![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn moeder geeft wel is aan klanten van haar een soort creme mee. Dat moet je 1 keer per week onder je oksels smeren waardoor je minder gaat zweten. Ik dacht dat het iets was met magnesium maar ik weet niet zeker meer of dat het was, wat er in die creme zat. Je zou is moeten kijken op de verpakking of dat er ook in zit. Want die creme doet dus idd je poriën vernouwen dus als je dat meer dan 1 keer per week gebruikt is dat niet goed.
||
Citaat:
Daarbij moet is het niet bedoeld om elke dag te gebruiken. Ik vind het persoonlijk alleen geschikt naast een gewone deo, en gebruik het alleen als ik weet dat de volgende een extra erge 'zweetdag' zal zijn of ik weet dat ik kleren aan trek waar je echt geen zweetplekken in mag zien. Voor 'gewone' dagen werkt Deoleen idd heel erg goed.
|
![]() |
Blijkbaar zijn ze wel slecht...
http://www.extra.rdg.ac.uk/news/details.asp?ID=304 |
![]() |
|
![]() |
in het algemeen zijn de gewone spuitdeo's (weet niet hoe ik het anders moet noemen
![]() rollen is dus de boodschap! ![]()
||
![]() |
Citaat:
Kortom, het is (nog) niet bewezen dat deodoranten borstkanker veroorzaken. (Dit blijkt ook uit andere onderzoeken)
|
|