Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 18:31
lake bodom
lake bodom is offline
hey, ik voel me een beetje lullig tegenover me vriend..(kheb een maand met hem). maar een hele tijd geleden hebk voor de grap een email adres gemaakt, en hem en een vriend van hem toegevoegd.. en kheb dus gezegt dak iemand anders was, die zijn vriend leuk vond..
nou ik praate best veel met mijn vriend en hij dacht dus dak gewoon iemand anders was.. denkt ie nu nog steeds..en ben hem helemaal aant ondervragen enzo, hij heeft nog steeds niet door dat ik t ben, ik heb dat email al 2 maandjes ofzo... en kvoel me een beetje lullig, want hij weet niet dat ik dat eieglijk ben.. maar ik ga t hem nooit vertellen, want ik heb echt allemaal dingen gezegt enzo, hij mag t echt niet weten.. maar ik denk dak gewoon niet meer op dat emailadres kom, en gewoon niks meer zeg dus..
vinden jullie dit lullig, en wat moek doen om me niet zo lullig te voelen.. want zo erg is t toch niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2002, 18:37
vossie
vossie is offline
hoi!een beetje lullig is het wel ja. maar als je nou gewoon niet meer naar dat adres gaat is het toch wel weer goed?
groetjes
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 18:37
Psychoot
Psychoot is offline
Hele lullige actie, en om je niet meer lullig te voelen moet je het hem vertellen denk ik. Maarjah tough choice......
Oud 12-02-2002, 18:56
lake bodom
lake bodom is offline
neej ik ga het hem echt niet vertellen, dat kan gewoon niet, ja misschien alsk 40 ben ofzo.. en alsk hem dan nog ken..
maar kga gewoon niet meer naar dat adres..
want ik heb via dat adres met hem afgesproken, maar kom gewoon niet.. kwou weten of hij dat zou doen enzo...
beetje stom van mij.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 18:59
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
kom kom....

Dit is echt zo´n genant moment waar je je helemaal om gaat bescheuren.... over een jaar of vijf...
Oud 12-02-2002, 19:04
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
kom kom....

Dit is echt zo´n genant moment waar je je helemaal om gaat bescheuren.... over een jaar of vijf...
huh? wat bedoel je hiermee.. dak t wel moet vertellen ofzo?

Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 19:16
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
neej ik ga het hem echt niet vertellen, dat kan gewoon niet, ja misschien alsk 40 ben ofzo.. en alsk hem dan nog ken..
maar kga gewoon niet meer naar dat adres..
want ik heb via dat adres met hem afgesproken, maar kom gewoon niet.. kwou weten of hij dat zou doen enzo...
beetje stom van mij.

best shit dat ie zou komen... hij spreekt anders wel met een "ander" meissie af... maar oke, jij zat in de eerste plaats fout. maar je moet t m dus wel vertellen... als ie echt van je houdt, zal die dat daarna ook nog steeds doen...
Oud 12-02-2002, 19:42
lake bodom
lake bodom is offline
maar ik kan het hem niet vertellen.. want ik heb via dat adres echt allemaal dingen gezegt. en als die dat opeens hoort, dan weetik zeker dat ie t uitmaakt enzo..
maar t is toch bijvoorbeeld niet erg als ik daar nooit meer kom op dat adres, en als t gewoon over waait ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 20:25
sanne60
sanne60 is offline
K zou t m niet vertellen(iig niet binnen nu en 5 jaar dan ). Ik denk dat dat je relatie alleen maar schaadt en wat heb je eraan om het te vertellen?? Ik geloof niet dat hij eraan dood zal gaan als zn 'chatmeisje' ineens nooit meer online.
IK zou t iig niet zeggen.....wat niet weet, wat niet deert!!!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 08:48
chanel
chanel is offline
wow.. zo erg heb jij je in de props gewerkt
want.. ik zou dat dus echt niet voor me kunnen houden, en als hij zou zeggen: 'ik heb met een meisje afgesproken' (en ik wist dat al omdat ik dat meisje was) zou ik.. denk ik niet eens een normaal hoofd kunnen houden, en uiteindelijk jankend in zn armen vallen.. en zeggen dat ik t was..

dus ik zou je echt geen advies kunnen geven waar je iets aan hebt , want je wil t écht niet zeggen.. en ik zou niet verder kunnen gaan met zo'n leugen ..

