|
|
Bekijk resultaten poll: Kan homo-adoptie door de beugel? | |||
Ja, er moet geen verschil zijn tussen hetero's en homo's. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
61 | 64.21% |
Ja, maar alleen als er geen heteroseksueel stel is. |
3 | 3.16% |
Het maakt mij niet uit/ Ik weet het niet. |
8 | 8.42% |
Nee, het is onnatuurlijk en het moet verboden worden! |
23 | 24.21% |
Aantal stemmers: 95. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dat is een heel andere discussie, die meestal niet te voeren is ivm haantjesgedrag ![]()
|
![]() |
ik zie geen enkel argument om tegen homo-adoptie te zijn.
mensen die zeggen dat het on-natuurlijk is moeten maar in de rimboe gaan leven met een afrikaanse stam ofzo, lekker natuurlijk doen. "al die techniek van tegenwoordig is nergens voor nodig". jezus, er is vooruitgang, ga niet moeilijk doen door tegen te werken joh. |
![]() |
||
Citaat:
en wat heeft techniek en vooruitgang met homozijn te maken?
|
![]() |
ik vind het ook dom om techniek los te zien van biologische vooruitgang, of vooruitgang op zich.
ik leg alleen een connectie, er waren vast ook mensen die het raar vonden om techniek rekensommen te laten doen etc. homo's zijn mensen, mensen zijn dieren, een soort dieren die SAMEN hun kinderen opvoed. het is gebleken dat vrouwen het goed kunnen, het is gebleken dat mannen het goed kunnen. en wel nu, om een vooroordeel aan te snijden. homo's zijn manwijven. dat vind ik niet, dat vind "men". nou, deste meer reden dat ze een kind zouden kunnen opvoeden, als ze iets van beide geslachten hebben toch? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
tuurlijk... heb ik dat ooit ontkend?
dat het beter is om van beide geslachten een ouder te hebben onderstreep ik. maar ach, we hebben nu toch ook ouders die hun kinderen alleen opvoeden? als de vader overlijd, moeten de kinderen dan afgenomen worden van de moeder, omdat ze niet in haar eentje kan opvoeden? onzin, als 2 mannen denken dat ze een kind goed kunnen opvoeden, dan mogen ze dat bewijzen. iig in deze liberale samenleving hoort dat te kunnen. |
![]() |
||
Citaat:
wat is er in het geval van homofilie dan de vooruitgang ? vooruitgang hoort toch een soort verbetering te zijn ?
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
" Het is onnatuurlijk en het zou verboden moeten worden"
Komop zeg, waar slaat dat nou op. Ik heb pas een heel programma gezien over 2 homo's die samenwoonden en die 4 kinderen hadden geadopteerd, waaronder een lichamelijk en verstandelijk gehandicapt kindje, gewoon fantastisch om te zien hoeveel liefde ze aan die kinderen gaven. Ik kan me geen betere ouders bedenken? die mensen gaven zoveel om die kinderen, eentje had zelfs zijn werk ervoor opgezegd om de hele dag bij de kinderen te kunnen zijn. Die kinderen zijn dolgelukkig dat ze geadopteerd zijn, wat was er anders van ze terechtgekomen? en deze 2 mannen zijn geweldige ouders, en ik ken veel hetero-ouders om het zo maar even bot te zeggen die een voorbeeld aan ze zouden kunnen nemen. En om dan te zeggen dat die twee mannen geen kinderen zouden mogen adopteren omdat ze toevallig homo zijn? Maak het me ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En waarom mogen mensen die afwijken geen kinderen adopteren? ![]()
||
Citaat:
Mensen kunnen beweren dat er geen verschillen zijn tussen vrouwen en mannen, maar die zijn er wel. En ik denk dat geen 1 ker0l "moederliefde" kan geven aan zijn kind.
|
Fade of Light heeft duidelijk geen enkel idee wat de psychologie precies inhoudt.
Tuurlijk zijn er tegenstrijdige onderzoeken, maar dat geldt niet alleen voor de psychologie, vrijwel iedere sociale wetenschap heeft daar last van. Maar, er is altijd nog veel méér waarbij er wel overeenkomst bestaat. Een psychologische (of iedere andere sociale) wetenschap is een illusie. Maar dat betekent niet dat de psychologie onzin, of zoals jij zegt dubieus.
||
Citaat:
Dat ligt aan de referentie. Dat ligt eraan waar je naar kijkt. Roodharig is vreemd als je de hele bevolking als referentie pakt en naar haarkleur kijkt. Homo is vreemd als je de hele bevolking als referentie pakt en naar geaardheid kijkt. Zes neuze hebben is vreemd als je de hele bevolking als referentie pakt en naar het aantal neuzen kijkt Waarom mogen mensen met een afwijking geen kinderen hebben? Waarom mag een blinde geen autorijden?
