Advertentie | |
|
![]() |
|
vlinders in je buik....
niks kunnen eten niet kunnen slapen steeds maar aan hem blijven denken enz. En ik ben 2x echt verliefd geweest en die tweede keer is nog steeds bezig....*glimlach*
|
![]() |
ik ben 2 keer echt verliefd geweest... 1 keer wist ik eigenlijk wel dat hij niets van me wou hij had een vriendin enzo.. maar ik vond hem zo leuk!! ik deed echt de bizarste dingen... dingen waar ik me nu echt dood om schaam!!
ennum nu ben ik na 9 maand nog steeds in love! als ik hem zie begin ik te glunderen, te stralen... terwijl ik hem iedere dag zie!!!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vaker naar het Gevoel van de Poel kijken
![]() Neej maar serieus..ik ben wel 'ns echt verliefd geweest. Ben ik nu nog overigens...het uit zich idd echt zo dat je niet meer kunt slapen, althans niet goed, geen eetlust meer hebt, soms gewoon misselijk worden, noem alle rare verschijnselen maar op. |
![]() |
|
Er is zo'n raar gevoel.. ik heb het altijd als ik in een vliegtuig zit dat opeens door een wolkenlaag heen daalt. Alsof je maag een huppeltje maakt.
Heb ik ook wel eens bij een sterk gevoel van verliefdheid/attractie. Dat valt bij mij onder 'vlinders in buik'.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Uhm.. ben nu heel errug verliefd jah
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Toen ik verliefd was op m'n ex (sinds 3 weken) kon ik niet slapen en had geen zin in eten. Ook al at ik volgens mij te weinig, ik had geen honger. (ben wel 3 kilo afgevallen toen maar merkte er zelf niets van haha)
Nu ben ik weer verliefd, hij weet het niet, want ik denk zelf dat het niet zoveel zin heeft. Hij is te knap en te oud (21) en ik word bijna 16.... Maar verliefd zijn is heeeeeeeeeeeeeerlijk!!! ![]()
|
dat zijn van die kleine beestjes met vleugeltjes die erg veel op een vlinder lijken die in je buik zitten. DUHHHHHH wat een domme vraag zeg
![]() ![]()
|
![]() |
thnx
Maar ik heb het zelf soms DENK ik ook maar ja dan begin ik te denken en kom dan tot de conclusie dat ik het misschien helemaal NIET ben maar het gewoon WIL en das nie goed geloof ik... Hoewel ik dat gevoel nou al twee keer heb gehad over 2 heeeeeeeeeeeeeeel verschillende jongens... eentje ken ik al meer als 6 jaar en de andere pas een jaar of 3 maar das nog lang... ANYWAY ik denk dat ik wel "geprobeerd" heb iets te doen (lees: in de zin van flirten?) Maar er komt nog bij dat ik KEI en dan ook KEI verlegen en dus (anderen hebben gelukkig ook)nix kan zeggen... En meestal weet ik dat ze me tog niet zien staan
|
Verwijderd
|
Alles op gaan noemen?
- niet kunnen slapen - niet kunnen eten - alleen maar aan hem denken en daarom mijn school en mijn werk verneuken - helemaal nergens meer druk om maken - hem gigantisch missen, ieder moment van de dag - hele tijd vrolijk zijn - niet opletten, afwezig zijn - als ik al slaap, dromen over hem - alle beelden van de dagen met hem steeds weer oproepen - smelten van die blik in zijn ogen - in de zevende hemel zijn als ik zijn stem hoor - hem overal in herkennen - alleen maar over hem kunnen praten tegen iedereen - zwijmelmuziek opeens fantastisch vinden terwijl je normaal alleen goth/rock luister ![]() - Steeds maar weer verlangen naar zoenen met hem. - steeds maar weer verlangen naar de volgende keer dat ik hem zie (we zien elkaar alleen in weekend ![]() - huilbuien als ik me 's nachts alleen voel omdat ik niet bij hem kan zijn - telkens als ik bij hem ben geen woorden meer hebben - neiging hebben om me te laten ontvoeren door hem ![]() - hem steeds aan willen raken - steeds met hem naar bed willen ![]() - als ik bij hem ben, steeds alleen willen zijn, zonder anderen erbij - gewoon met hem willen liggen, nix zeggen en ogen dicht doen - steeds met hem alles willen delen - me veilig voelen en vertrouwd. - alles tegen hem willen zeggen - elke avond op hem wachten (msn/telefoon) - het al warm krijgen als ik zijn naam hoor.. en zo nog zoveel meer. Ik kan er niet eens aan denken, denk alleen maar aan hem ![]() Mjah, het zal wel duidelijk zijn denk ik ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
verliefd zijn is fantastisch! ik heb zelf altijd dan zo'n vreselijke kriebel. maar geen last van niet meer kunnen eten enzo. daar praten ze altijd over maar nooit last van gehad. je bent gewoon blij, vrolijk en gelukkig (in de meeste gevallen dan). en die kriebels..dat zijn de vlinders dan denk ik.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mjah ben nou eenmaal echt gek op hem, alles wat ik beschreef was zijn schuld ![]() ![]() ------------------ "Soullar, My Guidance Through The Night.. Soullar, In The Dark He Is The Light.. Soullar, The One Who Set Me Free.. Soullar, My Love, I Adore Thee..." [Dit bericht is aangepast door ~Dark Voice~ (19-02-2002).] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd zijn bestaat niet Kevin D. | 38 | 03-07-2005 18:52 | |
Liefde & Relatie |
vlinders in je buik/chemische reacties Fainne | 23 | 25-06-2005 19:33 | |