Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
oftewel het aantal 8-en zal ontzettend hoog gaan liggen ![]()
||
Citaat:
![]() nee even serieus, je kan toch wel een beetje objectief kijken. probeer te bedenken hoe anderen hem/haar zouden beoordelen. overleg desnoods eens met n vriend of vriendin als je dr echt niet uit komt(als je daar zin in hebt tenminste)
|
eerste keer dat ik een foto zag: 6. vond m niet zo bijzonder op die foto.
eerste keer dat ik hem IRL zag: echt een 9. ik dacht alleen maar: 'woowww.. mag ik daar de hele avond mee samen zijn?' nu: ook echt nog een 8,5. ik kan echt genieten van zijn lichaam, dat zo ontzettend mooi is. en zijn hoofd dat bijna perfect is voor mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Voor zijn uiterlijk een 9, ik vind heb echt vreselijk mooi en knap en sexy enzo. Voor zijn innerlijk een 7,5 omdat hij vreselijk lief en grappig is, maar niet heel erg veel rekening met me houdt en moeite voor me doet.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
de meeste mensen hier kunnen echt niet objectief oordelen zeg
![]() Al die mensen die hun vriend(in) een 10 voor innerlijk hebben gegeven zijn over 20 jaar dus nog steeds bij elkaar?? Je hebt die 10 immers gegegeven omdat zijn of haar karakter voor 100% bij jou past. De enige reden dat jullie niet meer bij elkaar zouden zijn over 20 jaar is dat je partner jou niet zo geweldig vind. Kom op zeg..... ![]() ik heb zelf op het moment geen vriendin dus kan geen cijfers uitdelen ![]()
|
Wat doen cijfers, lengte, gewicht en kleur er in godsnaam toe?
Als jij hij of zij aardig/lief is, is het toch genoeg? Niemand is perfect, ik niet, hij niet en m'n buurvrouw al helemaal niet, lekker boeiend. Maar goed, om je blij te maken. Een 7,5 voor z'n uiterlijk en een 8 voor z'n innerlijk. Hoe andere hem zullen zien? Ik denk aardig in dezelfde richting. Wat bij hem natuurlijk wel mee telt is zijn leeftijd, vandaag het voor jullie misschien lage cijfer voor zijn uiterlijk. Voor mij is hij hoe dan ook perfect, en dat is toch het belangrijkste!
|
Uiterlijk: Hij is niet de type jongen waar ik op val. Ik zou niet eens naar hem omkijken op straat. Maar toen ik hem beter leerde kennen, bleek hij toch niet helemaal het type te zijn wat ik verwachtte. Verder viel het nog wat meer mee en is zijn kleding wat neutraler geworden. Uiterlijk een 8. Hij lacht lief, heeft leuk haar en een dun lichaam. Gelukkig is ie niet superlang en niet te gespierd.
Innerlijk: Hij lijkt ontzettend op m'n vader en een beetje op m'n broertje. Hij heeft gewoon een aantal dingen die ik niet heel geweldig vind. Maar ik kan het goed met hem vinden, kan met hem lachen, hij praat weinig, maar als hij praat gaat het ook ergens over. Verder is hij heel positief en dat heb ik wel nodig. Innerlijk een 7. Maar we kennen elkaar pas 7 maanden oid en hij wordt vast ooit nog wel wat volwassener ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe belangrijk is uiterlijk? welk cijfer voor je vriend/vriendin? oelekeboeleke | 51 | 15-07-2007 20:36 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op beste vriend, tevens ex van beste vriendin stuivertje | 42 | 17-11-2004 23:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Psychologie |
Voor de verlegen mensen hier een aantal vragen. Rhinus | 61 | 04-03-2002 16:06 | |
ARTistiek |
verhaal: Laat het niet voor niets zijn... Kupu | 17 | 03-08-2001 23:37 |