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar hoe meer ik hierover nadenk hoe meer mij de optie, ja maar alleen als er geen heterostel is begint te trekken. Aangezien het voor een kind beter is om door een vader en een moeder opgevoed te worden, maar als dit niet mogelijk is lijkt me vader/vader of moeder/moeder nog altijd beter dan een of ander tehuis waar je alleen maar begeleiders hebt.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
2. toch worden vaak de opvallendere of 'zwakkere' kinderen, de kinderen die afwijken van de groep, het eerste gepest. Tis geen excuus voor pesters, maar tis wel waarschijnlijk dat 'homo-kinderen' gepest zullen worden.
||
Citaat:
1 tv-programma is hardly een argument, lijkt me.
||
Kwam dit tegen:
Citaat:
Hoewel ik r een hekel aan heb aan stereotyperingen als "vervrouwelijken" en "vermannelijken", moeten mensen t toch een naampie geven ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Zoals ik al eerder zei: Vroeger werden kinderen gepest die 1 katholieke en 1 protestante ouder had.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
[QUOTE]Joostje schreef op 15-02-2004 @ 22:50:
Stel, een homostel adopteert een kansarm kind en zorgt dat het een goed leven krijgt, opleiding enz. Dragenze dan bij aan hetvoortbestaan van de mens? Of sterker nog, ze functioneren gewoon in de maatschappij. Dragen ze dan bij aan het voortbestaan van de mens? ik bedoelde wat het 'op peil houden' van de menselijke bevolking. Dit kind kan ook geadopteerd worden door een hetero-stel, btw. Hoe groot is de kans dat een 'homo-kind' zelf ook homo word, omdat zijn twee rolmodellen toch ook homo zijn ? als dat het geval is (let wel, als) dan belemmeren ze juist de voortplanting. [/B]vaak gaathet juist om kinderen met mindere sociale vaardigheden, ( dus inderdaad de zwakkeren). Dit is echter onafhankelijk van andere "afwijkingen" [/B] nee, deze kinderen ontwikkelen minder goede sociale vaardigheden doordat ze gepest worden, niet andersom. zoals jij het stelt zouden kinderen met rood haar, bril, wijnvlek, etc. minder goede sociale vaardigheden hebben, en dat lijkt mij nogal onzin.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Je kent ze vast wel, nichterige mannen met slappe handjes en opgeschoren vrouwen met een tuinbroek. Ze zijn zo geboren en ze kunnen er helemaal niks aan doen. Ik heb bijna medelijden met ze. In Nederland, het land van het gedogen, mogen ze zelfs trouwen. Kinderen krijgen, ja, dat willen ze nu ook. Waarom krijg ik de kriebels bij de gedachte alleen al? Waarom moet ik kotsen als ik me probeer voor te stellen wat ze zoal uitspoken onderling?
We worden wijsgemaakt dat het heel normaal is. Op scholen, via de media, noem maar op. Het is heel normaal hoor dat een man ver voorover bukt voor een andere man. Ertan, doe niet zo ouderwets man, ga met je tijd mee, we leven niet in de middeleeuwen. Als het heel normaal is, waarom krijg ik dan kotsneigingen? Ertan, komop jongen, het is heel natuurlijk, het komt immers ook voor bij dieren. Dieren? Ik dacht dat wij mensen waren. Man, vrouw en kinderen, dat is zo ouderwets. Ertan, ga scheiden en neem een vent, doe lekker gek, ga met je tijd mee man. Je vrouw en kinderen komen er wel overheen, zeg gewoon dat je zo bent geboren en dat je er nu pas achter bent gekomen. We leven tenslotte in Nederland, alles mag hier, oh en uhhh... vergeet je oorbel en zwarte leren broek niet.
||
Citaat:
![]() Jouw kotsneigingen zeggen me niks, je hebt ook mensen die kotsen bij de naam ertan, om maar eens iets te noemen.
||
Citaat:
2. In de Middeleuwen was sexbedrijving heel vrij 3. In de Oudheid was het heel normaal voor jongens om eerst op eigen geslacht uit te proberen voordat ze aan de vrouw gingen 4. Wat normaal beschouwd wordt is tijdsafhankelijk en cultuurgebonden. 5. Dat jij er kotsneigingen van krijgt, wilt niet zeggen dat het niet normaal is. 6. Er wordt niet gedaan alsof het de normaalste zaak is voor man-zijn om met een andere man sex te hebben, maar dat het normaal is dat dit voorkomt en dat deze geaardheid bestaat. 7. bij vele dieren komt homoseksualiteit voor of wordt er geëxperimenteerd met homoseksualiteit om daarna over te gaan op heterosex (in de volksmond worden deze mensen gewoon bi genoemd ![]() etc.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Presidentsverkiezingen Verenigde Staten 2012 Martiño | 262 | 06-11-2012 17:00 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Kerk tegen anticonceptie, echtscheiding, homohuwelijk lso | 25 | 28-08-2005 22:16 | |
Psychologie |
Homosexueel --> Ziekte/afwijking? Verwijderd | 267 | 11-02-2005 14:24 | |
Liefde & Relatie |
Vriend heeft relatie met zijn zus No Quiero | 129 | 21-07-2004 13:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Trouwen voor God Riconoscente | 33 | 02-08-2003 09:16 | |
Liefde & Relatie |
homohuwelijken saske | 23 | 26-01-2003 21:05 |