Advertentie | |
|
![]() |
|
- 5.0 voor mn herkansing dus een 5.3 voor Duits op mn eind
![]() - moet je vooral keihard zeggen dat als je overal zwak voor staat je het nooit red + ze deed wel heel lief eigenlijk, maar ze kon er ook niet meer aan doen + smsje vond ik echt heel lief, deed me wel goed
|
+ Heb alle tegenslagen van gister weer ff kunnen laten bezinken... tis gebeurd en in juni moet ik er weer staan met de hertentamens
+ Weer een hele dag stage achter de rug + Vakantie met mijn vrienden geboekt ![]() + Binnenkort wordt mijn computer gerepareerd ![]() + Vriend van zusje mag donderdag naar huis ![]() + Heb ff die paar uurtjes ontspanning verdiend vandaag ![]() + Nog 5 dagen en dan carnaval!! ![]() + Overmorgen naar MVV-Top Oss en Jeroen van Staveren uitlachen ![]() ![]() - Morgen fitnessen, nu al geen zin ![]() ![]()
|
+/- 3 kwartier verslapen. Lekker maar toch beetje vervelend. Haasten.
- Snel ontbeten,deels thuis en deels in auto. +Toch nog om 8:15 op werk. Normaal 8:00. + Werk was wel te doen. + Mooi vooruitzicht voor volgende week. Mooie klus. + Aan de goede kant van de week beland. + Poolen op werk ging na veel oefenen stukken beter. - Band plakken.
|
+ Was wel leuk op mijn stage
- Nou ja, te leuk omdat een collega steeds van die duffe liedjes zat te zingen kon ik me niet echt concentreren op mijn werk ![]() ![]() + Lekker gesport ![]() + Sjors was er weer bij GTST! ![]() ![]() + Heb ff een paar uurtjes relaxen wel verdiend + Morgen MVV-Top Oss ![]() + Michel Kruijer volgend seizoen bij MVV ![]() + Nog 4 dagen tot carnaval!!! ![]() - Bijna allen maar plusjes ![]() ![]() ![]()
|
- lange dag school, ik had na ieder uur het idee: is het nou nog niet voorbij
- slecht geslapen vannacht - ik zit nog steeds met dat stomme cijfer - ben moe en heb het koud + mn docente nog ff gezien, soort van afscheid genomen, althans zo voelde het + was gelukkig droog thuis + we hoefden gelukkig niet te debatteren + zit niet meer zo in over mn cijfer, het kan me allemaal niet zoveel meer schelen of ik zak of slaag (tis eigenlijk nog best gezellig op school ![]()
|
- Dit topic zakt af
![]() ![]() ![]() ![]() + Was weer leuk op mijn stage - Drukke dag ghad vandaag + Nog 3 dagen tot carnaval!!! ![]() + Maar met feesten begin ik al over 2 dagen ![]() - MVV zojuist met 1-3 verloren van Top Oss ![]() - HET WAS K-K-K-K-K-K-KOUD IN HET STADION!!! ![]() - Een gelijk spel was verdiender geweest (het stond tot de laatste minuut 1-2) - Dan scoort die l*l van een Van Staveren in de laatste minuut! ![]() + Morgen lekker shoarma eten ![]() ![]() ![]() - Morgen dan ook de shoarma eruit fitnessen ![]() + Bijna weekend ![]() + Volgende week door de week 3 dagen vrij ![]() + Vriend van mijn zusje uit het ziekenhuis, het gaat goed met hem Dat was het weer (S)
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
+ Mijn zus komt volgende maand weer thuis
+ Ik zing de laatste maanden een stuk beter + Bijna vakantie + Badminton gedaan bij gym, ff lekker doorgemept ![]() + Hemmo gaat doooowwn ![]() - 4.8 voor latijn SO, waarvan ik dacht dat ik het wel goed had gemaakt, en 3.6 voor tentamen - SO duits verkloot (2.8) - Vrienden van ver weg doen leuke dingen met elkaar waar ik niet aan mee kan doen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #5!! Droomvlucht | 501 | 26-03-2004 17:25 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #4! Quiana | 500 | 10-03-2004 13:32 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #3! Quiana | 502 | 18-02-2004 16:33 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 14:10 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 | |
De Kantine |
Wat zijn je sterke punten ? Menahem | 78 | 13-08-2003 12:58 |