Chanel
Oud 13-02-2002, 09:52
lake bodom
lake bodom is offline
nou zo'n erge leugen is t toch ook weer niet.. ikk bedoel: heb eigelijk niks gelogen, als hij er toch niet naar vraagt
toch?
naja ik zit er niet zo mee. ik kap gewoon met dat adres, en dan gaat t wel over...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 10:37
kizzy
kizzy is offline
zeg hem op dat email adres dat je internet eraf moet doordat je altijd hoge rekeningen hebt... en vertel het hem na 5 jaar ofzo 'k weet nie hoe jouwn vriend zal reageren maar als ik het mijn vriend zou vertellen, zou hij vet boos worden dat ik hem voor de gek hield....
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 13:12
Verwijderd
sorry... mag ik iets eerlijk zeggen.
Ik vind het een beetje een naaistreek. Dit zegt wel hoe erg jij je vriend vertrouwt... Of ik begrijp hier alles verkeerd...
Ik vind dat je het hem moet zeggen en dan mag hij beslissen wat hij er mee doet. Want als je hem al zo weinig vertrouwt, dan zit er iets mis.

Als ik dit allemaal fout heb begrepen dan neem je reply van hierboven maar niet serieus Ik kan je trouwens geen advies geven. Je hebt zegmaar twee opties, vertellen of achterhouden. Vertellen is een risico, want hij zou het uit kunnen maken (wat ik waarschijnlijk had gedaan als ik hem was... zou het vreselijk vinden als mijn vriend mij niet zou vertrouwen en zoiets heeft geflikt).
Maar achterhouden breekt je waarschijnlijk langzaam aan op van binnen. Sorry heb nix zinnigs te zeggen

Alleen succes!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 15:31
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Ik zou het niet zeggen, ik bedoel, zo erg zullen die dingen die jij hebt gezegd toch niet zijn? Heb je daar echt een ruzie of misschien wel breuk met je vriend voor over? Het was gewoon een geintje, maar misschien vat hij het wel verkeerd op, dus idd gewoon niet meer dat adres gebruiken dan vergeet hij het vanzelf...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 15:45
AsTheFutureRepeats
AsTheFutureRepeats is offline
Ik vind het een naaistreek van je. Je vindt dat zelf ook volgens mij, want je probeert de hele tijd te zeggen van; zo erg is het niet, toch?

Je moet er niks van zeggen en niet meer naar dat adres toegaan. Wat zou je vinden als hij dat bij jou deed. Volgens mij ben je gewoon een beetje onzeker over jezelf en je wilt hem een beetje controleren, best begrijpelijk, maar ja....
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 16:11
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
lullig, als hij het te weten komt zal ie wel denken, waarom vraag je het zelf niet. maar goed.. i kzal het hem nooit vertellen dan maar. (zou zelf nooit met zo'n geheim kunnen lopen)
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 16:12
95827
95827 is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
nou zo'n erge leugen is t toch ook weer niet.. ikk bedoel: heb eigelijk niks gelogen, als hij er toch niet naar vraagt
toch?
naja ik zit er niet zo mee. ik kap gewoon met dat adres, en dan gaat t wel over...
rare redeneringen..je liegt niet zolang die persoon er niet naar vraagt en als je er niet zo mee zit zou je dit hele topic niet hebben gestart..
en over je hele probleem..ik zou toch redelijk boos worden, maar als mijn vriendin het waarom uit zou leggen is het niet zo'n heel groot probleem..ik zou bozer zijn als ik er na een tijdje via iemand anders achter zou komen..dus mijn advies..vertel het hem gewoon..altijd beter dan verzwijgen..en wat chanel al zei..denk niet dat je het toneelspel vol zou kunnen houden als hij begint over zijn 'chatvriendinnetje'
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 19:16
Rutger
Rutger is offline
wees open zou ik zeggen..
Oud 19-02-2002, 21:20
Soullar
Soullar is offline
ben bang dat je iets te ver bent gegaan... er namelijk een lijn van wat je wel kan flikken en wat je niet kan flikken... en dit... dit kon je net ff niet flikken...

dit is net zo erg als vreemdgaan... daarbij vraag je jezelf ook de vraag wat is de ander me waard.. en zoals jij het nu toont is hij je niks waard... ja een leuk speelobject voor je spelletjes...

waarschijnlijk weet je zelf al duvelsgoed wat je gaat doen... en ik hoop dat je blij bent met je keuze... triest heel triest...
Reageren

Regels voor berichten