
||
Citaat:
![]() Dan kun je maar beter stoppen met school, want stel dat je op de weg erheen ineens word platgereden, tsja, dat had je kunnen voorkomen. En dan kun je beter kappen met computeren, want dadelijk krijg je kortsluiting en staat de boel in de fik. Je gaat er veel te ver op in man. |
![]() |
||
Citaat:
kan hij geen ban krijgen? of op z'n minst een waarschuwing? hij gaat echt constant off-topic, en volgens de forumregels mag dat niet...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
3de reden waarom hier een slot op moet, te veel offtopic posts. Laatst gewijzigd op 16-02-2004 om 07:31. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 |